Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 101 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Beste Steef,

    Je geeft aan over Italiaans blik te beschikken, dit is echter niet uitje profiel op te maken. Het enige wat jij hier doet is jouw politieke mening verkondigen. Je hebt op geen enkele vraag omtrent auto's een eerlijk antwoord gegeven, ook niet over je functie in de maatschappij. Wat jij hier doet is knip en plak werk, over het algemeen niets meer. Ook de link naar Marianne Zwagerman is daar een voorbeeld van. Denk jij nu echt dat een andere partij (dan jouw PVV en/of FvD) anders gereageerd cq geregeerd zou hebben wanneer zij aan de macht waren? DREAM ON.

    En ja als jij maar vaak genoeg klikt op deze draad dan komen er vanzelf genoeg hits!! Want als je dan toch van de cijfers bent, tel het aantal mensen wat hier gemiddeld post maar op en vergelijk dat eens met de reacties op andere draadjes!!

    Over Italiaans blik gesproken, vertel ons eens wat je bent!!
     
  2. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Ja Bert

    en daarmee voor mij de reden mijn subscription niet meer te verlengen. Ferrarichat is met deze draad volstrekt gepolariseerd. De meest onzinnige en extreme uitingen zijn hier heel gewoon geworden. Voor mij is het genoeg geweest.

    En het gaat er dus ook helemaal niet om of je er zelf voor kiest deze draad wel of niet aan te klikken. Het gaat erom dat in deze groep individuen zitten die zich hier verschuilen achter hun toetsenborden maar die ik dus met een eventuele rit of meeting zomaar tegen het lijf kan lopen. Van zo’n groep wil ik gewoon geen deel meer uitmaken

    ik wens iedereen hier het beste. Het waren veel leuke jaren. Maar die tijd is helaas voorbij
     
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ik was mijn handen nog steeds vaker i.v.m. Corona, mag dat ook wat minder of is dat nu juist weer niet de bedoeling?

    Misschien kunnen we het energie gebruik reguleren met een of andere spoedwet. Bijvoorbeeld een nieuwe app laten maken waar je verplicht Km registratie, was beurten, ****** beurten, kamer temperatuur, etc, registreert zodat de overheid limieten kan opleggen.
    De mensen houden zich toch niet aan de adviezen van Timmermans dus drang en dwang is wellicht een oplossing. We kunnen het op zijn minst proberen toch? En even kijken hoe het volk reageert.

    En de box-checkers (boa’s) kunnen dan ook weer ingezet worden voor een ******** job.


    https://www.frontnieuws.com/eu-technocaat-timmermans-eist-dat-het-gepeupel-oekraine-moeten-steunen-door-minder-te-douchen-en-hun-kleren-niet-te-wassen/



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  4. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Als je gezelligheid en ontkenning ambieert, moet je dit topic NIET aanklikken of lezen, dan is er niets aan de hand, en blijft jouw hobby gezellig!

    Dit is dus hier ook een beetje aan de hand:
    https://artsencollectief.nl/elephant-in-the-room/
     
    rob.kruiswijk likes this.
  5. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Kun je het je voorstellen dat de WHO bij een volgende pandemie bepaald of jij met je Ferrari de weg op mag, of thuis moet blijven in lock-down? …

    Het is bijna zover nog een paar nachten slapen.

    https://dissident.one/2022/05/15/32318/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  7. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik denk dat we genoeg hebben gewaarschuwd Rob, maar dat er helemaal niets aan te doen valt.
    De grote massa leest zich niet in, weet helemaal niet van het bestaan van de WHO, het WEF, WOB, de rol van Gates, de rol van (alle) wereldleiders, of wat dan ook. Ze laten zich leiden, zodat ze op vakantie kunnen. Ze zijn kneedbaar en manipuleerbaar. Slechts een kleine intelligente groep mensen ziet wat er gaande is, maar dat zijn er helaas te weinig....
    Er zijn 100 miljoen Euro-burgers niet gevaccineerd, en die fase wordt nu flink voorbereid. We zijn er nog lang niet.
    In elk geval zitten we met een regering opgescheept die het land 'naar de verdommenis helpt'.
     
