Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3647 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Ik denk ik PM je even, maar kan die functie gewoon niet vinden :-/
    Afhankelijk van waar je woont wil ik wel eens komen kijken ( en meten wat je laadspanning doet). Die laatste is bepalend voor de accutechnologie. M.a.w. of de betreffende accu goed wordt opgeladen en/of kan gassen. (meestal gassen ze dus niet he, het slangetje is voor de zekerheid, ALS hij gaat gassen dan moet het weg kunnen)
     
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    PM'en kan door op de naam van digene die je wil berichten te klikken, vervolgens de titel "start a confersation" aanklikken en je kunt het bericht typen.
     
  3. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Yep .. ik zie het nu staan
     
  4. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Harry vindt de F8 tributo "frustrerend" omdat je zo (absurd) snel moet rijden (ver in de illegale getallen met risico van opsluiten, in UK komt dat voor...) voordat je van deze Ferrari in volle teugen kan genieten...
    Ik begrijp wat hij zegt, het is een fenomeen wat je over de hele linie van supercars waarneemt tegenwoordig.

     
    Jonkheer likes this.
  5. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Dat is precies wat ik dus ook ervaar bij de moderne F.
    Je moet teveel en te hard rijden om de beleving te ervaren.
    Dat is ook één van de redenen waarom ik nu voor een klassieker ben gegaan ;)
     
  6. 360Marnix

    360Marnix Formula Junior

    Jan 4, 2017
    490
    Holland
    Deze mening deel ik wel. Eigenlijk biedt de openbare weg niet veel mogelijkheden om een auto met meer dan 600pk op een plezierige manier te benutten. Hoewel ik dolgraag een F12 zou hebben.
     
  7. hautessa

    hautessa Karting

    Apr 26, 2015
    129
    Afgelopen weekend. Op 1 van de weinige droge momenten, toch een stukje rond getoured. Kon het niet laten. Keek al heel de dag naar het wegdek buiten of het droog was. Het was maar een half uurtje. Uit en thuis. Zelfs mn partner zei: huh, nu al terug? Je zou toch een stuk gaan rijden? Maar bij deze weersomstandigheden. Nogmaals het was redelijk droog, bij 3/4 gaspedaal toch alweer glibberen en glijen. Traction control greep regelmatig in. Het rijseizoen 2020 is ver ten einde...
     
  8. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Standaard zit tegenwoordig de zgn AGM accu gemonteerd.

    Die hebben een volledig gesloten systeem zonder slangetjes ...
     
  9. 360Marnix

    360Marnix Formula Junior

    Jan 4, 2017
    490
    Holland
    Bij mij had de officiële dealer (ik noem geen naam) een AGM accu in mijn 612 gezet. Zowel de 612 zelf als de acculader houden hier niet van. De auto had vage storingen. De accu zelf was "gesloopt" door de lader die niet bedoeld was voor een AGM accu.

    Dus als tip: plaats alleen een accu die in de auto hoort. Of bel Alex Jansen voor advies
     
    Nasa1990 and Andretti Molletti like this.
  10. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,063
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik las gisteravond het november nummer van Top Gear en daar zag ik eenzelfde soort conclusie over de McLaren 765LT:

    "...en zelfs na vier dagen sturen op de weg en het circuit in allerlei soorten omstandigheden zijn we nog steeds niet helemaal op ons gemak met 'm. Je zou kunnen aanvoeren dat ie simpelweg te veel van het goede is: te veel power, te veel snelheid, te veel om bij te kunnen houden."

    "Voor een deel zijn we verzot op de uitdaging die de 765LT biedt .... maar dan denken we weer aan de 720S en kunnen we ons niet aan de indruk onttrekken dat we daar toch meer pret mee zouden hebben."
     
  11. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Eindelijk weer eens weer om een rondje te sturen !
    Ik ga effe :p
     
  12. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    milko1969, 328gts1987 and Jeka like this.
  13. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mikestradale and marcos like this.
  15. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Was gezellig! Bij het verlaten van de wijk werd hier en daar nog aangemoedigd om wat toeren te maken :).
     
  16. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Vandaag opvallend veel cabrio rijders in Zuid Holland. Iedereen nog even wat open kilometers maken.

    Gr. Martin
     
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Je wil het niet geloven maar de PEKEL wagen rijdt hier zojuist voor het eerst weer door de straat...:mad:
    Je kunt gaan schorsen Marc (helaas)
     
  18. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Ha, ik zag ‘m hier ook over de dijk rijden vanavond.
     
  19. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Persoonlijk vind ik de SF90 "spider" een GTS. Die titel paste ze wel toe op de 812 GTS maar dus niet op SF90.
    Deze kleur "goud/brons" staat wel heel goed op het model en icm carbon delen.

     
  20. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Dat is toch niet bijzonder meer ? Ze rijden zomers ook al over asfaltwegen en rotondes. Bang dat het asfalt smelt.......
     
  21. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
  22. Wim De Smet

    Wim De Smet Rookie

    Feb 14, 2018
    2
    Belgium
    Full Name:
    Wim De Smet
    Dit is de overloop van de accu...
    Gaat gewoon naar buiten.
    Kan je dit niet op je nieuwe battery aansluiten?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    F131 one of one likes this.
  23. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Ik vind toch dat je eerst even wat technische research moet doen voordat je iets plaatst Mel.

    https://algarferrari.com/store/parts/6-8-cylinder/458-group/458-italia/table-42
    positie 8 :BATTERY BREATHER PIPE.
    Alle AGM accu's in het interieur (en daar valt de bagageruimte ook onder) moeten zo'n slangetjes hebben. Dat is veiligheid. Je wil niet dat die dampen in je auto komen tijdens het rijden. Ik vind het jammer dat je de postings ervoor niet gelezen hebt, maar je geeft mensen zo wel een verkeerd (gevaarlijk) advies. Los van de mogelijke schade aan hun auto door accuzuur.
     
  24. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  25. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,631
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Even off-topic: ik had op 16 november een online bestelling gedaan bij Ikea. De verwachte leverdatum zou 25 november zijn. Best laat, maar zal wel aan PostNL liggen, Dacht ik. Nu nog steeds niets ontvangen, dus gekeken naar de bestelstatus. Blijkt dat ze nog helemaal niets gedaan hebben, alleen de bestelling ontvangen!
    Probeer vervolgens maar eens contact te krijgen. Je kunt Ikea niet mailen. Hun chat werkt niet. Gisteren gebeld, maar na een half uur naar een k*tmuziekje geluisterd maar opgehangen. Vandaag weer een poging gedaan, krijg ik doodleuk een automatisch bericht dat ze het niet aan kunnen en wordt de verbinding verbroken.

    Ik heb dus de bestelling geannuleerd. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug heb. Wat een waardeloze winkel.
     

Share This Page