Alle Maserati's gedeeltelijk of volledig elektrisch na 2019 | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Begin van het einde ?.....
En Ferrari heeft serieuze plannen om een SUV te gaan bouwen volgens Bloomberg. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-01/ferrari-said-to-plot-utility-vehicle-in-plan-to-double-profit?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=business&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=twitter&utm_medium=social
Nog even verder met de Ferrari beursberichten... Winst tweede kwartaal + 24%, beter dan door analisten verwacht. Verwachting om dit jaar 8.400 auto's te produceren, wat de komende jaren moet oplopen tot 10.000 auto's per jaar. Verdubbeling van de winst in de 2022. Alles voor de aandeelhouder... https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-02/ferrari-earnings-jump-as-ceo-works-on-model-line-up-expansion
Als straks elektrisch rijden de toekomst is, worden benzinewagens niks meer waard. Kan ik eindelijk dan een 250 LM dan kopen? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bijdehand Dan is er vast wel iets anders, is het ineens een kunstobject ofzo. Kan jij je daar iets bij voor stellen? Gr. Martin
Heb vandaag een 430 spider gekocht. Rood, gekocht van de 1e eigenaar, nooit aan gespoten, alles vanaf nieuw gedocumenteerd. Vandaag samen met toto opgehaald! Echt helemaal blij mee! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd, ziet er goed uit! Blijkbaar is Tonny iets moois tegen gekomen, dit keer in NL. Ik zie interieur rood met piping en zwart op deurpanelen? Bijzonder, zie je niet vaak :rolleyes Kennen we deze F430 hier?
Nee, die heeft Bram zelf gevonden, van eerste 1 eigenaar (dame) nieuw geleverd en altijd onderhouden bij FMA. Gisterenmorgen opgepikt in Brasschaat, binnen een uur al gekeurd door de RDW, maar ik sta ook altijd klaar voor hun.
Geweldig Bram! De F430 is de fijnste Ferrari die er is, maar dat zou een vooroordeel mijnerzijds kunnen zijn... Veel veilige kilometers
Dat je er blij mee bent kan ik me voorstellen. Mooie combinatie! Denk er ook wel eens over om mijn F te vervangen door een 430 Spider. Vind dat een Ferrari die bijna alle deugden verenigt.
Gefeliciteerd !! Een bijzondere combinatie dat rood met rood, zie je niet vaak! Veel mooie km gewenst !
Bedank voor de reacties. Het leuke van de auto is dat echt alles wat er aan documentatie bij kan zitten er bij is. -Hardcover catalogus -Opdrachtbon van de bestelling -Factuur van de auto -Facturen van jaarlijks onderhoud -alle originele boekjes Bram
geboorteboekje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login