Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 77 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

Ajax de 1e likes this.
  2. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,307
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Vandaag weer een hele dag in het ziekenhuis. Oudste zoon wacht op een open hart operatie. Planning kan men niet afgeven vanwege Corona….

3. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Duitse RKI (RIVM): 6788 gevallen Omikron, 186 ONgevaccineerd, 4.020 dubbel gevaccineerd en 1.137 geboosterd...

Attached Files:

4. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    897
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Niet vanwege corona, maar omdat er geen personeel meer is. Die zijn en worden nog steeds wegbezuinigd.

Sterkte met je zoon! Ga er maar van uit dat het ‘geregeld’ wordt. Overigens zijn dit soort operaties nooit ‘even snel in te plannen’, ook voor corona niet. Er worden nog steeds ok’s gesloten. Ik snap dat werkelijk niet bij een sterk groeiende bevolking, maar ja, ik ben geen zorgeconoom. Het zal wel goedkoper zijn, en vervelend als je daar slachtoffer van wordt.

5. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,181
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Dat is heel spannend, ik hoop dat hij snel geopereerd kan worden en helemaal opknapt!

6. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Jeetje, Steven, wat vervelend. Sterkte met de situatie maar komt vast goed. Zelf hoor ik dat ondanks Corona nog best veel zaken doorgaan, zeker in het westen van Nederland. Maar hou de moed erin!

ciao
    Oscar

7. MrDino308GT4

MrDino308GT4 Formula Junior

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Dat is dan een spannende tijd. Veel sterkte in deze periode.

8. Andretti Molletti

Andretti Molletti Formula Junior

Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    DIT is dus de reden dat dit forum voor mij geen toegevoegde waarde meer heeft.
    Een, achter ROLEX1, verscholen droeftoeter die anderen dood wenst, uitlacht en zich niet met naam durft te noemen.
    Helaas is dat "stop Corona draadje" ook niks geworden.
    Weg met die zooi !
    Tot die tijd blijf ik wel weg op het so called Nederlandstalig Ferrarichat deel.. waar Ferrari ondergeschikt is. (en niemand het lef heeft om er iets van te zeggen lijkt het wel??)

:(

9. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #1910 roger_l, Jan 5, 2022
    Last edited: Jan 5, 2022
    ROLEX1 is het product van 2 jaar Staatspropaganda. Het zijn figuren als Rutte, de Jonge en Osterhaus maar ook Macron, Biden en Trudeau die mensen tegen elkaar opzetten en dit soort toetsenbordhelden creëren. Als je zelf niet in de gaten hebt hoe weerzinwekkend posts zijn waarin je anderen doodwenst, en dan ook nog 'likes' krijgt als je met zogenaamde argumenten komt dan ben je diep gezonken en is zelfreflectie volslagen afwezig.

Als gevaccineerden op grote schaal besmet terugkomen uit 'steriele' omgevingen als Oostenrijk of van cruiseschepen afkomen, dan is iedereen met een beetje gezond verstand wel duidelijk dat de 'oorzaak' onmogelijk bij ongevaccineerden kan liggen. Als de besmettingen de pan uit rijzen na invoering van 3G, waarbij ongevaccineerden alleen door aan te tonen dat ze negatief zijn 'welkom' zijn, dan lig je te slapen, want ongevaccineerden kunnen onmogelijk de oorzaak zijn. Als Omikron op veel grotere schaal toeslaat onder gevaccineerden als dat uit de verhouding gevaccineerd/ongevaccineerd in de samenleving valt af te leiden, dan zou er een lampje moeten gaan branden...

Het trieste is dat er nog altijd mensen zijn die onderscheid willen maken, en nog altijd niet in de gaten hebben dat overheden de samenleving in 2 kampen opdelen, terwijl we als totale samenleving een probleem hebben, ongeacht vaccinatiestatus. 1G/2G/3G zorgt niet voor minder besmettingen, maar zorgt voor een verdere maatschappelijke segregatie. En als Hugo als chantagemiddel een volstrekt overbodige lockdown gebruikt (en voor miljarden aan schade aanricht) om alsnog 2G te proberen in te voeren, dan zouden alle sirenes moeten afgaan, want met de bestrijding van 'het virus' door 2G heeft dat helemaal, maar dan ook helemaal niets te maken.

