Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 28 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    80% van de samenleving heeft een IQ onder de 100, dus dat zegt helemaal niets, en lezen zich al helemaal niet in wat de gevaren zijn van de vaccins, hebben geen flauw idee van incidenties of kansberekeningen, lezen geen kranten, en ga zo maar door. Overigens is het nog maar de vraag of 80% zich wil laten vaccineren, of zich al heeft laten vaccineren. Dat wordt beweerd zonder bewijslast. Dus ook daar mis ik scherpte van velen.
    Ik heb te maken met intellectuelen die zonder omhaal hun kinderen laten vaccineren, en je raadt het al: ze zijn niet medisch geschoold, en hebben van de medische wereld werkelijk geen kaas gegeten. Ze voelen zich ook vaak intellectueel, en zo communiceren ze ook. Je krijgt er geen speld tussen ;)
    Ze willen weer op vakantie, en niets houdt ze tegen. Overigens zijn dat bijna allemaal sleutelkinderen, die genoeg zakgeld krijgen om zich in de weekeinden een lijntje te kunnen veroorloven. Dat liever ter zijde, maar drugsgebruik onder (welvarende!) jongeren is een snel groeiend probleem. In veel intellectuelen zie ik een groot ego, en vooral narcistische trekjes: dan laat je uiteraard je kind vaccineren. Bizar en onverantwoordelijk. Ik zal hier maar niet opschrijven hoe ik over ouders denk die hun kind hebben laten vaccineren....ze hebben zich in elk geval niet ingelezen wat dit voor vaccins zijn.
    Pandemie? Dacht het niet, anders was het woningtekort wel afgenomen.....denk daar ook maar eens over na ;)
    Het punt is dat er onder dwang gevaccineerd wordt, en er zijn genoeg tegengeluiden te horen (ook uit de medische wereld!), om massaal vraagtekens te zetten bij wat er nu allemaal gaande is. Je kan je dus wel van de domme houden, de slachtoffers onder gevaccineerden blijven ontkennen (dat is nooit leuk om te horen als je zelf open staat voor de vaccins), alle tegengeluiden blijven ontkennen (ze zijn er niet voor niets!), maar wat er nu wereldwijd gebeurd, is gewoon niet pluis! In Israël loopt het dus ook niet helemaal volgens plan, en GB horen we ineens ook plots weinig van (behalve natuurlijk als er slecht nieuws te melden valt).
    Mijn zoon had onlangs corona, we hebben normaal gedaan, ik kreeg het wel, of ik kreeg het niet, ik weet het niet. Het interesseert me niet, maar wel dat wij niet in de buurt zijn geweest bij mensen die zwak zijn. De kwetsbaren in onze samenleving, zoals dat gebracht wordt. We doen het voor een ander.
    Je hebt maar 1 nier nodig, dus wat let je om die andere te doneren aan 'de kwetsbaren' die jouw andere gezonde nier nodig hebben?
    Kom op! Je kan het, je doet het voor een ander. Wees niet zo egoïstisch, en doneer die nier!
    Je laat je alleen vaccineren omdat er angst voor een 'levensgevaarlijk' virus is ingepeperd. Zo levensgevaarlijk is het dus niet, maar je kan er wel ernstig ziek van worden, en lange termijn effecten aan overhouden. Je doet het uiteindelijk voor jezelf, want je bent ook te laf om die nier af te staan. Overigens staan de 'jongeren' (jonger dan 55) na corona-opname, na enkele dagen al weer thuis op de stoep, dus ik weet niet welk wondermiddel ze momenteel toepassen, maar het zou zomaar een derivaat van ivermectine kunnen zijn, maar dan onder een andere handelsnaam. Ook dit is verdacht, of ziekenhuizen passen toe onder valse voorwendselen.

