Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3623 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Sorry Mel, had erbij willen zijn maar vanmorgen kreeg we hier een spoedklusje tussendoor.
    Munsterhuis is voor mij net te ver voor een model welke ik al op PB heb gezien.
    Ga jij morgen weer (naar dezelfde auto) kijken?
     
  2. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  3. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Nasa1990 likes this.
  4. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Even off-topic: wat is een goed alternatief voor Marktplaats om spulletjes te verkopen? Heb op Marktplaats steeds meer te maken met tijdverspillers en mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ook zie ik door het aantal commerciële advertenties het bos niet meer en verdwijnt je advertentie binnen no time naar pagina 10. Ik heb overigens nog 15 gratis rode ordners in de aanbieding (alleen afhalen). Vroeger was ik gratis spullen zo kwijt op Marktplaats, maar zelfs dat gaat tegenwoordig moeizaam...
     
  5. theunissenguido

    theunissenguido Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Jan 21, 2004
    2,371
    Argent/Brasil
    Full Name:
    Guido
    Peter, je kan nog altijd alles kwijt in de kringloopwinkels...gewoon af te geven ! :D

    Guido
     
  6. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Dat dacht ik ook, maar die nemen helaas niet alles aan, zoals ordners (in nieuwstaat).
     
  7. theunissenguido

    theunissenguido Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Jan 21, 2004
    2,371
    Argent/Brasil
    Full Name:
    Guido
    Blijkbaar een verschil tussen Nederland en België.....in dat laatste landje nemen ze alle bruikbare aan.
    Guido
     
  8. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  9. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Wij hebben hem gisteren ook in het eggie gezien, kleurcombo had wel wat spannender gemogen. Hadden wel een hele hoop DBS Superleggera's staan. Kan ik toch meer waarderen, vooral die Olive Green bij de dames met de geurtjes was wat mij betreft de topper.
     
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ligt het aan mij of zijn die velgen gevlochten?
     
  11. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Met alle respect maar ik kan er die 350.000 niet aan af zien, zeker niet in deze kleur. Jammer dat alle merken zich tegenwoordig ( moeten) laten leiden door de afdeling marketing. Enzo zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit allemaal nog had moeten mee maken, Diesel, SUV, Elektrisch........in het hoogste segment?
     
    Melvok likes this.
  12. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Dan koop je hem toch niet?

    Ieder bedrijf moet geld verdienen en zoekt daar de beste manier voor. Er zijn genoeg mensen die 'm wel kopen en net dat geld kunnen ze auto's blijven maken die de liefhebbers kunnen kopen. En ieder bedrijf wordt geleid door de accountant, anders zijn ze gauw failliet.
    Zonder Fiat had Ferrari al lang failliet geweest en zonder de Cayenne was Porsche ook de nek omgedraaid. En dan hebben we het nog niet over Lamborghini of Aston. Dus prima dan ze dit aanbieden, ik laat 'm graag staan voor een ander en koop zelf iets wat ik wel leuk vind.
     
    Melvok likes this.
  13. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Vanaf prijs is 260.000 Euro maar als je door de optielijst gaat hoef je niet heel gek te doen om aan 300K te komen. Ik laat hem ook staan, ben totaal geen SUV fan en ik kan hem simpelweg niet betalen......
    Hoe zeer ik het Aston Martin ook gun denk ik om eerlijk te zijn dat dit ook geen verkooptopper zal worden. Waarom? Te weinig opvallend voor het volk wat meestal in deze categorie shopt (Russen Chinezen en Arabieren) t.ov. de concurrentie. Ben wel benieuwd waar Ferrari uiteindelijk mee gaat komen....
     
  14. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik denk dat Fiat meer aan Ferrari heeft op dit moment dan andersom, maar dat ter zijde, inderdaad hoef je hem niet te kopen, maar de keuze wordt ook steeds lastiger als steeds meer fabrikanten van die wanstaltige voertuigen introduceren, helaas hoe waar ook, puur en alleen om aan de steeds groter wordende vraag te voldoen. Helaas komt die vraag vooral vanuit de gebieden waar men niet voorop loopt als het gaat om smaak en stijl, maar vooral om te laten zien hoeveel geld je hebt! Was het nog maar zoals vroeger.....
     
