Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 34 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Tjongejongejonge, het gaat echt te ver nu. De mensen die nog in het beleid geloven, zal het vast ontgaan, maar het internet barst uit zijn voegen. Dit gaat natuurlijk helemaal de verkeerde kant uit, als de overheid een dergelijk beleid blijft uitstippelen.
    Sneu voor de horeca (en de overige bedrijfstakken die het recht op vrij ondernemerschap moeten ontberen), ook die zijn zwaar de ‘pisang’. Voor velen een nekslag. De steun is gestopt, de maatregelen nemen toe.
    Dat kan niet goed gaan, vermoed ik. Ook sneu voor de jeugd. Geen geld voor de zorg, maar wel geld om controleurs aan te nemen? Dat noem je een dictatuur, ik hoop dat men dit langzamerhand gaat beseffen.
    Het beleid gaat dwars tegen de beloftes in. Had iemand het nog over vrijheid? We verschillen niet zo veel meer van China…
     
  2. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ja een overheid die ook gaat bepalen voor de boeren wat en wanneer ze iets op hun grond mogen telen. Ivm milieu (drinkwater en CO2) dat is puur communisme.

    Kopen landbouw bedrijven op (sluiting) met geleend en gecreëerd geld zodat NL afhankelijk wordt van de Brussel en de EU voor NL voedsel.

    Al die onzin komt uit de EU mr. Timmermans


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  3. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Welke complottheoreën van dat lijstje zijn uitgekomen of staan op het punt uit te komen? Ik ken er eerlijk gezegd niet één

    De coronapas is m.i. geen onderdeel van een complottheorie. In Engeland gaan ze die vooralsnpg trouwens volgens de laatste aankondigingen niet invoeren.

    Duitsland is volgens mij absoluut niet van plan om met covid besmette mensen in een hotel/kamp te stoppen. In Europa zijn we nooit zo panisch geweest over besmettingen. Die moest en mocht je vanaf het begin gewoon thuis uitzieken. Op dit moment is men nog veel minder panisch over besmettingen dan aan het begin van de coronaperiode en de gedachte dat politici hier het dan in hun hoofd zouden halen om besmette mensen te verplichten om de ziekte in een kamp te gaan uitzieken lijkt me absurd. Het is ook absurd omdat je het in coronapieken over letterlijk miljoenen tegelijk besmette mensen in Europa hebt. Daar heb je een hoeveelheid kampen voor nodig dat we niet even snel kunnen bouwen (en verbergen)

    Canada heeft overigens ook zijn 3-daagse verplichte hotel quarantaine voor internationale inreizigers al geschrapt. Daar ging het dus ook om een klein specifiek groepje personen en zeker niet om kamp-achtige situaties. Ook niet om ‘standaard’ verplichte opname in zo’n kamp als je besmet raakte, wat de essentie is van wat sommige complotdenkers zeggen dat ons overal te wachten staat.
     
  4. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    De reden waarom HCQ en Ivermectine in de meeste landen (nog) niet mogen worden voorgeschreven heeft denk ik niets met een complot te maken maar is om dezelfde reden als waarom je geen gras mag voorschrijven als medicijn tegen kanker: er is onvoldoende bewezen dat het werkt.

    Er zijn het afgelopen jaar veel studies naar HCQ gedaan (met toediening in allerlei ziektestadia en combinaties met andere zaken) maar daar is voor zover ik heb gezien niet een wetenschappelijke onderbouwing van de werking uitgekomen. Dus mag het niet als medicijn voor coronagenezing in veel landen worden voorgeschreven. Voor Ivermectine is veel later dan HCQ geopperd als 'oplossing' en volgens mij is daar nog het nodige onderzoek voor nodig om dat aan te tonen.

    Mooi trouwens hoe medicijnentoelating onder wappies zoals de voor dit doel als dansleraar goed opgeleide Willem Engel van Viruswaarheid zou werken:
    • Negeer alle wetenschappelijke rapporten over werking van vaccins volledig (komen immers van wetenschap/farma/overheid)
    • Roep zonder enige wetenschappelijk onderbouwing dat vaccins niet werken, en nog erger: beticht ze van allerlei volstrekt onbewezen en soms absurde bijwerkingen
    • Roep wederom zonder wetenschappelijke onderbouwing dat medicijnen als HCQ wel werken. Gewoon bijvoorbeeld omdat een huisarts dat ergens in de wereld ooit heeft geroepen.