    Nogmaals: als het pluis was geweest (lockdown, sterfte, vaccins, paspoorten, testbewijzen), dan verkocht het vaccin zich vanzelf. Het FEIT dat er dwang toegepast moet worden, maakt het op zijn minst verdacht dat het NIET pluis is!!!! Ik wil bij mijn kind kijken, een belangrijke wedstrijd, maar ik wordt niet toegelaten zonder test of paspoort. Snapt er nou helemaal niemand dat mijn vrijheid op een gruwelijke wijze is afgenomen? Hebben die vaccins de laatste nog werkende hersencellen aangetast? HET IS GVD IN DE BUITENLUCHT!!!!

    Overigens laat ik me één dezer maanden testen op antistoffen, net zoals een cardioloog die ik ken, die zich niet laat vaccineren, en dit streng geheim houdt!!! Ik ben mogelijk al zo vaak met positieven in aanraking geweest, dat ik het virus in hele kleine hoeveelheden heb binnengekregen. Als ik antistoffen heb, dan ben ik voorlopig VRIJ ;)
     
    rob.kruiswijk likes this.
  2. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie


    Reageren is gelukkig niet nodig met zoveel nonsens in 1 bericht gepropt. :)
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    ik ga ervan uit dat je best ziek mag zijn, iets wat tegenwoordig een “dood-zonde” lijkt voor onze overheid.
    Iedereen krijgt wel eens een verkoudheid of mag dat straks ook niet meer omdat de kans bestaat 0,15% van de bevolking het door jou ook kan krijgen? Moet de hele bevolking ingeënt worden om dat te voorkomen?
    Ik weeg (persoonlijk) de voor en nadelen af. Ben in ieder geval blij al geen modena te (moeten) nemen. Daaraan kleven toch best wat nare ervaringen aan.

    wat betreft de steekproef: Hoeveel fatale waren er uiteindelijk? Want dat is wat bij mij echt telt, ziek zijn is geen fataal iets, maar wat bij het leven hoort.
     
  4. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,065
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    #681 ChrisW1, Aug 18, 2021
    Last edited: Aug 18, 2021
    Voor mij ging het halen van de prik om heel andere zaken dan het verminderen van het overlijdensrisico.

    Ik ken inmiddels wel wat mensen die ook lang na de besmetting met Covid nog behoorlijk wat last hebben. Geen reuk/smaak anderhalf jaar na de besmetting en heel slechte conditie zijn daar voorbeelden van. Als ik de kans op ernstige aandoeningen behoorlijk kan verminderen met een prikje dat ook na meer dan een miljard keer te zijn toegediend bij lange na niet de kans op zware negatieve bijwerkingen lijkt te hebben als het onbeschermd krijgen van covid zelf dan haal ik zo’n prikje. Ik neem ook malariapillen als ik naar een risicogebied ga (heb jij volgens mij ook gedaan), ondanks dat de kans groot is dat ik malaria met een westerse medische behandeling wel zou overleven. Je moet eens lezen wat de mogelijke bijwerkingen van die malariapillen wel niet zijn. Dan nog liever de kans op die bijwerkingen dan op de ‘bijwerkingen’ van malaria zelf.

    Belangrijker voor mij is wel dat ik geen lockdown-achtige maatregelen meer wil. Niet vanwege economische redenen en niet vanwege privé-redenen (’plezier’). Ik bezoek bijvoorbeeld veelvuldig de horeca voor lunches, diners en borrels en wil dat niet weer kwijtraken, net als in het algemeen de mogelijkheid om leuke dingen te doen.

    Als je nu naar Israel kijkt dan veroorzaken in de risicogroepen zo’n 7-8% ongevaccineerden zo’n 40% van de ziekenhuisopnames.

    https://www.sciencemag.org/news/2021/08/grim-warning-israel-vaccination-blunts-does-not-defeat-delta

    De getallen die daar de afgelopen weken vandaan komen geven aan dat de kans op ziekenhuisopname voor ongevaccineerden zo’n 5x hoger ligt dan voor gevaccineerden. Dat verschil willen ze nog vergroten met een derde prikje. Ik ben zoals ik eerder heb gezegd erg benieuwd hoe deze statistieken zich verder ontwikkelen. Daar wordt de afgelopen maanden in veel landen goede data voor gegenereerd.