    Dr. E, rob.kruiswijk and roger_l like this.
  8. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
     
  9. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
  10. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Gelukkig is alles al in 2021 tot in detail voorbereid. Op dezelfde dag dat het bekend werd, werd ook bekend dat er al een vaccin is, en die Belgische Van Ranst heeft zelfs al de PCR-test ervoor! De wetenschap is zich zo snel aan het ontwikkelen, dat is gewoon ongekend. We liggen precies op schema, al in 2021 wisten ze dat het rond 15 mei 2022 bekend zou worden, beetje jammer dat we er op 10 januari 2023 achter gaan komen dat het virus zodanig 'engineered' is dat het vaccin niet blijkt te werken. In WHO-verband is er binnenkort een al lang aangekondigde oefening met dat apenvirus, het lijken wel helderzienden daar, bij Corona waren ze ook al helderziend in oktober 2019.

    https://www.nti.org/wp-content/uploads/2021/11/NTI_Paper_BIO-TTX_Final.pdf


    Image Unavailable, Please Login
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  11. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het is nu wel erg doorzichtig aan het worden. Trappen hier nog mensen in? Als je het nu nog niet door hebt...
     
    rob.kruiswijk likes this.
  12. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik heb ze live gezien. Knap dat ze over zo'n deprimerend onderwerp toch nog humor kunnen maken. Vooral die Wouter was lekker droog: hij en zijn gevaccineerde vriend die elkaar aankijken en beide zeggen: "waarom ben jij nog niet dood?" :D
     
  13. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
  14. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Godsamme, kom je nu mee...


    Image Unavailable, Please Login
     
    bigodino likes this.
  15. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  16. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Rutte had nog nooit, in antwoord op de FVD, van het WEF gehoord, maar ons voltallige aantal ministers, inclusief ene prinses, worden op dit moment gehersenspoeld in Davos. Door het WEF! (inclusief WEF-politie, en een enorme legermacht om aanslagen te voorkomen, en ongewenste lieden ver uit de buurt te houden). Rutte staat permanent glashard te liegen, en de oude garde maar roepen dat hij zo geweldig is. Een niet-democratisch gekozen organisatie, gesponsord door de rijksten der rijken, gaan het beleid van de westerse wereld uitstippelen. Dit is de nieuwe wijze van oorlog voeren. Er wordt wel degelijk aangestuurd op een reset. Die corona was slechts een oefening, er komt nog veel meer sh..t aan. Let wel: corona was een geplande oefening. En iedereen slikte het voor zoete koek….
    In de ‘vaderlandsche’ media wordt met geen woord gerept over deze grootscheepse bijeenkomst, maar er gaan geruchten dat er 1500 privé-jets die kant op zijn gevlogen. Hoe die dan in Davos kunnen landen is dan een tweede punt, maar in de buurt zijn zat kleine vliegvelden, met ruime parkeergelegenheid voor deze jets.
    Benieuwd naar een verslag (samenvatting) van wat daar allemaal besproken wordt……
     
  17. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ongelofelijk hoeveel profeten er wereldwijd rondlopen; nog voordat het allereerste geval van de apenpokken bekend was, een ziekte die nauwelijks voorkomt in de wereld behalve in Afrikaanse landen enkele gevallen in de afgelopen decennia, bestelde Canada alvast een half miljoen vaccins... goed dat die overheden zo goed anticiperen en de bevolking beschermen

    https://greatgameindia.com/canada-monkeypox-vaccines-before-outbreak/
     
  18. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,372
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Zal Australië de volgende zijn die een half miljoen vaccins bestelt?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  19. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  20. ope1967

    ope1967 Rookie

    Jul 16, 2017
    12
    Toch typisch na deze post nog steeds zo ongeveer elke dag inloggen, loze woorden dus...
     
  21. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Ja jij draagt veel bij aan dit forum. Ruim 4 jaar hier en al 10 x iets geschreven.Je past goed in dit retedomme draadje.
    Er staat dat ik mijn subscription niet meer verleng. Tot die tijd zit ik nog op het forum. Ook qua de beheersing van de Nederlandse taal pas je hier uitstekend.

    Domme lul.
     
  22. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Nu ga je echt te ver Steven. Iemand voor domme lul uitmaken is een overtreding van de huisregels. Maar daarbuiten is schelden een teken van zwakte in een discussie. Ik heb je zover ik weet ook nog maar weinig argumenten voor je standpunten naar voren zien brengen, alleen maar ad hominem aanvallen. Wat bereik je daar mee? Het voegt niets toe aan de discussie en het is ook nog eens zeer gevaarlijk om mensen met een andere mening weg te zetten als dom. En dat doe je voortdurend. Waar komt die woede vandaan? Wat hebben de mensen jou aangedaan dat je zo reageert?
     
    roger_l, Ajax de 1e and rob.kruiswijk like this.
  23. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Geweldig. In dit draadje praten over de huisregels…..

    I rest my case
     
    Ferryducati likes this.

Share This Page