Mille Miglia 2019 foto's | Page 2 | FerrariChat

Mille Miglia 2019 foto's

Discussion in 'Holland/Belgium' started by bertdeboer340, May 17, 2019.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. modena82

    modena82 Karting

    Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
  2. modena82

    modena82 Karting

    Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    Uiteraard kom je tijdens zo'n trip ook andere niet dagelijkse modellen tegen. Deze rode en zwarte Honda NSX kwam ik tegen in Bologna. Model is alweer tijdje op de markt, maar je komt hem maar zeer zelden tegen.
     

    Attached Files:

  3. modena82

    modena82 Karting

    Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    Verder reden er veel "zagato" modellen mee tijdens deze mille miglia, omdat de carrosserie ontwerper zijn honderjarig bestaan viert. Veel Aston Martin, maar ook deze Alfa Romeo.
    Image Unavailable, Please Login
     
  4. modena82

    modena82 Karting

    Sep 11, 2005
    81
    D'recht/B-Haamstede
    Full Name:
    Ingmar
    Mocht iemand ooit een gaatje hebben in zijn mille miglia programma. Boek een bezoek aan de lamborghini fabriek. Tijdens deze rondleiding van ruim een uur krijg je een rondleiding langs de productielijn van de Huracan (produceren 1o stuks per week) en de Aventador (4,5 stuks per week). Je ziet alles en je staat er met je neus bovenop. Op dit moment stond de productielijn van de Aventador gevuld met alleen maar SVJ modellen, slechts een "normale" cabrio stond er tussen.
    Image Unavailable, Please Login
     
  5. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    raider1968 and colombo2cam like this.
  6. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Mooi hoor VU !

    En ieder jaar weer datzelfde enthousiasme … :)
     
  7. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    Vu,

    Iedere keer weer een feest hoe jij de sfeer van een evenement weet vast te leggen. Of het nu de Mille is of b.v. de Revival. Je laat het publiek het verhaal doen, niet de auto's. B.v. 'vader en zoon' die de doortocht bekijken... Superplaat.
     
    Jeka and MvT like this.
  8. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Some serious damage!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  9. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dankje Maarten :) Ik probeer het altijd. Zeker als het publiek zo enthousiast is. Dat van vader en zoon vond ik heel mooi om te zien in het echt.
     
  10. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Vu, het was weer een genoegen! Het is niet de foto van de dag maar de foto van het jaar (vader en zoon). Gelukkig ben je maar niet midden in de week op de trein gestapt om naar huis te gaan na het maken van deze foto :p

    Foto's van de Pagani dag/weg zijn ook er mooi, dan wel met de mens die de machine bestuurt! Geeft meer karakter!
     
  11. RJ!

    RJ! Karting

    Sep 3, 2014
    117
    Dordrecht
    Full Name:
    RJ van Hulst
    Beetje late reactie maar ook ik heb weer kunnen genieten van de start in Brescia, vooral de agent die het verkeer moest regelen op de rotonde was al een attractie op zich. Ook leuk om wat bekende auto's en gezichten te zien op de rotonde, Fred bedankt voor de tips!
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka and colombo2cam like this.
  12. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Die agent staat daar elk jaar, hilarisch dat hij zich naar de stoet vordert hij ook drukker doet :p

    Afijn, ik zie dat je ook het start podium hebt ontdekt verderop. Altijd even leuk om sfeer te proeven.
    Jammer dat je het MM museum (=verzamelplek van deelnemers) te laat door had, is werkelijk een feest om rond te lopen. Ze lunchen daar en vertrekken dan richting start-podium. Ze starten dus na elkaar hun machines en dat is werklijk een genot.
    Hier 2x foto van vorig jaar op MM museum toen ik met Paulo de hele MM heb afgereden als officiele volg-auto van Jeff #398.

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jeka and colombo2cam like this.
  13. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik vind hem cool en de sound nog veel meer!
     
  14. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    colombo2cam and Jonkheer like this.
  15. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Soort van 'Waar is Wally?' :D
     
    Jonkheer likes this.
  16. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooie serie ook Bert. Waar ben je de tribute precies tegen gekomen?

    De LaF deed mee in de Targa Florio (of er moeten meer LaF's zijn in de licht blauw)

    Ik zie hier ook een "serieus kijkende" beroemdheid rechts staan, waar heb ik die eerder gezien? :p

    View attachment 2721320

    Leuk verslag hoe de start van de MM in elkaar steekt en waar je moet zijn in Brescia door Harry Metcalf die de rally later weer oppikt rond Siena.

    Note: op 40min 30 rijdt Joop & Evelien voorbij met startnummer 54

    Image Unavailable, Please Login

     
    colombo2cam and Jonkheer like this.
  17. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Wij zaten in Sirmione maar zijn woensdagmorgen met de boot overgestoken naar Desenzano, daar start de Tribute. Toen snel weer met de boot terug om in Sirmione een goede plek (lees terras) te vinden.

    Deze LaF is eigenlijk zwart, dit blauw is een wrap en daardoor hoogst waarschijnlijk de enige in deze kleur..
     
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    De LaF die ik op Sicilie zag was geen wrap en (ongeveer) deze kleur, mat ook. Dus wellicht had iemand spijt van zwart toen hij/zij die heeft gezien...
     

Share This Page