Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3657 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Of een 365 GTB/4 Competizione.....
     
    milko1969 likes this.
  2. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    943
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
  3. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,114
    The Netherlands
    Dirk, mooie auto maar alles staat of valt met de onderhoudshistorie.
    Is deze volledig? Ferrari dealer onderhouden? Alle beurten en boekjes erbij?
    Verwacht met deze km stand dat de koppeling en/of de remmen aan vervanging toe zijn. wellicht is dat de reden dat de prijs aan de lage kant zit.

    vraag anders Alex van Forza voor een check.
     
    dirktor likes this.
  4. 360Marnix

    360Marnix Formula Junior

    Jan 4, 2017
    490
    Holland
    Het fijne van een dergelijke kilometerstand is wel dat je je geen zorgen hoeft te maken over de kilometers die je erbij op zet.

    Als hij in goede staat is en qua specs is wat je zoekt: lekker doen!

    Verstuurd vanaf mijn J9210 met Tapatalk
     
    dirktor likes this.
  5. hautessa

    hautessa Karting

    Apr 26, 2015
    129
    Prijs is er ook naar. Alle waar naar zijn geld. Je bent in ieder geval de 7de eigenaar. Zegt ook niet alles. Volg je gevoel.

    Maaruh. De koppeling is al vervangen, dus kan net zo goed pas geleden gedaan zijn.
     
    dirktor likes this.
  6. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Mijn lijkt de vraagprijs wat hoog gezien de km stand en geen garantie aangezien deze particulier wordt verkocht.

    Wat Frans hierboven aangeeft zeker doen, kans is groot dat Alex de auto kent.
    En anders een ppi door Alex laten uitvoeren.

    Bij hogere km 360's komen er weer andere onderdelen aan die vervangen moeten worden.
    Denk daarbij aan de warmtewisselaar en slangen.
    Al vaker voorbij zien komen bij hoge km 360's.
     
  7. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    943
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Thanks voor de tips! Helaas is hij al verkocht! Dat ging snel "(
     
  8. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Voor de volgende potentiële F, neem altijd de tijd en laat je niet onderdruk zetten is mijn advies.

    Btw laat de 360 spider aangeboden in Geldermalsen links liggen ;)
    Meer info beschikbaar via pb.
     
  9. hautessa

    hautessa Karting

    Apr 26, 2015
    129
  10. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    943
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Ik heb de tijd hoor sowieso geen haast!
     
  11. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Geweldig Fred. Ik houd van de Aventador.

    Deze week is testrijweek voor mij, eens even kijken wat er in de stal terechtkomt. Vandaag wordt erg leuk als het goed is. Morgen een Fje. Zie ik je nog zaterdag?


    Onno
    Image Unavailable, Please Login
     
    Harry-SZ likes this.
  12. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    JZ! :) Mooi speelgoed.
     
  13. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    943
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Auw, ik werd al gebeld door m'n broer die zag de auto liggen langs de weg :S
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

    Goed te lezen dat je de welverdiende vakantie goed besteed met leuke dingen.
    Ja, Zaterdag kom ik ook effe snuffelen aan een oude jeugd droom. Het was er zo een of de 328. We weten inmiddels welke het is geworden...
    Ik heb dus die droom in vervulling laten gaan maar weet eigenlijk niet wat de andere droom precies was.
     
    JazzyO likes this.
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  16. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  17. hautessa

    hautessa Karting

    Apr 26, 2015
    129
    Fred. Ik heb er geen belangen in. Maar je post op instagram geeft aan dat het de LINKER wielophanging is die nu los zit ipv jouw post rechter.

    Dus ik ging dat nu.nl filmpje eens goed bekijken of het nou links of rechts is. Gelukkig voor de expert zijn er beelden. Misschien pech voor de bezitter. Enfin. Ik heb dat filmpje 20x opnieuw bekeken. Je ziet dat de bestuurder een flinke dot gas geeft (mannetino off?) En dat ie begint te glijen. Het eerste wat gebeurd is haaks om en precies dat wiel ketst vol tegen de stoeprand. Ja dan geloof ik wel dat het is afgebroken danwel ontzet. Mega tik tegen de stoeprand. Kijk maar es een paar keer achter mekaar dat filmpje op nu.nl. Zo een klein stangetje op instagram, dat gaat geheid de geest geven tegen een stoeprand. Zoveel massa op 1 wiel batsen.

    Buiten het feit om.. wel heel veel gas, daar waar 70kmh op het verkeersbord staat. Maar ja. Doen we allemaal wel es... Artikeltje 5 geval voor de politie als die dat ziet. Nergens voor nodig. En ja nogmaals. Dat doen we allemaal wel eens.

    Ik heb geen belangen.
    Jammer voor de auto en de bezitter.
     
  18. toto70_0

    toto70_0 F1 Rookie

    Sep 14, 2004
    3,842
    NETHERLANDS
    720pk los laten op de achterwielen en ff afwezig is dodelijk, persoonlijk vindt ik de SF90 veiliger , extra pk's zitten op de voorwielen, dus betere tractie op alle wielen.
    Trouwens zondag nog een paar leuke paarden bereden op het circuit van Paul Ricard.
     
  19. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Leuk, zie ik je morgen! Vandaag ben ik weer bij Alex, heeft ook nog iets in mijn budget.
     
  20. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie


    Het gaat uiteraard om het wiel linksachter.
    Op het filmpje (van de crash) lijkt dat wiel ook een beetje gek te doen vlak voordat de auto scherp naar rechts gaat.
    Maar ik denk toch dat dit door de matige kwaliteit van het filmpje komt. Je kunt het namelijk niet echt goed zien.

    En wat zou de bestuurder hiermee willen? Als je met teveel drank op in een auto op handelaarskenteken hard gaat rijden en je crasht dan ben je de sowieso lul lijkt me.
     
  21. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,063
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Lijkt mij gewoon een kwestie van veel gas geven en banden die te weinig grip hebben om hiermee om te kunnen gaan. In de formule 1 zijn meerdere van exact dit soort crashes geweest de afgelopen jaren van auto's achter de safety car of op weg naar de grid.

    Russell:


    Grosjean:


    De Pista staat volgens mij normaal op Michelin Sport Cup 2 banden. Die heb ik ook onder mijn M3 en aan de voorkant van mijn 360 zitten. Die banden hebben heel veel grip als ze warm zijn, maar hebben ongelooflijk weinig grip als ze koud zijn. Dit type band is de afgelopen 5-10 jaar volgens mij ook met name ontwikkeld om auto's een snelle tijd op de Nurburgring te laten rijden maar op de gewone weg moet je als bestuurder je er wel van bewust zijn wat voor banden je onder je auto hebt zitten.
     
    Harry-SZ likes this.
  22. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,114
    The Netherlands
    ah, dan zie je mijn gele Scud wel
     
    JazzyO likes this.
  23. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Je rijdt kris-kras heel NL door he :)
    Wel hele leuke speurtocht!
     
    JazzyO likes this.
  24. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Is geen post van mij op Instagram maar kreeg deze door gespeeld. Ik heb er ook geen belang bij/van maar vind het een opmerkelijk geval.
    Het inderdaad jammer voor de bezitter maar die had dan betere instructies moeten geven (of mee moeten gaan).
    Zonde van zo'n mooie bak.
     

Share This Page