    Kun je je voorstellen wat voor bizarre lijst van medicijnen we in de wereld zouden gebruiken als we zo in het algemeen medicijnen voor toelating afkeuren en goedkeuren?

    Kun je je ook voorstellen wat mensen als Engel zouden zeggen als de overheden HCQ met de huidige slechte onderbouwing vanaf het begin zouden hebben voorgeschreven als te gebruiken medicijn en zelfs als oplossing voor alle coronaproblemen? Die mensen zouden nog steeds op hun achterste benen staan vanwege iets wat de overheid doet/voorschrijft, maar deze keer eens goed onderbouwd.

    Ivermectine is overigens volgens mij niet zo’n onschuldig medicijn. Karen kreeg het toevallig twee jaar geleden eens voorgeschreven nadat ze na tripjes naar Brazilië en Afrika een huisdiertje had meegenomen dat onderhuids door haar voet kroop. Eén oraal ingenomen pil zorgde ervoor dat het beestje in haar voet werd gedood. Ze was o.b.v. de lijst met bijwerkingen in de bijsluiter niet superrelaxed om het te nemen en het lijkt me niet iets waar iedereen maar lekker zelf mee moet gaan experimenteren voor preventief gebruik.
     
    djfrens and Melvok like this.
  5. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #830 rob.kruiswijk, Sep 14, 2021
    Last edited: Sep 14, 2021
     
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

    Avond klok (lockdownmaatregel) heeft geen enkel effect op ziekenhuis opnames.
    Heel veel mensen waren er tegen omdat men de logica er niet van begreep, was dat een complotgedachte?
    Direct nadat de avondklok afgeschaft was melde Erst Kuipers dat deze avondklok geen enkel effect heeft gehad op ziekenhuis opnames.
    Hoezo een onzinnige maatregel?
    https://www.destentor.nl/binnenland/kuipers-avondklok-heeft-geen-enkel-effect-gehad-op-ziekenhuisopnames~ae6ddd17/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

    Het corona paspoort is een vaccinatie paspoort, het Europese project is al in 2018 opgestart en in volle gang!
    Dat paspoort was al lang besproken in gezamenlijk EU-verband en wordt gewoon uitgerold met een centrale Europese database.
    De Corona uitbraak was veel later.
    hier de roadmap https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/vaccination/docs/2019-2022_roadmap_en.pdf

    Dit is een klein project uit het grotere global vaccination project welke uit de hoed van de WHO komt, die het allemaal zo goed kan voorspellen.
    Een tech bedrijven zoals Facebook werkt daar dik aan mee, dat is geen complot. Het zijn allemaal belangen.
    https://webcast.ec.europa.eu/global-vaccination-summit-12-09-19/ in de video clip 11:22:41 Jason Hirsch, Public Policy Manager, Facebook
     
  7. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ivermectine en HCQ worden actief geblokkeerd. In het contract met Pfizer is hiervoor een clausule opgenomen onder artikel 2.1 (b), die stelt dat ook als er goedkopere en effectievere medicijnen tegen COVID-19 op de markt komen of al blijken te zijn, zoals bijvoorbeeld ivermectine, dit geen reden mag vormen om het contract met Pfizer te beëindigen.

    https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=410f9cf5-ea1e-4b81-9350-53b5249986e7&title=De uitgelekte contracten met Pfizer, gericht aan minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge.pdf

    De reden is tweeledig: omdat de vaccins nog in een testfase zitten is een ontbindende clausule opgenomen waarbij geldt dat als er een medicijn is de testfase (het prikken zelf) onmiddellijk stopt. Daarop heeft Pfizer in ieder geval een clausule ingebouwd dat mocht dit het geval zijn, Hugo niet van zijn contract af kan. En dus heeft Hugo een boete gelegd op tot wel 150k voor iedere arts die het voorschrijft.

    In Japan is Ivermectine op grote schaal succesvol toegepast, evenals op vele plekken andere plekken. India gebruikt op grote schaal HCQ; allemaal succesvol.

    Je kunt het een complot noemen, doelbewuste sturing ten koste van veel goedkopere medicatie is het in ieder geval. Uit gelekte emails van Fauci is gebleken dat hij zijn vrienden in ieder geval HCQ dringend adviseert, op TV zegt hij het tegenovergestelde.

    Overigens is Pfizer op dit moment bezig met de ontwikkeling van een nieuw medicijn, met als primaire grondstof... je raad het al... Ivermectine
     
    cdriel likes this.
  8. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hugoshenko: 85% gevaccineerd
    Volkskrant gisteren: 77% gevaccineerd,
    Volkskrant vandaag 63,3% gevaccineerd :D

    Hugoshenko stikt in zijn eigen leugens en loopt in zijn eigen mes.
     
