Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 88 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,437
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Uiteraard in het algemeen belang zodat we in de avond tijdens het laden van al die EV's televisie kunnen blijven kijken of onze warmtepomp kunnen laten draaien in de winter.

2. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,437
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Die Coronapas mogen ze van mij ook laten verdwijnen hoor, dient volgens mij geen enkel doel maar DNA en vinger afdrukken?? ik ben voor!

3. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De burgemeester van Rotterdam kreeg tijdens het Eurovisie Songfestival de beschikking over een aantal 'scan-auto's'. Een aantal maanden later kreeg hij het lumineuze idee om het ook voor wat anders te gaan gebruiken. Exact daar zit het probleem, want om met DNA uitsluitend boeven te vangen is natuurlijk niets op tegen.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1431544/camera-autos-tegen-corona-overtreders-in-rotterdam-schond-privacy-van-burgers

4. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,677
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Er komt weer iets nieuws aan om angstig van te worden.... de simulatie is al afgerond.

Sent from my iPhone using FerrariChat

5. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    898
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Al lijkt die QR voorlopig van de baan, minister Ernst Kuijpers gaat in mei namens 17,5 miljoen Nederlanders een verlenging van de EU- verordening ondertekenen.
    Per juni 2022 moet dan de verplichting van het reizen met een QR code zijn ingevoerd+ mensen mogen niet meer weigeren zich te laten vaccineren (!).
    Dit gaat allemaal heel stilzwijgend nu.
    In Italië loopt het storm met het geven van feedback als burgers (inmiddels 15.000x gedaan) Bij ons is dit nauwelijks bekend.
    moest Het geven van feedback is slechts mogelijk tot 7 april.
    Denk je dus dat we van die QR- code af zijn, wordt het stiekem met verplichte vaccinatie erbij door de EU ingevoerd als Kuijpers dit gaat ondertekenen en als de meerderheid van de EU- landen hiermee akkoord gaat.
    Dit is de link (veel leeswerk en wat moeite doen maar dan kun je in ieder geval je mening geven).
    Hoe meer mensen dit weten hoe beter en hopelijk komt er daardoor flink tegengas...
    https://ec.europa.eu/info/index_en

6. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    898
    Holland
    Full Name:
    Steef
    En zie hier de weerstand van het geteisem, wat ons de afgrond in probeert te duwen:

Ik hoop dat iedereen de debatten dagelijks volgt, want de toekomst van ons en onze kinderen staat wel degelijk op het spel!
    Niet alleen van Geen Stijl, maar vooral van Bert Brandsma, die haarfijn de kots uit de debatten weet te filteren.
    In het volgende filmpje zie je een tr.t met vingers al stuntelend iets over de Navo-troepen vertellen, alsof het een uitje is.
    Ook de situatie met Oekraïne was reeds vooraf voorspeld door de wappies….hoort gewoon bij ‘de agenda’.
    Bert Brandsma:

7. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Schokkend dat het duidelijk uitzoeken wat en hoe zaken zijn verlopen afgelopen 2 jaar wordt tegengewerkt.
    Ik adviseer iedereen even filmpje te bekijken en het is meteen duidelijk wie dat verloop willen verbergen.

Zoals ik Omzigt ken, zal die niet loslaten en zoals aangekondigd in zijn slot (voordat de voorzitter hem in de reden bleef vallen...) via andere wegen dit ter discussie stellen. Dat debat zal er komen, op basis van "de brief/verslag van OMT vergadering"

Ik vraag me af wat de 1e kamer hiervan vind. Die heeft toch een controlerende taak?

rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  8. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ze zweten peentjes, allemaal!
    Het verzoek om opgave van de verhouding gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC's wordt niet gehonoreerd terwijl dat uiteindelijk wel in december door De Jonge aan BBB was toegezegd. Op grond van die uitspraken zijn hele bevolkingsgroepen weggezet. Het verzoek om een onafhankelijk onderzoek naar oversterfte door Omtzigt wordt niet gehonoreerd (wel zal het RIVM met een rapport komen, nou, dan weet je het wel). De WOB-procedures worden uitgevoerd door dezelfden die ook verantwoordelijk zijn en tussen de zwartgelakte pagina's van de eerste 3 maanden (waarbij de antwoordtermijn met 1.5 jaar is overschreden, ondanks gerechtelijke uitspraken en gerechtelijke boetes) blijkt nu al welke beerput er schuilgaat achter VWS, OMT en RIVM.

