Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3595 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Zoals Fred al prima verwoord heeft … was een leuk, gezellig treffen vandaag Ferry !

    Thanx hier voor .
     
    Ferryducati likes this.
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Effe wat heul anders...
    Je bouwt een snelle sport auto. Elektrisch. Wil weten hoe snel hij is. Gaat testen. En kom tot 1,9sec van 0-100km/u.

    Maar hier doe je dat?!


    O ja, je noemt hem UIL ?!!!!
     
  3. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Apart … idd ...

    Zo kan je nmm deze prestaties eenvoudiger in een electrische kart draaien ….
     
  4. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Is dat de Spyker D12 bij v/d Heuvel? Is toch bij een concept gebleven?
     
  5. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Volgens mij wordt hij afgebouwd Jordi … W12 motor
     
  6. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Oké, ik heb 'm destijds op de AutoRAI gezien, in 2007 denk ik. Spyker gebruikte toen ook Audi-motoren, dus de W12 lijkt me de enige juiste keuze (was ook toen al de bedoeling).
    Wat bijzonder dat deze wagen nog bestaat, laat staan in Nederland wordt afgebouwd. Hopelijk komt er een kenteken op, ben erg benieuwd. Hopelijk zie ik de wagen nog eens. Heb een enorm zwak voor de Spykers die onder Muller gebouwd zijn, met name het interieur vind ik fantastisch!
     
  7. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Klopt Jordi. Het is toeval geweest dat de D12 daar terecht kwam. Heeft een tijdje “verborgen” gestaan aangezien Muller altijd wilde verdienen aan zijn product. Ook als dit niet meer van hem was.
    Anders gezegd: was er direct wat met de D12 gedaan en was er daardoor interesse gekomen moest de auto terug naar Muller en ging hij er met “de winst “ vandoor...

    Afijn deze D12 was onderhuids zo slecht door aanpassingen en modificaties dat het te kostbaar werd die nog te redden. Dus is er gekozen voor een donor waar alle plaat delen op komen. Dat is al veel werk en dus kostbaar.

    Minder kostbaar dan andere projecten die daar gaande zijn trouwens. Als je daar meer van wil weten raad ik je aan daar naar toe te gaan. Maar dat die bijzonder zijn kan ik garanderen, zelfs eentje waar ik van onder de indruk was en uitkijk naar de presentatie (binnenkort).

    Verder zijn er uitdagende plannen in de pijplijn. Zeer grote uitdagingen zelfs en die we ooit (in de verre toekomst) op een veiling kunnen gaan zien, schat ik.
    En dan heb ik het niet over lelijke one-offs maar over hommage exemplaren, ook van ons merk.
     
  8. RammiejAudi

    RammiejAudi Rookie

    Jun 9, 2012
    38
    The Netherlands
    Full Name:
    Raymond
    #89858 RammiejAudi, Oct 20, 2018
    Last edited: Oct 20, 2018
    Geen idee of deze hier al eens is gepost?
    Even vakkundig alle Nederlandse historie 'wegpoetsen'.
    Eerste tien jaar na de verkoop niet aangeraakt. Uiteindelijk toch restauratie voor (waarschijnlijk) Pebble Beach. Vrij teleurstellend als je het mij vraagt.
     

    Attached Files:

  9. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Thx Raymond, niet eerder gepost hier.
     
    RammiejAudi likes this.
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Jordi,
    Ik vernam dat er gisteren nog een delegatie van hier bij Maurik in Uden is gaan kijken. Het blijkt dat er interesse is voor de lopende en deze bijzondere projecten.

    Zoals ik al zei, meer dan de moeite waard, dus echt gaan kijken!
    Immers hoe vaak ontmoet je iemand die zonder moeilijk te doen de zaag (letterlijk!) in iets moois zet om het "net even anders" te maken of een hommage aan een bepaald model te wijden?

    Pizza! :rolleyes:
     
  11. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    473

    En ook dat was weer een leuk groepje met veel bekenden!
     
  12. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ex Bart R.? Auto nu in de US zeker?

    Gr. Martin
     
    RammiejAudi likes this.
  13. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Leuk het bezoek aan Maurik! Het project van de Spyker is uiterst interessant.
     