  9. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Ik zou bij HCQ en ivermectine minimaal dezelfde laagdrempeligheid van toepassing verwachten als bij de vaccins, laat ik het dan zo zeggen. Zeker gezien de spoed die vereist was.
    In plaats daarvan werden gelouterde artsen gebanned van alle media en geridiculiseerd, zelfs verketterd.

    De vele studies die ik heb gezien van ivermectine zijn zeer overtuigend. Daarbij wordt het in verschillende landen toegepast met succes, en inmiddels is Pfizer het patenteerbaar aan het maken.

    Die van HCQ waren veelbelovend (Zelenko en Raoult). De studies die een negatieve uitkomst hadden, waren zonder uitzondering verkeerd toegepast. Ofwel bij gehospitaliseerde patiënten, ofwel door weglating van een of meer van de andere benodigde stoffen, of zoals bij een studie van de NHS een dodelijke dosis HCQ (2000 mg per 24 uur) aan mensen in slechte toestand werd toegediend.

    Ik houd deze studies niet meer dagelijks bij, maar als er een recente studie te vinden is met de juiste toepassing waaruit blijkt dat het geen positief effect heeft, ben ik daar oprecht in geïnteresseerd.


    Verstuurd vanaf mijn Mi10T Pro met Tapatalk
     
  10. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    https://www.ivermectine.nu/ivermectine-onderzoek



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  11. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    Wat heeft deze chat nog voor zin, sluiten hem maar, dit heeft niks meer met Ferrari en onze hobby te maken.....

    Fred, maak je er een eind aan?
     
  12. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Je hoeft deze corona chat niet te lezen als je het niet interessant vind.

    Jij hebt in December voor de vaccinatie gekozen dat respecteer ik, je bent erg tevreden met de corona maatregelen. Prima toch?

    Waar maak je je nu toch zo druk om dat je voorstelt om deze chat te sluiten, ik begrijp dat echt niet.

    Kun je deze chat box op een of andere manier niet overslaan / loslaten ? Als dat zo is kun je beter hulp gaan zoeken.

    Ik vindt het namelijk wel interessant en zo zijn er meerdere ferrari chatters.



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  13. Melvin Diagnosi

    Melvin Diagnosi Formula Junior
    Rossa Subscribed

    May 15, 2016
    317
    Amsterdam
    Full Name:
    Melvin Williams
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Image Unavailable, Please Login

    Het wordt steeds gekker, gelukkig zijn er ook nog vermoedens, laten we ons daar goed aan vasthouden.

    Testschaamte dat bestaat ook nog.

    Iedereen was daar op circuit Zandvoort toch al getest of gevaccineerd?

    Immunologen hebben het maar druk om alles aan elkaar te plakken.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  15. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Onzinnige maatregelen zijn geen bewijs voor complotten. Ik zou bijna durven stellen dat onzinnige maatregelen in het algemeen bij de overheid gebruikelijk zijn.

    Onzinnig was het om te stellen dat we voorgoed met maatregelen als avondklokken te maken zouden krijgen als onderdeel van de machtsgreep van de elite (inclusief regeringen) over de rug van Covid
     
  16. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hugo gisteren: "een lockdown willen we niet, niemand wil dat, wij ook niet. En als we in het scenario blijven zoals we verwachten, komt er ook geen lockdown"

    Slaap zacht...
     
  17. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik denk dat je hier goed verwoordt hoe complottheorieën ontstaan en verspreid worden.

    In jouw post worden punten aan elkaar gelinkt die iemand die niet al in het complot gelooft dat de kwade overheid overal achter zit om de macht te grijpen niet aan elkaar kan linken (de link wordt geheel niet bewezen en klinkt ongeloofwaardig). Er worden ook zoals bij veel complotten wat punten verzonnen die mensen die al in het complot geloven toch niet gaan checken.

    De contracten met Pfizer staan ontwikkeling, testen en goedkeuren van nieuwe medicijnen niet in de weg. Er zijn al diverse medicijnen toegelaten en er worden er nog veel ontwikkeld. Dat De Jonge bijvoorbeeld eigenwijze onafhankelijke wetenschappers die een onderzoek doen naar de werking van HCQ kan aansturen en ze onderzoeken kan laten produceren die aantonen dat er geen bewijsbare positieve werking is, klinkt voor mij absurd, wordt niet bewezen en is nogmaals denk ik alleen te geloven als je al gelooft in de almachtigheid en kwade bedoelingen van 'de overheden'.