Als de regering niet gecontroleerd kan worden, dan zal Omtzigt andere middelen moeten gaan inzetten, en dat is waarvoor hij waarschuwt. Dus ofwel bij het Hof, ofwel onder ede bij een enquetecommissie, ofwel via een tri... (dat woord mag niet meer gebruikt worden omdat dat te beangstigend is voor de zittende macht)

rob.kruiswijk, Melvok and Ajax de 1e like this.
  9. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  10. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,677
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Europese digitale identiteit en de eerste drogredenen om dat uit te rollen.

Het framework wordt gewoon uitgerold, zogenaamd “een veiligere en meer inclusieve online wereld” Het zal ook wel duurzaam zijn. Wat een Joke, hoe kun je het verzinnen het domme volk begrijpt het gelukkig en zal weer instemmen of komt er niet eens aan te pas.

-Vaccinatie paspoort
    -Internet access paspoort (cyber attack proof)
    -Stemmen
    -Shoppen
    -Digitale wallet
    -Vlieg tickets
    - Auto huren
    - Belasting aangifte
    - Social credit systeem
    - etc, etc you name it
    Alles zal er aan gekoppeld worden, wie dat nu nog niet ziet zal het blijven ontkennen.

https://www.ninefornews.nl/felle-kritiek-op-rapport-world-economic-forum-over-digitale-identiteit-aan-deze-waanzin-moet-een-einde-komen/

https://www3.weforum.org/docs/WEF_Advancing_towards_Digital_Agency_2022.pdf

Sent from my iPhone using FerrariChat

Ajax de 1e and roger_l like this.
  11. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,677
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    daar is die dan:

roger_l and Ajax de 1e like this.
  12. cdriel

cdriel Karting

May 30, 2016
    173
    Volgens mij geeft die white paper keurig bloot waarvoor iedereen (ik in ieder geval) voor complotdenker is uitgemaakt.

Pagina 21 en verder

Image Unavailable, Please Login

13. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,161
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Je hebt misschien inmiddels wel gezien dat hetgeen Roger hier had geplaatst weer volstrekte onzin is? De data van het Amerikaanse leger waaraan gerefereerd werd, waren volstrekt onbruikbaar voor het kunnen trekken van conclusies over meerjarige trends. Dat was me al duidelijk op basis van de extreem onrealistische getallen die hij plaatste maar na letterlijk niet meer dan een paar seconden nazoeken via google was het helemaal zeker dat het weer eens nepnieuws was.

Harry-SZ and franc 355 like this.
  14. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,161
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik denk niet dat die white paper aangeeft waarom jij en anderen hier wellicht als complotdenkers worden gezien.

Dit is een Covid-draadje en als we het daarop toespitsen dan gaat het denk ik meer om verspreiding van gedachtes als:
    • dat er op zijn minst een internationale centrale aansturing achter de covid maatregelen van de overheid zit (volgens sommige complotdenkers zelfs achter de creatie van Covid zelf of achter het verzinnen van het niet bestaande covid virus)
    • dat het er allemaal op gericht is om een coup te plegen en ‘ons’ te onderdrukken
    • allerlei niet onderbouwde heel enge eigenschappen die aan vaccins zijn toegedicht
    • werking van vaccins wordt ontkend; alle publicaties die statistisch goed de werking onderbouwden worden weggezet als onderdeel van het complot
    • andere middelen juist wonderlijke werking wordt toegedicht die net als het wondere water van Lourdes helaas voor de niet-gelovigen niet te onderbouwen is
    • in het algemeen ook de hele wetenschap en reguliere media aan de kant schuiven
    • extreem doemdenken; zoals dat we mogelijk nooit meer onze vrijheid terugkrijgen
    Ik denk dat vrijwel iedereen nu wel ziet dat alle covid-gerelateerde overheidsmaatregelen gelukkig snel worden afgebouwd en dat we er binnenkort geheel vanaf zijn.

De afbouw gaat chaotisch en internationaal totaal ongecoördineerd. Net zoals de maatregelen ook zijn ingevoerd.

Geen elite, internationale organisatie of enge Jood met een grote neus te zien die dit zoals sommige complotdenkers ons hebben wijsgemaakt wereldwijd aanstuurt, tegenhoudt of ‘ons’ daarmee gaat onderdrukken.

Covid verdwijnt uit het nieuws als zorgpunt, het grootste deel van de kiezers ziet het niet meer als probleem, en zoals altijd in onze democratie volgen de politici dan uiteindelijk wel en halen het onderwerp van de politieke agenda want anders kost je dat stemmen. En dat is het enige wat ze echt belangrijk vinden.