  14. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ha Fred, nu ben ik nog nieuwsgieriger geworden. Ik zou er graag eens gaan kijken, dus mocht er ooit nog eens een groep van hier naar toe gaan, dan zou ik graag aansluiten. Ik ken hem (helaas) niet persoonlijk, dus even aanbellen met de vraag of ik binnen mag kijken, gaat het zeker niet worden.
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    En vandaag weer veel gezellige mensen gesproken. Het begon bij Ger thuis (nog bedankt voor de lekkere koffie!) waarna we in colonne naar het terrein reden waar Mel ons opving en ons assisteerde bij het parkeren. Aan de pport ontvingen we consumptie bonnen die ons trakteerde op heerlijke broodjes en een drankje.
    De zaal (loods mag ik het echt niet noemen) stond bomvol bolides uit Italie. Van alle soorten, merken en in alle kleuren.
    Leuk vond ik het ook om effe te gassen daar binnen, wat een akoestiek!
    Verschillende bekende gesproken maar ook kennis gemaakt met nieuwe mensen waaronder Dick met een zeer fraaie F430 coupe. Hij heeft deze gepersonaliseerd door de velgen mooi zwart te spuiten en een rode rim rand aan te brengen. Precies in het Corsa Rossa van de auto, mooie combo (=laatste foto)
    Na een paar uurtjes zijn Marc(h) en ik weer vertrokken en konden het niet laten even in de lege hal ernaast te revven en een foto te schieten.
    Deze mooie dag ronden we af met hopelijk een mooie wedstrijd van Max en/of SF.

    enkele pics (Maar Tarek zal ongetwijfeld mooiere hebben)




    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    RedMondialTCab likes this.
  16. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het was een druk autoweekend dus hoog tijd om even wat sfeerbeelden te posten hier.
    Het begon bij mij thuis, wij waren met 7 auto's. Toch leuk even voor een zaterdag. Eerst natuurlijk een aantal saucijzenbroodjes naar binnen gepompt en daarna op weg naar onze eerste stop, Van De Akker in Best. Het is echt vele jaren geleden dat ik daar geweest ben. Maar de mensen waren erg vriendelijk en de drankjes werden vlot geserveerd. Natuurlijk veel Audi en Porsche geweld hier, daar bestaan die mensen immers van. Maar ook een aantal mooie Ferrari's. Die F1 is er eentje zonder motor. Fantastisch voor in je mancave natuurlijk of op zijn kant tegen de muur. Erg leuk maar natuurlijk wel EUR 49000. Het is dat ik dat geld niet bij mij had....

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    RedMondialTCab and Jeka like this.
  17. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    part 2
     

    Attached Files:

    MvT, RedMondialTCab and Jeka like this.
  18. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Daarna doorgereden naar Forzaservice in Oss, u allemaal wel bekend. Eerst hebben we het restant van die saucijzenbroodjes natuurlijk koud gemaakt en daarna heeft Alex ons wat toekomstige en voltooide restauratie objecten laten zien (niet op de foto). Het is natuurlijk altijd leuk om daar even te zijn. La Passione viert natuurlijk hoogtij daar.

    Daarna zijn ook wij inderdaad doorgereden naar oude vriend Maurik. Wij zouden dit al 4 weken geleden gaan doen en ik wist echt niet dat er vorige week ook een aantal mensen geweest waren. Er was in ieder geval genoeg te zien en ook de Paris Dakar truck werd nog even aangetrapt. Wat een geweld. Hij is zoals eerder genoemd met wat leuke projecten bezig en als er voltooide dingen zijn die hier op de site mogen ziet iedereen dan wel natuurlijk.
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    MvT, RedMondialTCab and Jeka like this.
  19. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vandaag ook weer met een paar vrienden naar het Auto Moto Italia evenement geweest. In eerste instantie vond ik het een waardeloze locatie daar bij die Expohal in de Haarlemmermeer, maar ik draaide al snel bij toen ik zag dat iedereen gewoon met zijn eigen auto binnen mocht staan. Dat is toch wel een hele nieuwe ervaring. Er waren ook een aantal leuke standjes met modellen en accessoires en wat er aan eten te koop was ging er ook goed in. Een leuke dag gehad, tenminste, die paar uurtjes dan.
    Een groot aantal bekenden van hier gezien, altijd leuk natuurlijk.


    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    MvT, Timo Seefeld, Melvok and 2 others like this.
  20. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Lekker bezig Henk!
     
  21. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    473
  22. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    473
    Ik stel voor om te wachten tot een en ander wat in een verder stadium is, en er dan een keer een gezellige middag/avond van maken.
    Reken op zijn vroegst op medio maart......
     
  23. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Helrmaal prima, ben voorlopig veel in het buitenland voor werk, volgend voorjaar zou rustiger moeten worden.
     

Share This Page