    Als niemand in Israel een prikje had gehaald en het beleid verder ongewijzigd zou zijn, zouden er daar dus wellicht zo’n 4-5x zoveel mensen in het ziekenhuis liggen. Dat kunnen de ziekenhuizen niet aan zonder andere zorg terug te schalen, waardoor de overheid onder druk van haar bezorgde inwoners wellicht bijvoorbeeld weer horeca of scholen gaat sluiten.

    Dat is in Nederland niet anders; hier hebben we dat risico ook nog steeds als je ziet hoe hoog de aantallen patiënten zelfs nu in de zomer al zijn. Het mooie is dan ook nog dat als andere maatregelen worden genomen om de overloop van ziekenhuizen te voorkomen/verminderen juist de tegendraadse groep onder de ongevaccineerden op de achterste benen gaat staan en dan in sommige gevallen ook nog met allerlei voor mij wereldvreemde complottheorieën op de proppen komt.

    Moderna (niet modena; dat is iets met auto’s :) ) lijkt het volgens wat laatste berichten trouwens juist wat beter tegen de deltavariant te doen dan het vaccin van Pfizer. Bijwerkingen voor zover die nu bekend zijn liggen voor zover ik het begrijp niet ver uit elkaar.
     
    Harry-SZ likes this.
  5. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,065
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
  6. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,200
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Grootste probleem wat we hebben is een ernstig gebrek aan capaciteit in Nederland. Mijn vriendin werkt als cardioloog op een universitair ziekenhuis en ze hebben grote moeite om patiënten kwijt te worden, ook nu er relatief weinig Covid gerelateerde patiënten liggen. Afdeling als eerste harthulp stroomt over op sommige dagen en ze is vooral druk met patienten overplaatsen naar andere ziekenhuizen. Begrijp dat hun zich wel zorgen maken over de situatie straks richting de herfst.

    Iets wat door het FD artikel wel bevestigd wordt.
     
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Chris,
    In het artikel wordt verwezen naar het volgende:

    What is clear is that “breakthrough” cases are not the rare events the term implies. As of 15 August, 514 Israelis were hospitalized with severe or critical COVID-19, a 31% increase from just 4 days earlier. Of the 514, 59% were fully vaccinated. Of the vaccinated, 87% were 60 or older. “There are so many breakthrough infections that they dominate and most of the hospitalized patients are actually vaccinated,” says Uri Shalit,


    Van de 514 ernstige gevallen zijn dus 59% fully vaccinated. Nu is te ook zo dat 60% van de totale bevolking in israel volledig gevaccineerd is. (Toeval?)

    Er moet natuurlijk wel een verklaring komen waarom 59% van de ernstige gevallen in ziekenhuizen volledig gevaccineerden zijn, ik had verwacht dat dit percentage veel lager zou zijn.

    Ben benieuwd hoe de breakthrough infections rapportage zich gaan ontwikkelen in de komende weken...




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  8. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  9. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Het is idd bekend dat mensen die bv reuma hebben en daar medicijnen voor slikken dat die heel veel minder baat hebben bij een vaccin.
     
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    In grote lijnen ben ik het er mee eens dat het vaccin nuttig kan zijn voor sommige groepen waarbij de kans op ernstige aandoeningen behoorlijk kan verminderen.

    Echter dat het zetten van meer dan een miljard keer is voor mij geen (echt) bewijs dat het ook bij iedereen noodzakelijk is.

    Ik zie in mijn directe omgeving te veel zware negatieve bijwerkingen bij gezonde mensen. Maar mijn grootste bezwaar is dat als het er eenmaal in zit, het er niet meer uit kan.

    het slikken van (malaria) pillen is niet hetzelfde, als ik stop met slikken (na het gebied te hebben verlaten) stoppen ook de bijwerkingen, als je die had. Mochten de bijwerkingen te heftig zijn kun je ook het gebied verlaten en stoppen. Die keuze is volledig aan jou zelf en niet opgelegd. In mijn ogen een groot verschil en niet vergelijkbaar.