Invoering van de QR is het doel, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten is het middel.

10. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    En blijkbaar zijn daarbij alle “middelen” (lees: schending van grondrechten) toegestaan.
    Diegene die met onderbouwde data komen worden de mond gesnoerd.
    Waar is persvrijheid gebleven?

Ik noem 2022 het jaar van de waarheid. Als we als samenleving nu niet ingrijpen verpesten we het voor komende generaties. Dit allemaal door een stel (gekozen?) volksvertegenwoordigers die niet bezig zijn om een exit strategie uit te zetten maar om dwang en drang op te leggen met een doel.
    Dit had je toch 2 jaar geleden niet voor kunnen stellen?

Image Unavailable, Please Login

@ St@ven, sterkte in deze zware tijd. Ik hoop oprecht dat het goedkomt.

roger_l and Ajax de 1e like this.
  11. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,307
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Helemaal mee eens. Behalve dan dat niemand het lef heeft. De door mvt gestarte poll geeft duidelijk aan hoe de grote meerderheid er over denkt. Helaas is onze moderator ook deels van de antivaxx brigade en gebeurt er dus niet. Niet meer dan het verder polariseren van de ideeen.

Ik ga in ieder geval in de toekonst echt niet meer " een gezellige" rit maken met de ontkenners hier. Ik weet het, heeft niets met ferrari te maken maar mensen die echt zo dom zijn daarmee wil ik echt niet meer mee optrekken.

12. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De drie wetsvoorstellen van 22 november 2021 die weer op de agenda stonden van 5 januari 2022 voor inbreng zijn verplaatst naar 17 januari a.s.

Het betreft kort gezegd:
    1. invoering 2G voor oa cultuur, horeca, evenementen en niet essentiële dienstverlening
    2. uitbreiding CTB voor oa de werkvloer en
    3. het schrappen van instemmingsrecht van medezeggenschapsorganen in het beroepsonderwijs en hoger onderwijs bij invoering CTB.

Hieronder de links, dan kun je het zelf opzoeken.

https://lnkd.in/etWHnDuK

https://lnkd.in/ek95CBcD

https://lnkd.in/eNFFiYzt

Wie verzint in Godsnaam dit soort wetgeving?

13. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Je bent het er helemaal mee eens dat ROLEX1 een droeftoeter is, en daarom wil je in de toekomst niets meer te maken hebben met 'antivaxxers' en 'ontkenners'????

Ajax de 1e likes this.
  14. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    897
    Holland
    Full Name:
    Steef
  15. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,433
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Wel, hier heeft zich iets heel opmerkelijks voorgedaan. Tot zo'n 48 uur voor het sluiten van de poll was de verhouding sluiten ja vs nee ongeveer 70% vs 30% (zoals eigenlijk vanaf het begin.
    Echter in de laatste ongeveer 48 uur is het aantal stemmen voor sluiten nee met zo'n 25 toegenomen waarvan 7 stemmen in de laatste 12 uur.

16. cdriel

cdriel Karting

May 30, 2016
    173
  17. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,181
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Wat mij betreft wordt deze draad zo snel mogelijk gesloten. De verkeerde interpretatie van de informatie die hier wordt verspreid kan echt niet. Als je bijvoorbeeld het onderstaande artikel leest dan staat er juist het tegenovergestelde van wat hier wordt beweerd. De bedoelde test detecteert juist uitstekend Covid maar detecteert tegelijkertijd de griep niet en dat is inefficiënt voor laboratoria omdat er nu ook tests zijn die beide afzonderlijk kan detecteren. De griep zorgt niet voor "false positives". Als (misschien bewust door iemand) verdraaide informatie word verspreid dan vind ik dat erg kwalijk ook al omdat het zonder te checken verder kan worden gedeeld en een totaal verkeerd beeld geeft. Daarnaast is er hier erg weinig respect voor elkaars standpunten, weinig respect voor de mens en is het zeker geen reclame voor FerrariChat.

djfrens and bertdeboer340 like this.
  18. cdriel

cdriel Karting

May 30, 2016
    173
    Emmanuel Macron in Le Monde: "Un irresponsable n'est plus un citoyen".
    Een onverantwoordelijke (ongevaccineerde) persoon is geen burger meer.