    Dat Japan Ivermectine zou hebben omarmd en dat Pfizer een medicijn op basis van Ivermectine zou ontwikkelen wordt op wappiekanalen goed verspreid maar klopt volgens mij niet. Zie bijvoorbeeld:

    https://factcheck.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9M48JR-1

    https://www.wcpo.com/money/angies-list/health/fact-check-friday-ivermectin

    https://today.rtl.lu/news/fact-check/a/1783705.html

    https://www.techarp.com/science/pfizer-ivermectin-copy-covid/
     
  18. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Zelenko en Raoult hebben allesbehalve overtuigende studies afgeleverd over de werking van HCQ. Je kunt het niet eens studies noemen. Zelenko is daarbij gewoon een huisarts die waarschijnlijk niet eens weet hoe hij iets goed zou moeten onderzoeken en aantonen.

    Beide personen hebben bijvoorbeeld geen 'control group' gebruikt. Statistische toetsing of er een relevante bevinding was waar een conclusie aan kan worden verbonden, kan dus niet gedaan worden. Statistische relevante uitkomsten waren er denk ik ook niet want de aantallen waren daarvoor veel te laag (volgens mij bij Raoult maar 40 patiënten). Zelenko heeft volgens mij niet eens iets goed bijgehouden wat zijn resultaten zijn geweest. Peer review was er niet en was ook onmogelijk doordat iets van een toetsbare studie ontbrak.

    Voor de toelating van de vaccins zijn heel grootschalige onderzoeken aangeleverd, die volgens goede wetenschappelijke protocollen zijn uitgevoerd (en dus ook door anderen getoetst konden worden en zijn getoetst). Diverse vaccins in ontwikkeling zijn in de menselijke testfase op de uitkomsten ervan afgeschoten. De resultaten voor Pfizer en Moderna op basis waarvan ze destijds zijn toegelaten waren erg goed en zijn trouwens daarna in veel onderzoeken na grootschalige toepassing van de vaccins bevestigd.

    Ik vind het eerlijk gezegd bizar dat veel anti-vaxxers de niet onderbouwde stellingen van publiciteitsgeile mensen als Zelenko en Raoult wel 'geloven' en de kwalitatief ongelooflijk veel betere onderbouwing over de werking van de vaccins niet 'geloven'.

    Dat Pfizer ivermectine patenteerbaar aan het maken is, klopt denk ik niet
     
  19. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Gisteren nog bevestigd bij de internationale Covid Summit in Rome inclusief alle achtergronden

    https://odysee.com/@The_BiRD_Group:3/Rome-Day-3-Tess:a

    Ivermectine werkt, maar als ze honderden miljarden kunnen verdienen aan vaccins, en ook nog in alle mogelijke organisaties zit om dat te verhinderen is de weerstand nogal verklaarbaar.
     
  20. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik vind het best dat jij alles een complot wil noemen. Binnen iedere markt doet iedere producent er alles aan om zijn eigen product naar voren te schuiven, en dat van anderen uit de markt te drukken. Daarvoor gebruik je normeringscommissies, certificeringsinstanties, onderzoeksinstituten, voorschriftencommissies, de politiek en de media. En overal probeer je daarin sturend te zijn. Ik heb geen idee in welke branche jij werkt, maar in mijn branche werkt het zo al decennia. Het zou heel raar zijn als dat in de Pharma anders zou zijn. Dat een producent het risico en de gevolgschade bij de overheid kan neerleggen, maar de winst mag houden is nieuw voor mij.

    Noem jij het complotten, prima, ik noem het marktwerking.
     
    Ajax de 1e likes this.
  21. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Dit is wat ik wel bedoel zo'n beetje, en ook wel bekend. Ik heb de studies gelezen en ook de hitpieces die de mannen te verwerken hebben gekregen.

    Als je ze wilt vinden, kun je beter met duckduckgo zoeken dan met Google. Die onderdrukt de resultaten en leidt je naar de "factchecker sites" en de hitpieces. Geeft je niet het juiste beeld.

    Raoult heeft studies over duizenden patiënten met controlegroepen gedaan in Marseille.

    De resultaten van ivermectine zijn beter dan met HCQ/AZ/zink trouwens.
     