    Het gaat in alle covid vaccin gevallen om een experimentele ontwikkel methode, die nog maar kort bestaat. En daar wil ik meer over te weten komen. Maar als ik daar vragen of informatie over verzamel wordt ik ineens met de nek aangekeken of uit gemaakt als...

    Je doet niet mee en dat vinden (sommige) mensen vreemd. En ik vraag me af waarom het zelfbeslissingrecht ter discussie staat.
    Het is toch mijn lijf, mijn risico en keuze wel of niet “mee te doen”?

    ik vind het grondrechtelijk verkeerd dat mij toegang wordt ontnomen omdat ik bij mijn standpunt blijf. Zolang ik het fijne er niet van weet (lees: er op termijn meer bekend is/word van het vaccin) komt er geen prik bij mij. daarbij komt dat mijn lichaam een immuun systeem heeft wat goed functioneert. Wellicht niet tegen alles (ik heb de bof, mazelen enz gehad) maar wil eerst het lichaam zelf de kans geven. Of te wel het gangbare proces doorgaan.
    er bestaan inmiddels medicijnen Voor behandeling. Waarom hoor je daar zo weinig over?

    Ik loop dagelijks op straat (onbeschermd) wat tegenwoordig dus als “vreemd” wordt beschouwd maar wat we al generaties doen.

    het komt bij mij er steeds weer op terug, we leven in een omgekeerde wereld: gezonde mensen moeten in quarantaine, gezonde mensen moeten een vaccin. We sluiten mensen op in besloten ruimten en mogen er niet uit terwijl aangetoond is dat verversen/ventilatie 100% preventief werkt. Ik ben verbaasd dat daar nu pas door de overheid (serieus) naar wordt gekeken, Maurice de Hond had het daar vorig jaar februari al over...

    dit allemaal omdat Corona op de A-lijst staat van de WRO waar deze niet thuis hoort gezien de getallen, iets wat elke expert niet tegenspreekt.
     
    Ajax de 1e likes this.
  11. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #688 rob.kruiswijk, Aug 19, 2021
    Last edited: Aug 19, 2021
    Jaap van Dissel heeft het nu over “ 700.000 mensen met een afweersysteem dat niet goed werkt en welke niet of nauwelijks baat hebben bij de vaccinaties tegen SARS-CoV-2“ !!

    Ik dacht dat het covid-19 vaccin juist voor deze doelgroep gemaakt en uitgetest was met de conclusie dat de zwakkere bescherming krijgen tegen covid-19?

    700.000 is 4 % van de Nederlandse bevolking die zich niet zelf kan beschermen met een vaccin en onderling corona hotspot kunnen creëren. En kunnen nog steeds covid besmet worden door gevaccineerden en niet gevaccineerden met een grotere kans op een IC bed.

    Dat lijkt mij een BLIJVEND ,NIET OPLOSBAAR, en groot probleem voor o.a. ziekenhuizen en verpleeghuizen omdat het corona virus nooit zal verdwijnen.

    Met 700.000 mensen een behoorlijke domper voor de vaccinatie strategie. Dat valt niet weg te praten

    Maar goed iedereen weet toch al lang dat de IC’s vol komen te liggen met mensen waarvan het afweersysteem niet goed werkt.

    Dus bij 16 miljoen mensen werkt het afweersysteem wel goed en die geven we een covid-19 vaccin...

    Volgens van Dissel;
    "iedereen die niet gevaccineerd is krijgt vroeg of laat covid”

    En we weten ook dat;
    gevaccineerde ook covid kunnen krijgen en andere kunnen infecteren.

    Dus eigenlijk zouden we iedereen moeten testen voor toegang to ziekenhuizen en verpleeghuizen voor afdelingen waar de zwakkere verblijven. Maar dat wisten we al lang, het zijn de locaties met de grootste covid uitbraken.

