Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3612 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
  2. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
  3. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    De Modulo is indrukwekkend om rijdend te zien. Ik zag hem vorig jaar (2018) in Pebble voor het eerst rijdend voorbij komen. Met een ras competitie chassis onder de hippe 'jas' klonk het ook fijn in de oren...

    De 250GT California Spider is de bekende Baillon auto. Ik heb de auto twee keer gezien. De eerste keer was ie net uit de schuur getrokken en werd ie geveild in Parijs. De tweede keer (rijdend!) in 2015, ook weer Pebble. Nu dus gereïncarneerd op Villa D'Este te zien.


    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  4. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Thx voor deze aanvullende info.
    James glickenhause heeft het weer laten rijden van de Modulo mogelijk gemaakt. Sprak hem vandaag (hij zittend in de Modulo) wachtend achter de gyro auto. Over die laatste vertel ik later meer.

    De California spyder is punt gaaf. Vroeg me alleen af of sky-leder op bovenzijde deskbord hoort.
    Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka likes this.
  5. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    Dat zal ongetwijfeld zo horen. De auto is in de VS gerestaureerd door Paul Russell and Company. Dit betreft één van 's werelds beste restauratiebedrijven en heeft een indrukwekkende portfolio. De auto heeft een Britse eigenaar.
     
  6. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Replica op basis van een onbekend Ferrari chassis met uitgekrast nummer. Eigenaar weet ook niet zo goed wat de oorsprong van het chassis is: Lusso, GTE, PF? Kan een leuk project worden, zolang men eerlijk blijft over wat het wel en vooral niet is.
     
    Dino2400 likes this.
  7. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Replica idd, maar wel gaaf ding en de vorm ziet er goed uit.
    Er moet nog veel in geïnvesteerd worden alvorens hij op een echte originele lijkt.
    Uitgekrast nummer? Dat vind ik wel bijzonder. Toch geen gejat chassis?
     
  8. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
  9. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,414
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Hier bij een aantal foto's
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  10. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
  11. Jasper130181

    Jasper130181 Rookie

    Mar 25, 2019
    28
    Schijndel
    Full Name:
    Jasper D
  12. Jasper130181

    Jasper130181 Rookie

    Mar 25, 2019
    28
    Schijndel
    Full Name:
    Jasper D
    Weet er iemand of er ook leuk evenement is waar kinderen ook iets aan hebben
    Leeftijd 7 7 en 10 jaar
    En waar kan ik dat vinden


    Sent from my iPhone using FerrariChat.com mobile app
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dat is tricky Jasper. Sommige (ik beweer niet die van jou!) kids zijn ongeleide projectielen en zitten overal aan. Kijken dus met hun handen i.p.v. hun ogen.
    Ik dat hierom de combo duur materiaal en kids niet ideaal is.

    Jm2c
     
  14. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Is het een opvolger van de LaF?

    Zo ja, dan slaan ze de plank volledig mis. Hij ziet er niet spectaculair genoeg uit voor een hypercar imo

    Zo nee, waar staat deze dan in de huidige modellenlijn? Vervanging van de net geintroduceerde F8? Dan is ie te vroeg imo.

    Of komt deze te staan tussen de F8 en de 812? Heeft dat dan meerwaarde vraag ik me af.

    To much is dus eigenlijk het enige wat bij me op komt...

    Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app
     
  15. bramster

    bramster Karting

    Jun 22, 2004
    57
    Amsterdam
    Ik kan het niet meer met je oneens zijn Jm2c! Heb zelf geen kinderen maar ben wel kind geweest. Ik schrijf dit vanuit Maranello waar ik als 8 jarig jochie aan het hek van Fiorano stond en nu jaren later ben ik super blij dat mijn ouders mij meenamen om mij autohonger te stillen (en ik sta nog steeds aan het hek hier voor de SF90 Stradale). Ik hoop dat iedere ouder zijn kind die kans geeft! Toegegeven, kinderen kijken op een andere manier, voelen hoort zelfs bij je ontwikkeling. Sinds Xpel (PPF) en glascoatingen op de markt zijn hoef je je daar geen zorgen meer over te maken ;).

    Ik veeg liever een paar vette kinder vingertjes weg dan dat ik een gast van mijn motorkap moet halen omdat hij een lekkere foto voor "insta" moet maken, dat laatste heb ik in de randstad steeds vaker.

    @jasper die evenementen zijn er zeker maar inderdaad lastig te vinden. Uit ervaring weet ik dat veel thema evenementen op Zandvoort (Britisch Racing Days, Historic Grand Prix) een kinderhoek hebben waar vaak zelf ook nog met een kart gereden kan worden. Mijn tip zou zijn om bij een evenement op het circuit te gaan kijken omdat je dan ook in de paddock kunt kijken, dat blijft mij bij van vroeger.
     
  16. bramster

    bramster Karting

    Jun 22, 2004
    57
    Amsterdam
    Ik heb gisteren even zitten zoeken en het lijkt een ongelimiteerde oplage te zijn met een prijs rond de Pista (boven de F8 Tributo). De F8 Tributo zou oorspronkelijk niet komen (woorden van de F dealer) en daardoor heb je nu een F8 en SF90 S die erg dicht bij elkaar zitten. Het is dus niet de nieuwe hypercar, de naam maakt het verwarrend want ik dacht in eerste instantie aan een Mercedes Project One met F1 techniek, dat is de SF90 S duidelijk niet.

    Als dit de manier is waarop Ferrari de emissie laag kan houden dan hoor je mij niet. Natuurlijk is niks boven een natuurlijk ademende V12/V8 maar dit is wat mij betreft een prima Ferrari manier om door die transitie te gaan. De achterlichten moet ik even aan wennen, de rest is echt heel gaaf!
     
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het wordt allemaal (bijna) zo verwarrend als bij de plattekevers...
    Daar zijn ook teveel 911 modellen die elkaar (te snel) opvolgen en naast elkaar bestaan. Geen touw aan vast te knopen.
     
  18. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Sommige volwassenen zijn nog veel erger dan enthousiaste kinderen (zoals ik het zie).
     
  19. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Je zult net een nieuwe Ferrari besteld hebben....levertijd is soms een jaar!...tegen de tijd dat je hem hebt is er alweer een nieuw model op de markt.. Ferrari is niet goed bezig.. Het is een verschrikkelijke arrogante melkkoe aan het worden.
     
  20. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Inderdaad … kennis van ons moet zn Pista nog speccen, zijn er intussen idd alweer 2 typen na gekomen … :eek:
     
  21. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,200
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #90299 RudyW, May 31, 2019
    Last edited: May 31, 2019
    Mocht ie er voor weinig vanaf willen ;).

    Ferrari volgt zijn modellen wel erg snel op de laatste tijd (voor mijn gevoel), niet slim voor de gebruikte waarde (zeker de turbo auto's?, verwacht dat de NA modellen als de 458 op de langere termijn populairder blijven?).
    Zeker de 488, 488 Pista en nu de F8 zijn snel na elkaar uitgebracht?. Ik had een kleine "facelift" of handeling pack verwacht?.

    Porsche doet dit natuurlijk al jaren met de GT modellen, aan het eind van de cyclus verschijnt een GT3, GT3RS en GT2(RS). Dit legt ze geen windeieren, want volgens mij is iets van 40% van de verkochte 911's een GT model.
     
  22. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    P80/C is gespot op Monza, one off voor een eigenaar die wil racen en daarvoor dit exemplaar liet ontwerpen en maken.
    Ik zie er geen P3/4 in (wat wel de bedoeling was) maar hij schakelt lekker snel op.

     

Share This Page