De afbouw gaat langzamer dan zou kunnen en moeten, net als de invoering van goede maatregelen aan het begin van de crisis, maar dat is normaal voor politici en ambtenaren. Aan biomassa zitten we bijvoorbeeld ook nog wel even vast en daar zullen nog veel soortgelijke irrationele gevallen op volgen waar politici en of ambtenaren wat irrationeels hebben ingevoerd en daar ook nog eens te lang aan vasthouden. Als je je daaraan enorm wil storen, heb je wel een heel ongelukkig leven voor de boeg want dan houdt dat storen ben ik bang nooit meer op.

Ik zie wel dat een paar mensen hier dat graag doen en nu covid waarschijnlijk snel achter ons komt te liggen, alweer andere complotgedachtes zoeken in plaats van te gaan genieten van het feit dat de gevreesde eeuwige vrijheidsbeperking en onderdrukking er niet is gekomen en alle leuke en positieve dingen die voor covid mogelijk waren ook nu gewoon weer kunnen. Digitale entiteit wordt daarbij als complotonderwerp net zo misbruikt als covid en vaccins.

Het document van het WEF is helemaal niets engs. De figuur die jij plaatst, geeft weer wat er nu al is (zo benoemen ze dat ook in het rapport). Bijna iedereen heeft al heel veel “digitale identiteiten” voor al de toepassingen die erin staan afgebeeld en daar komt elk jaar een en ander bij. Er is ook een groot maatschappelijk zorgpunt als het gaat om de enorme hoeveelheid gegevens die partijen als Facebook en Google over bijna iedereen verzamelen en verhandelen, of over hoe er bijvoorbeeld bij een vaccinatiepaspoort of elektronisch patiëntendossier met data wordt omgegaan. Er is veel snel door technologische ontwikkelingen mogelijk geworden en de vraag is of dat optimaal is, of daar aanvullende regelgeving voor nodig is en of je in het algemeen de digitale omgeving voor de burger transparanter, gemakkelijker en veiliger kunt maken.

Op dit vlak zijn veel ontwikkelingen geweest en zullen er nog heel veel volgen. Zal ook in de komende tientallen jaren nog veel door allerlei partijen over geschreven worden. Onderdeeltje zal hopelijk ook wel zijn dat ik eens een keer niet meer mijn ouderwetse papieren paspoort of die enorme rits pasjes (waaronder rijbewijs) bij me hoef te hebben als ik mijn telefoon al bij me heb. Fysiek geld is ook van het jaar nul en zwaar inferieur t.o.v. digitaal geld in termen van gebruiksgemak, kosten en criminaliteitsbeheersing dus logisch dat fysiek geld naar de achtergrond verdwijnt. Is niks engs en heeft niks met ‘onderdrukking’ of een ‘coup’ te maken.

Harry-SZ, Jeka, djfrens and 1 other person like this.
  15. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    zo dan afsluiten en doorgaan met genieten van de mooie dingen van het leven en de auto's

Harry-SZ, ChrisW1 and bertdeboer340 like this.
  16. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,677
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  17. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ze vergelijken meerjarige trends van de achter ons liggende periode met de periode vanaf de vaccinaties. Als je dat niet begrijpt wil dat nog niet zeggen dat het nepnieuws is. De 'extreem onrealistische getallen' zijn citaten uit de video die het leger uitspreekt, ik concludeer nu dat je niet de tijd hebt genomen de verkorte video in haar geheel te bekijken, anders wist je dat dit geen uitspraken van mij zijn. Als je 'na een paar seconden Google' en een paar seconden een filmpje bekijken tot al je conclusies komt geeft mij dat wel een beeld over hoe je tot je standpunten komt; dank voor deze verheldering op dat punt, ik kan ze nu beter naar waarde inschatten.

ope1967 likes this.
  18. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Wie is volgens jouw definitie 'vrijwel iedereen' en wat is de definitie van 'geheel vanaf'?

19. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    898
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Chris, je schrijft echt complete onzin! Roger merkt het al op, je zit in je eigen bubbel, en bent niet voornemens elk ander geluid tot je te nemen. Je leest niet, je luistert niet, je herhaalt slechts het staats-narratief. Wat je aanhaalt is op alle punten wetenschappelijk onderuit gehaald. Ik zou zeggen, probeer eens met medici en verzorgenden een open gesprek aan te gaan. Maar ook dat is je waarschijnlijk teveel moeite. Dat soort gedrag grenst aan narcisme, wat we ook zien bij het kabinet, en ik probeer echt niemand te beledigen, maar zo is het wel.
    Welnu, Kuzu ziet het ook, en ook hij vat het goed samen. Je kan het wegzetten als onzin, maar dat is het niet. Hij is namelijk niet de enige die zo praat en denkt. Leden van het kabinet worden momenteel volledig te kakken gezet, gewoon omdat ze geen enkele onderbouwing hebben voor de maatregelen van de afgelopen jaren! Daar worden ze keer op keer op aangesproken, maar het narcisme viert hoogtij.
    Kuzu:

Dan nog een paar leuke twitter- en linkedin-berichten, ervan uitgaande dat je modern genoeg bent om dat te bekijken)(hoewel je waarschijnlijk hier wederom geen moeite voor zal doen…):

https://www.linkedin.com/posts/marc-hochstenbach-08a39a28_zal-denk-ik-snel-door-dit-forum-verwijderd-ugcPost-6900046160338518016-r6O9

En Chris, als je de kamer-fragmenten van Bert Brandsma volgt, zal je zien dat onderzoek naar de enorme oversterfte onder zowel jongere als oudere bevolking, alsmede naar sporters wereldwijd, systematisch wordt tegengewerkt. Overigens ken ik ook enkele artsen die vaccinatieschade ontkennen, en afdoen als toeval.
    Dan mag jij mij gaan uitleggen, waar die oversterfte vandaan komt…..en kom niet aan met een ‘bewijs’ wat in de Staatscourant is gepubliceerd, of wat jij op het NOS-journaal hebt gehoord.
    Overigens vindt ik een stapeltje pasjes geweldig, contant geld overigens ook. Maar hey, ik hoef niet al die pasjes mee te nemen! ;) Zo belangrijk voel ik me niet…..

roger_l and rob.kruiswijk like this.
  20. cdriel

cdriel Karting

May 30, 2016
    173
    Ik plaatste alleen een document van het WEF waarin wordt bevestigd dat hetgeen ik tegen ben in ontwikkeling is. Precies dat was tot voor kort een complottheorie. En dan heb ik het nog niet eens over het "embedded in body" gedeelte, want daar heb ik ook nooit in geloofd.
    Digital identity in de blockchain met Trusted data agents is wel iets meer dan jouw identiteit die hier en daar vastligt. De sleutel zit hem in centraal versus decentraal. Nu ligt alles decentraal vast bij de betreffende instanties. Straks dus centraal.

Overigens lijkt het misschien zo dat alle maatregelen zijn afgeschaft, maar dat is niet zo. Wat wij nu zien is een afschaling die waarschijnlijk door de komende verkiezingen is ingegeven in combinatie met sociale druk. Niet omdat we een mild griepseizoen hebben. De spoedwet wordt weer verlengd, er ligt een wetsvoorstel voor 3G op de werkvloer en we hebben het plan van de EC om per juni de digitale reispas in te voeren. Hoewel ik dat laatste nog niet (zo snel) zie gebeuren

Dat zijn allemaal zaken die mi veel angstwekkender zijn dan een coronavirus.

Ajax de 1e, roger_l and rob.kruiswijk like this.
  21. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,161
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Na een paar seconden via google kom je erachter dat het om een datareeks gaat waarbij ziektemeldingen niet op eenzelfde wijze zijn geregistreerd en waarbij, zoals bij zoveel van dat soort registraties, een sterke wijziging is opgetreden. Er wordt in de meer recente periode in de gebruikte database véél frequenter geregistreerd dan in het verleden.

Zou hetzelfde zijn als je nu zou zeggen dat er nu dagelijks zo'n 100 keer meer Covidbesmettingen zijn dan in de beginperiode van Covid. Je kunt dat niet stellen want er wordt wellicht ook wel 100 keer meer getest dan toen. Eenzelfde wappie als in die video die jij doorstuurde zou wel zeggen dat er nu 100x meer covidbesmettingen zijn ... en dat dat wel door de vaccins moet komen.

22. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,161
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik denk dat je het veel te somber ziet maar we zullen het gelukkig snel genoeg weer zien. De maatregelen zijn volgende week zo goed als allemaal afgeschaft en iets als 3G op de werkvloer gaat er echt niet komen tenzij er weer een enorme opleving van de instroom in de ziekenhuizen gaat komen en het volk weer gaat verwachten dat de overheid wat gaat doen. Dan nog denk ik dat 3G op de werkvloer net als nu het geval was helemaal achteraan in het rijtje van maatregelen zal staan en waarschijnlijk ook dan zoals ze het noemen "in de gereedschapskist blijft". Die vaccinatiepas voor het reizen gaat natuurlijk ook verdwijnen als de meeste landen in de EU nationaal de vaccinatiepas niet (meer) gebruiken.

