Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3613 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Deze staat nog op de lijst en ik heb er al meer van gezien. Gaat nu zeker gebeuren bij het zien van deze beelden. Kom overigens ook wel eens in de buurt (op doorreis).
    Thx Arian

    Iets wat ik ook ga bekijken is deze story, dat kan binnen en in de Bios:

     
  3. hautessa

    hautessa Karting

    Apr 26, 2015
    129
    Gaan er nog F-chatters naar Supercar Sunday in Assen aanstaande zondag? En hoe was de 2018 editie? Ik twijfel...
     
  4. 360Marnix

    360Marnix Formula Junior

    Jan 4, 2017
    490
    Holland
    Om m'n neefje te plezieren ga ik er heen. Ik heb geen idee hoe eerdere edities waren.
     
  5. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Het weer zit niet echt mee zo lijkt het. Daarnaast start zaterdag de SG2K en volgens mij zondag de Gumball. Zijn er nog wel voldoende supercars in nl om Assen te vullen?

    Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app
     
  6. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    477
    Ik ga er naar toe, maar voor de afwisseling met een Ford GT......
     
  7. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Gisteren kon ik (en Marc(h)) de verleiding niet weerstaan om even naar de start van StreetGasm 2K19 te gaan kijken. Die was per slot van rekening bij de Kuip en het zonnetje scheen volop. De F430 stond alweer een week stil (na afgelopen trip van 3400km) dus die stond te steigeren...

    Wel die start was een festijn van je welste, ik kreeg werklijk Mille Miglia herinneringen. En dat in Nederland?!
    Ok de klassieke gebouwen (Brescia) ontbraken maar er was een deelnemers plein (waar je gewoon op kon) aangevuld met de bezoekers. En die namen ook serieus spul mee!
    Dat de deelnemers (elkaar) de loef proberen af te steken voor de deelnemers prijs en dat men daarbij "creatief" te werk gaat hoort bij dit spelletje. Niet helemaal mijn stijl trouwens maar zoals bekend, ben ik altijd in om iets nieuws te proberen.
    De sfeer was gemoedelijk en het was best goed geregeld...op het plein. Daarbuiten was het minder goed onder "controle" zag ik later. (zie YouTube)

    Opvallend veel Ferrari's deze editie (en weinig SLR's zoals in voorgaande edities) ik telde zo even 4x 812, 6x 458, 1x speciale, 3x F12, 2x F430, 1x Scud en een FF in een deelnemersveld van 100.
    Verbijsterend dat dit plaats vond zonder (enige) politie begeleiding. Het duurde dus ook best lang voordat alle deelnemers over startstreep weg waren. De verkeerslichten net buiten de Kuip waren hier de oorzaak van.

    Enkele beelden van sfeer en deelnemers:

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login


    Een filmpje die laat zien wat er buiten de poort gebeurde. Gelukkig ging het allemaal goed, soms maar net, met dat optrekken. Had daar niet graag gestaan aan het einde waar de snelheid het hoogste is (en geslinger).

     
  8. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,110
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Tsja, wat moet een gemiddeld Fchat member daar nu van vinden Fred.

    Spectaculair voor de vele toeschouwers … maar imo waren geen echte Ferrari lovers …

    Ik denk dat als een gemeente bestuur dit achteraf terug ziet en mensen van het Openbaar Ministerie al snel een ban valt op dit soort evenementen.

    Iemand beschreef het als volledig uit de hand gelopen carnaval of Marokkaanse bruiloft.

    Compleet met verkleed pakjes, toeters, sirenes, confetti kanonnen, rookbommen, idiote wrappings …

    En met niet-toegestane achtervleugels, mensen op treeplanken, groene garagenummers, een heuse raket bovenop …

    En het gekke is dat er geen politie te zien was …
     
    360Marnix likes this.
  9. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik hoef daar niet naartoe iig :)
     
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ben ik (deels) met je eens, niet iedereen heeft dezelfde smaak (gelukkig maar) en beleefd zijn supercar bezit op een andere manier. Er is ook veel commentaar op Mille Miglia (niet te vergelijken) maar begrijp dat mensen daar ook weer het zijne van denken. Zoveel mensen/zoveel meningen, niet?

    Afijn, waar we (allemaal) naar uitkijken zijn de Ferrari Ownersdays die 16 & 17 september in Spa-Francorchamps zijn.
    Ik ontving de volgende uitnodiging en inschrijven kan via een van de dealers geregeld worden.
    Er is keuze uit 3 pakketten:

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Melvok, bertdeboer340 and Jonkheer like this.
  11. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,284
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Teveel geld, vooral gericht op social media en veelal bezitters i.p.v. Old School liefhebbers, the next generation zullen we maar zeggen. Ieder zijn ding!
     
  12. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,110
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ik ben het eerste jaar van Passione naar Spa geweest en nam toen het Discovery Package ...

    Ga je mee Fred ?
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik moet nog even kijken of het in het (drukke) schema past van september maar ik zit er wel weer aan te denken.
    We troffen enkele jaren geleden mooi weer en de baan lag er prachtig (lees: droog) bij.
    Was toen met de 328GTS die het ook wel naar zijn zin had. De bandjes minder en hadden het zwaar :p...

    Ik heb het even nagezocht; toen was discovery package € 300,-- en ik had niet eens tijd voor de additional activities :rolleyes:

    Au rouge:

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Jonkheer likes this.
  14. evdzwet

    evdzwet Formula Junior

    Jul 24, 2009
    610
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
  15. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    leuke dingen die 328's
     
    bertdeboer340 likes this.
  16. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    MrDino308GT4 and evdzwet like this.
  17. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    yes, good old time met Ed, Kees, ...ben de namen al wat kwijt...….. Alleen Kees en ik 'zei de gek' rijden nog in de 328.
     
  18. evdzwet

    evdzwet Formula Junior

    Jul 24, 2009
    610
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Bij ons is er iets anders voor in de plaats gekomen. Als iemand 26 juni tussen 5 en half 10 ´s avonds niets te doen heeft. Dan rijdt Tom zijn volgende races op Zandvoort. Deze week heeft Tom van de KNAF zijn EU-licentie gekregen op basis van zijn eerste resultaten :D
    Image Unavailable, Please Login
     
    Jonkheer and Jeka like this.
  19. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,899
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Gefeliciteerd Tom, zet hem op!

    Zijn er die er morgen naar Spa Italia gaan? Er vertrekt een treintje rond 10:00 uit Uden (http://classic-youngtimers.com/) waar een breakfast meeting is.

    Ik begreep al dat er verschillende (lees: 8) Fchatters op deze meeting zijn. Wie biedt?
     
    Stefan328gts likes this.
  20. Stefan328gts

    Stefan328gts Karting
    BANNED

    Dec 16, 2013
    104
  21. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Have fun allemaal. Hou het bij de 24h van Le Mans.

    Gr. Martin
     
  22. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Huh??:):)
     
  23. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Tuurlijk en Steven met de mooiste mancave van de Benelux !!!!!!
     
  24. Joeld

    Joeld Formula Junior

    Jan 16, 2012
    416
    NL, Bennebroek
    Full Name:
    Joël

Share This Page