  15. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Het gaat idd. totaal de verkeerde kant uit.
    Het syndroom van het garnaalvissersdorp dat 30 jaar later een miljoenenstad is geworden waar een paar honderd miljardairs in huizen, rukt op. Je kan niet verwachten dat die mongoliede autisten, die honden neerknuppelen om hun vel aan Armani of Versace te verkopen, ook maar enig besef van smaak, stijl, ethiek of wat dan ook van westerse waarden kennen, laat staan ze appreciëren.
    En met de Arabische woestijnapen, net gewiekst genoeg om de hele wereld al meerdere decennia afhankelijk te maken van hun zwarte goud, is het niet beter gesteld. Sjeik of Sultan, lees eens iets van Goethe of Edgar Allen Poe, bezoek eens de Dom van Keulen of het Louvre Museum. Dan bestaat er misschien toch nog een waterkans dat je uit het "Tailor made" program een ietwat treffelijke kleurencombinatie weet te toveren.
    Zielig is vooral dat de luxe-automerken van vandaag meer en meer aangewezen zijn op de nieuwe markten waar het vooral cultuurbarbaren zijn die de plak zwaaien.
    Dat Ferrari, Lambo, Aston, RR en Bentley, enz. hun aanbod daaraan aanpassen is gewoonweg hallucinant. Of hebben zij het oude klassieke Europa reeds opgegeven?
     
    Melvok, 360Marnix and djfrens like this.
  16. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Misschien wat kort door de bocht, maar ik denk dat je voor een behoorlijk deel gelijk hebt.
     
    Melvok likes this.
  17. 275gtb6c

    275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

    Oct 30, 2006
    1,929
    europe
    Full Name:
    oscar
    T’is vrij simpel, “ follow the money” .....zonder enige vorm van scrupules. Overigens en dat geheel terzijde, had ik al gezegd dat de nieuwe Roma alles wat hierboven beschreven niet heeft......een klasse apart zonder Aziatische of Russische klanten in het verschiet.
    Dat gezegd hebbende, de nieuwe Defender is ook zeer geslaagd. Enfin, we komen er hier in ieder geval nog niet uit, ware het niet dat nu ieder zichzelf respecterend merk inmiddels heeft aangekondigd dat alles vanaf 2025 elektrisch is of wordt. The Strad, we hebben nog even maar een goede “Grande annee” van Pommery of Bollinger heeft mijn voorkeur. Hoe het ook zij, we zullen een mooie avond beleven.
    Ciao
    Oscar
     
    Melvok and RISL like this.
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Precies, in "onze" kapitalistische maatschappij geldt de regel 'wie betaald, bepaald'.
    Dat het geld (helaas) in smaakloze handen komt is jammer maar een feit waarvan we hier een gevolg zien bij AM (en andere merken).

    Ben het wel met Jordi eens dat hier en daar merken naast money-makers ook nog mooie modellen maken echter zijn die onbetaalbaar aan het worden (voor ons). Ferrari Roma is hiervan een (goed?) voorbeeld...
     
  19. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Haha, Oscar, keep dreaming! Er is een immens groot verschil tussen aankondigen en uitvoeren.
    Al die klote-Greta Thunberg-meelopers, jongens toch, laat dat achterlijk debieltje haar blablaatje doen, maar dan is het ook genoeg geweest. Wat een onzin.
    En die Pommery vind ik maar matig, eerlijk gezegd. Hou het maar op de Dom Pérignon Millesime, jij gaat hem immers betalen!(Lees nog effe aaandachtig de voorwaarden en afspraken ivm onze weddenschap). :D
     
  20. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Een paar jaar geleden kondigde een mollig lelijk Duits madamke aan: "Wir schaffen das!"
    Dat klonk toen bijzonder goed en overtuigend.
    Het klinkt nog steeds heel goed, maar al heel wat minder overtuigend.
    Je moet ondertussen doof, blind, achterlijk, debiel, generisch gestoord en vooral hersendood zijn om ook nog maar 1% achter die stelling te staan.
    Ze " schaffen" het namelijk hoegenaamd niet.
    Welnu het is helemaal hetzelfde met die electrische rotmobielen. Het klinkt lekker te kunnen zeggen dat " We vanaf 2025 volledig elektrisch gaan" Er komt helemaal niets, maar dan ook niets van in huis. Dat weten we allemaal.
    En de politiekertjes die zo mooi naar die Greta luisteren, vooral als de camera's draaien, die denken stuk voor stuk: Stik toch, rotjoch!
     
    djfrens likes this.
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  22. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Ben het zeer zeker niet met Greta Thunberg eens, maar om als volwassen vent een meid van 16 nou zo te noemen, vind ik ook niet getuigen van enige klasse. Ze staat waar ze voor staat en ze krijgt een hoop volk mee. En ondanks het enorme meningsverschil, vind ik het toch knap dat ze dat doet. Ik was (net als velen hier) op m'n 16e met heel andere dingen. Ik denk dat ze (ook van haar tegenstanders) het respect wel verdiend.
     
    franc 355 likes this.
  23. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Thunberg is een marionet, helaas voor het kind. Ze verdient veel beter.
    Ik zag gisteren nog een fantastische sticker op de achterruit van een auto: "elektrisch rijden doen we op de kermis":D
     
  24. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    "elektrisch rijden doen we op de kermis":D

    Inderdaad prima !
     
  25. jaapio

    jaapio Karting

    Feb 19, 2016
    155
    Bruinisse, the Netherlands
    Full Name:
    Jaap
    milko1969 and Melvok like this.

Share This Page