Brabantrit 2022 | FerrariChat

Brabantrit 2022

Discussion in 'Holland/Belgium' started by bigodino, Apr 9, 2022.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wie heeft zin en tijd om ook dit jaar deel te nemen aan een ritje door het mooie Brabantse landschap?

    Wat betreft de datum denk ik aan zondag 15 mei. Zover ik heb na kunnen gaan zijn er dan geen andere evenementen, in ieder geval geen formule 1 race. Sowieso wil ik de rit weer in de ochtend doen.

    De route wil ik deze keer anders laten lopen, korter, zodat er tijd is voor een tussenstop op een mooie fotolocatie (wegens getoonde interesse vorig jaar).

    Vertrek en/of aankomst zal weer bij de gezellige locatie vlakbij Moergestel zijn. Ik zal deze keer wel een bijdrage vragen om de kosten van ontbijt en/of lunchpakket te kunnen dekken.

    Net als vorige keer zijn niet alleen Ferrari's, maar ook andere bijzondere auto's welkom!

    Heb je interesse of suggesties, laat het me weten via PM of reactie in deze draad.

    Groeten, Peter
     
    bvdp likes this.
  2. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    473
    De 15e is er een coffeechat van Octane in Amersfoort, waar de FOCNL ook heengaat.
     
    Melvok likes this.
  3. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,275
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    15 mei molentocht in Zeeland. daar gaan wij heen
     
  4. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Als dat een "elektrische"molen tocht wordt is die tocht niet lang :D:D:D
    Man wat staan er daar veel van die vogelmaaiers tegenwoordig.
     
  5. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,275
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    ja die zijn denk ik nodig om al de mensen die denken dat electrisch rijden de toekomst is te supporten...
     
  6. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wegens andere bezigheden lukt het me dit keer niet om voor 15 mei de rit geregeld te krijgen. Misschien ergens in juli of augustus.
     
  7. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Kan gebeuren Peter. Ik zat van de week te kijken naar de Brabant rit van 2010. Was een mooie rit met gezellige tussenstop middenin het bos.
    Vertrekpunt (op zondag) precies naast de zwarte kousen kerk :D. Kwamen precies aan begin van de dienst een zooitje ongeregeld met kabaal aan op de parkeerplaats ernaast en om daarop te draaien moest je precies voor de ingang van de kerk :p
    De blikken (die konden doden) zie ik nog steeds voor me en dat is inmiddels al 12 jaar geleden...

    Dus neem je tijd om het op te zetten en we komen gegarandeerd (netjes) aanrijden. ;)
     
    bigodino and Jeka like this.
  8. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    We horen het wel op tijd denk ik.
     

Share This Page