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    En in aanvulling: zodra je binnen ambtelijke organisaties terecht komt, zitten de hoogste Pieten er het langst. Ze hebben werkelijk geen flauw benul hoe 'de markt' werkt. Ze denken in hokjes, en het allerbelangrijkste hokje is hun eigen hokje. Status is alles waar het om draait. En ze hebben een enorme hekel aan risico. Risico om zelf beschadigd te kunnen worden en op een andere positie terecht te komen, risico dat ze de verkeerde beslissing nemen, en risico dat het product niet voldoet aan de verwachtingen. Dat risico besteden ze zo maximaal mogelijk uit. Omdat ze de vakexpertise bij overheden al lang de deur uit hebben gebonjourd, staan ze altijd op 1-0 achter. Marktpartijen maken hier heel handig gebruik van, dus ieder project loopt uit, kost 5x zoveel als gepland, adviesbureaus en onderzoeksinstituten lachen zich helemaal een deuk en sluiten ieder onderzoek af met 'aanbevelingen' voor verder onderzoek. Dat speelt op gemeentelijk niveau, provincieniveau, landelijk niveau en Europees niveau. En wat is nu het leuke? Geld speelt geen rol, want het is hun geld niet en ze zijn nooit verantwoordelijk. Het werkt zelfs statusverhogend, hoe duurder het project, hoe meer aanzien.

    Als je dan het (wurg)contract met Pfizer bekijkt, dan lig ik helemaal in een deuk. Want datgene wat ik beschrijf komt daar in de meest extreme vorm terug. Alleen al de clausule over de leververplichting is te lachwekkend voor woorden, en prompt ging het ook mis...

    Jij noemt het een complot, ik noem het een heel slim contract van de Pharma waarbij de overheid voor de zoveelste keer heeft liggen slapen. Ze lachen zich een deuk daar bij die Pharma.
     
  23. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #848 roger_l, Sep 15, 2021
    Last edited: Sep 15, 2021
    Nee, het is onderdeel van de afspraken tussen de EMA en de vaccin-producenten. Deze voorlopige vergunning (die eind 2022 afloopt) voor het uitvoeren van Fase 3 (de huidige) kent een aantal voorwaarden:
    - een halfjaarlijkse tussenrapportage (die de FDA dient goed te keuren in de US) over ervaringen, werkzaamheid en complicaties. Gek genoeg (of juist niet) is deze tussenrapportage er nog altijd niet.
    - zodra er echter een medicijn op de markt komt, wordt Fase 3 onmiddellijk gestopt en zal veel kleinschaliger verder moeten worden gegaan.

    In het contract tussen Pfizer en de overheid is dat door Pfizer afgedekt: mocht dat medicijn er komen dan geldt er toch een afnameplicht voor Hugo. En wat doet Hugo? Die legt een boete op het gebruik van werkzame medicijnen, zodat hij nooit in die positie komt. En zo hebben wereldwijd overheden dat afgedekt. Dus ieder hoopvol medicijn wordt de kop ingedrukt door overheden maar ook vanuit lobby-groepen uit de farmacie die er baat bij hebben om de huidige vaccins in de markt te houden. Zo werkt het in iedere markt. Je minimaliseert de kansen van je opponenten om je product uit de markt te laten drukken.

    Prachtig contract van de Pharma!
     
    Ajax de 1e likes this.
  24. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    ik zou deze draad nog niet sluiten. Ik denk dat ik namelijk rob, ajax, roger, cees en fred bijna heb overtuigd van het nut van vaccinatie :):):)
     
  25. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    #850 Ajax de 1e, Sep 15, 2021
    Last edited: Sep 15, 2021
    Roger ziet het goed, Chris is nog wat vertroebeld…
    Zelfs Halsema gaat het zien ;)
    Ik denk dat de helft van de bevolking zich nog niet heeft laten vaccineren. De weerstand neemt hand over hand toe, men gaat steeds meer inzien dat de overheid leugens loopt te verkondigen. Het is slechts een kwestie van tijd, bovendien: hoe meer dwang, hoe meer weerstand. Of zien de gelovigen de één na de andere neervallen door corona? Je ziet het pas als je het door hebt….:D

    Wake up please! Hele bedrijfstakken wordt het ondernemen onmogelijk gemaakt, hebben de overige bedrijfstakken geen enkel saamhorigheidsgevoel? Zo lang het jullie maar niet betreft? Zoiets? Kom op zeg, sta eens op! Wat een walgelijk slappe hap in dit land, weinig ruggengraat!
    Er zijn in elk geval nog ondernemers die wél ruggengraat hebben…..
    [​IMG]
    …..die plakken deze op de voordeur!
     
    328gts1987 likes this.

Share This Page