Als regeringsleiders al beginnen met dehumaniseren, belooft dit weinig goeds.

Misschien is het inderdaad maar beter om het draadje te sluiten. Ik begrijp nog altijd niet goed waarom je een draadje openklikt dat je niet wilt lezen, maar het gebeurt door meerdere mensen.

De komende tijd verwacht ik dat de tegenstellingen in de maatschappij alleen maar groter gaan worden en dat zul je hier ook terug zien.

Verstuurd vanaf mijn Mi10T Pro met Tapatalk

19. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    897
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Toch is er media die zich ook zaken gaan afvragen, zoals de enorme oversterfte. Je kan dat gewoon niet ontkennen als voorstander van het beleid! Dat was hier al veel eerder knap in kaart gebracht, en was niet mogelijk geweest als dit topic er niet was. Dan hadden we niet van elkaars bestaan afgeweten.
    Tevens mag de media zich gaan afvragen, waarom Nederland als één van de weinige landen geen obductie laat uitvoeren. Dat is eigenlijk schandalig, omdat je hiermee vaccinatieschade ontkent! Willen de voorstanders van het beleid dat dan niet weten?
    Wil je écht niet weten of je statistisch gezien nog maar 7 of 10 jaar te gaan hebt? Je wilt toch weten waaraan die grote groep gestorven is? Waarom zou je dat niet willen weten???
    Italië heeft de nabestaanden van sterfgevallen door bewezen vaccinatieschade al naar het rijk der fabeltjes verwezen. Het was immers vrijwillig. Hoe kan je dat hier als wappie-berichten wegzetten? HOE DAN?

https://www.volkskrant.nl/cs-b50376c9

20. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,673
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    En wie gelooft er hier nu nog dat de in januari ge-presenteerde data wel correct is?

Ben benieuwd hoe Jaap het weer gaat verwoorden, het recht gaat trekken, en wat we kunnen verwachten van toekomstige RIVM data.

Wordt nu echt wel eens tijd dat het RIVM alle corona data en modellen openbaart.
    Het is al heel lang onacceptabel hoe dit clubje te werk gaat en waarop o.a. het corona beleid en maatregelen van de afgelopen 2 jaar grotendeels gebaseerd zijn.

Sent from my iPhone using FerrariChat

21. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,673
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Verwacht dat na de Rutte 4 groepsfoto op het bordes deze corona wetten gewoon worden doorgedramd.

Sent from my iPhone using FerrariChat

22. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Image Unavailable, Please Login En blijkbaar zijn daarbij alle “middelen” (lees: schending van grondrechten) toegestaan.
    Diegene die met onderbouwde data komen worden de mond gesnoerd.
    Waar is persvrijheid gebleven?

Ik noem 2022 het jaar van de waarheid. Als we als samenleving nu niet ingrijpen verpesten we het voor komende generaties. Dit allemaal door een stel (gekozen?) volksvertegenwoordigers die niet bezig zijn om een exit strategie uit te zetten maar om dwang en drang op te leggen met een doel.
    Dit had je toch 2 jaar geleden niet voor kunnen stellen?

Ajax de 1e likes this.
  23. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

Vraag me af of het een foto wordt met mondkapjes of een grote foto met 1,5 mtr afstand.

24. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,092
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wat een onzin. De PCR "test" is helemaal geen medische diagnostische test, maar een methode om moleculair materiaal uit te vergroten. Wie nu nog steeds beweert dat de PCR test uitstekend werkt, heeft alleen maar de oude media gevolgd, die desinformatie verspreiden. Geloof je mij niet? Luister dan naar de uitvinder van de PCR test, https://rumble.com/vbks5v-pcr-test-inventor-explains-why-its-not-relevant.html

Share This Page