    De efficiëntie van het vaccin en vaccinatie strategie begint steeds meer een broodje aap verhaal te worden.

    https://amp.nos.nl/artikel/2394288-van-dissel-moeilijk-vast-te-stellen-bij-wie-coronavaccinatie-niet-goed-werkt.html




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  12. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie


    Je ziet veel zware bijwerkingen? Ik ken echt helemaal niemand met bijwerkingen en de cijfers geven dat ook niet aan.

    Het nuttige van een vaccin is verder vooral nuttig als iedereen het krijgt, niet alleen sommige uitzonderingsgroepen.
     
  13. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Je haalt een paar dingen alles door elkaar zo te lezen.
    Mensen met bv reuma slikken medicijnen die het afweersysteem remmen. Dit geldt ook voor mensen die bv een transplantatie hebben ondergaan.
    Dat dient om te voorkomen dat het afweersysteem zo'n nieuw lichaamsonderdeel (of cellen) afstoot.
    Een vaccin maakt juist gebruik van dit afweersysteem en dus zal in die gevallen een vaccin (niet alleen covid-vaccin dus) niet zo goed werken.

    Dit zijn dus niet die "zwakkeren" die jij waarschijnlijk bedoelt: namelijk oudere mensen die bv in verzorgingstehuizen zitten, mensen met overgewicht, mensen met longproblemen (en rokers etc).


    En waarom zou de vaccinatiestrategie een "broodje aap"-verhaal zijn?
    Omdat we gaandeweg meer dingen leren over covid en de vaccins?
     
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Welke uitzonderingsgroepen bedoel je nu eigenlijk?

    Waarom is het nuttig dat iedereen het krijgt?




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  15. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob


    De hoofdlijn is 700.000 zijn ook zwakkeren met een afweersysteem dat niet goed werkt, zo moeilijk is dat toch niet om dat te begrijpen uit het verhaal van van Dissel?

    Dat is dus een groep die zichzelf niet kan beschermen middels het covid vaccin en zijn dus kwetsbaar

    De details die je aanhaalt hebben geen impact op de 700.000 dus niet relevant.

    Ja er zijn daar bovenop nog andere zwakkere groepen (rokers, overgewicht) etc.

    In verzorgingstehuizen en ziekenhuizen liggen vaak zwakkere mensen, als daar covid uitbraken zijn is dat meestal met ernstige gevolgen. Dus voor toegang zal je op die afdelingen personeel en bezoekers op covid moeten testen ook de gevaccineerden. Zo moeilijk is dat toch niet voor extra bescherming? Je doet dat toch ook voor een ander, iemand die he wel kent.

    Kijk even naar het verzorgingstehuis in Eerbeek, men staat voor een (vaccinatie) raadsel. Nou het is heel simpel iemand heeft daar covid binnengebracht, het personeel en patiënten waren gevaccineerd, en er zijn nu 37 personen besmet geraakt.
    20 van de 125 bewoners en 17 personeel.
    Ook het sterkere personeel welke gevaccineerd was is besmet geraakt.
    Zo goed werkt het vaccin dus zie hieronder een update.

    https://www.ad.nl/zutphen/na-corona-uitbraak-hoopt-eerbeeks-verzorgingstehuis-komende-week-de-deuren-weer-te-openen~a7c8f410/

    Als ik jou was zou ik je eens goed gaan verdiepen in de effectieve werking van het Covid-19 vaccin en wat dat nu precies doet in jou lichaam. Het is geen EMA goedgekeurd traditioneel vaccin.

    Dus ja we zitten nog in een learning curve met jou en vele anderen als test persoon ipv de gebruikelijke dieren waarop vaccins eerst getest worden. Begin 2024 wordt er een ENA rapport samengesteld met een conclusie. En er is nooit een covid pandemie geweest en die komt er ook niet.

    Jij haalt dus van alles door elkaar.