We hebben toevallig in NL aankomende verkiezingen, maar NL is maar een piepklein onbetekenend landje in wat het grote internationale Covid/vaccinatie/onderdrukkingscomplot was. En in de meeste andere landen waar maatregelen of al nauwelijks meer waren of recent zijn afgeschaald, waaronder de landen zoals de Denemarken, Zweden, UK, Noorwegen en Spanje waar we gewoon achteraan lopen omdat het daar goed gaat ondanks niet ingevoerde of afgeschaalde maatregelen, zijn volgens mij helemaal geen verkiezingen. En dan nog. Ook al zouden er overal verkiezingen aankomen (wat natuurlijk niet het geval is). Dan nog geeft het goed aan dat politici luisteren naar wat het volk wil (naar de meerderheid dan die de grote stemmenaantallen vertegenwoordigt, ook al is die relatief stil, en niet naar groepjes betogers die op moment van betogen een kleine minderheid vertegenwoordigen)

23. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Zelfs de omschrijving lezen is teveel moeite... hoe kom je er toch bij om deze doctoren en medisch experts als wappies weg te zetten? En als ze melding maken van een enorme toename in miskramen en kanker, waarom zouden ze dat in het verleden niet of anders genoteerd hebben?

Sen. Ron Johnson moderates a panel discussion with world-renowned doctors and medical experts, providing different perspectives on the global pandemic response, the current state of knowledge of early and hospital treatment, vaccine efficacy and safety, what went right, what went wrong, what should be done now, and what needs to be addressed long term.

24. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,161
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    #2199 ChrisW1, Feb 18, 2022
    Last edited: Feb 18, 2022
    Misschien dit eens lezen. Kostte me maar een paar seconden om dit te vinden:

https://fullfact.org/health/conservative-woman-cancer-covid-vaccine/
    https://www.politifact.com/factchecks/2022/jan/31/instagram-posts/numbers-were-based-faulty-data-military-spokespers/

Peter Graves, spokesperson for the Defense Health Agency’s Armed Forces Surveillance Division, told fact checking organisation PolitiFact that “in response to concerns mentioned in news reports" the division reviewed data in the DMED "and found that the data was incorrect for the years 2016-2020."

The error in the data was the result of the correct 2021 figures on the incidence of health conditions being compared to an inaccurate five-year average, which “represented only a small fraction of actual medical diagnoses” and so gave the false impression of a significant increase in 2021.

Mr Graves told PolitiFact that the DMED system had been taken offline to “identify and correct the root-cause of the data corruption."

Een van de goede punten van wetenschap is dat er mede door peer review een goede check is juist op dit soort fouten/bias in de gebruikte dataset. Die Senator Ron Johnson is de Amerikaanse tegenhanger van wappies die je hier bij FvD in de politiek ziet. Geen verrassing dat die man mensen voor zijn show heeft opgetrommeld die de feiten en wetenschap wat creatief en niet kritisch interpreteren. Het is voor hem zeker niet nodig dat hetgeen gesteld wordt onderbouwd kan worden in een wetenschappelijk artikel waar o.a. toetsing van brondata zou plaatsvinden. Zoals we van wappies gewend zijn, maakt het niet uit of aangehaalde data/bronnen juist zijn. Zolang het maar lijn is met de gewenste boodschap is het oké. Daar zijn inmiddels ook al ontelbare voorbeelden van in dit draadje te vinden.

25. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,779
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2200 roger_l, Feb 18, 2022
    Last edited: Feb 18, 2022
    Hele goede zaak die factcheckers! Je ziet dat je zomaar in een verhaal trapt als je je niet serieus een paar seconden erin verdiept. Facebook investeert flink in politifact, Microsoft ook, en TikTok, hele goede zaak! Bovendien hebben ze hele betrouwbare sprekers zoals Fauci 'who shapes public opinion'. En laten we eerlijk zijn, Fauci is op nog geen enkele leugen betrapt bij het shapen van public opinion. (nou OK, na de onthulling van de Fauci-mails is dat beeld misschien niet helemaal correct, en na de talloze hoorzittingen kwamen wat leugentjes om bestwil naar boven, maar verder dóór en door betrouwbaar en een toonbeeld van integriteit die man). Het verhaal met die vleermuis klopt nog altijd volgens de factcheckers van Facebook en zo, gelukkig kan Fauci dat bevestigen, sterker nog, het verhaal gaat viraal en wat kun je je nog meer wensen als viroloog.

Dank voor je correctie, zeer waardevol!

Attached Files:

Ajax de 1e likes this.

Share This Page