    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  16. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    lol, wat moet ik hier nou mee? :)
    Als je al twijfelt aan de covid-pandemie, dan ga ik verder geen letters meer typen.
    De hele wereld heeft last van een nieuwe ziekte waar mensen ernstig ziek van kunnen worden. Dat is een feit en DAT is de pandemie.
    Het hoeft niet te betekenen dat de helft van de mensen eraan overlijdt he.
     
    djfrens likes this.
  17. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Jij kwam ermee dat het vaccin juist voor deze groep van 700.000 was gemaakt. Dat is onzin.
    Dat deze 700.000 niet echt geholpen zijn met het vaccin is helaas gewoon zo. Dat is de discussie ook niet.
     
  18. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De originele definitie van een pandemie is gewijzigd zodat Covid-19 nu wel onder een pandemie genoemd kan worden, het zelfde als covid nu een status-A heeft gekregen.

    Je kunt de definities pandemie ook verder wijzigen dan is elk ander virus ook ineens een pandemie. Dat jij dat niet wil erkent of will begrijpen in je eigen tekortkoming.
    Daar jan ik niets aan veranderen.

    De argumentatie die je aanhaalt is weer ruis. Ja mensen worden ziek dat weten we al lang en dat ontken ik ook niet.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    cdriel and Ajax de 1e like this.
  19. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Het vaccin is gemaakt om mensen te beschermen, dus 700.000 kunnen er niets mee, naar andere medicatie wordt niet gekeken omdat men alleen inzet op een vaccin. Dus die vaccinatie strategie laat te wensen over.

    Je kan het nu wel weer proberen recht te praten als gevaccineerde maar het is een feit dat voor 700.000 mensen geen oplossing geboden wordt. Men wist dat al lang, en er is geen actie op ondernomen. Ik kan mij voorstellen dat die groep van 700.000 mensen daar niet blij van wordt.

    Voorlopig tast men in Eerbeek in het duister, ben benieuwd of de onderste steen daar boven komt en wat dit gaat betekenen voor de gevaccineerde (sterkere) mensen. Gelukkig zijn er een hoop mensen gevaccineerd en komt er een hoop data in de komende maanden en de onbewezen 3e booster vaccin is reeds beschikbaar voor de bangeriken.

    Als laatste:
    natuurlijk immuniteit tegen covid-19 bestaat niet meer, dat is volledig opgegeven en dient aangevuld te worden met spuitjes het liefst 3 spuitjes. Dat werkt het beste voor een bepaalde doelgroep.

    Al met al maak ik me steeds minder zorgen.









    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e and cdriel like this.
  20. Dr. E

    Dr. E Rookie

    Sep 8, 2019
    37
  21. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Image Unavailable, Please Login



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  22. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    En dan graag de link naar de echte data ipv een plaatje van een anti-vax site?
    Op Eudravigilance kan ik dit lijstje niet vinden namelijk.
     
  23. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    In het Eerbeekse verzorgingstehuis zijn kort naar de corona besmetting 2 bewoners overleden.

    Je schijn na volledige corona vaccinatie minder ziek te worden als je alsnog het corona virus daarna krijgt.....

    Natuurlijk blijft het onduidelijk of deze twee bewoners aan corona overleden zijn.... iedereen mag dat hier zelf invullen en concluderen hoe effectief het vaccin is geweest voor de bewoners.


    “De besmette bewoners zitten voorlopig in quarantaine op een gesloten afdeling, waar ze worden verzorgd. Twee besmette bewoners zijn volgens een betrokkene overleden, maar het is niet bekend of ze aan het coronavirus zijn bezweken. “Het gaat om een kwetsbare doelgroep, met vaak onderliggende klachten”, zegt de woordvoerder daarover.”


    Hier de betrouwbare bron:

    https://www.gld.nl/nieuws/7346070/verzorgingshuis-opgeschrikt-door-corona-uitbraak-onder-gevaccineerde-bewoners

    Sent from my iPhone using FerrariChat[/QUOTE]




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     

Share This Page