Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 103 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Urk heeft op dit moment de laagste rioolmetingen voor Corona, hoe zou dat toch komen? De pandemie van de ongevaccineerden in Urk, of...

     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  2. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    842
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik sluit me aan bij de boeren, redden wat er (nog) te redden valt!
    Niet alleen Rutte is het spoor volledig bijster, maar dat hele zooitje!

    Gelukkig zijn er steeds meer ‘wakker’:
    Image Unavailable, Please Login

    Voor wie de debatten volgt: Klaver kan behalve niet rekenen, zich ook lelijk vergissen. Hij zij dat de boeren-opstand een gevaar is voor de democratie, maar hij bedoelde natuurlijk ‘een gevaar voor zijn totalitaire samenleving, zijn ‘Brave New World’….
    Stookt iedereen méér 98 RON dan voorgaande jaren? Ik draai steeds meer hobby-kilometers, genieten zolang dat nog kan, soms zelfs alsof mijn leven er af hangt :D
     
  3. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    842
    Holland
    Full Name:
    Steef
    #2553 Ajax de 1e, Jun 30, 2022
    Last edited: Jun 30, 2022

    Nu heb ik niet zoveel op met het geloof, maar dit zijn wel weer wijze woorden.
     
  4. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Ja hele wijze woorden, en ja ik volg ook deze discussie maar niet op een AUTO forum, daarvoor ga ik wel naar forums die voor deze discussies en informaties bedoeld zijn. Je bent nu dus van plan de Corona thread ook al te gaan gebruiken voor je verdere politieke opvattingen want over Corona wordt in de laatste posts al niet meer gesproken.
    En daar horen we jou hier verder niet over!!
     
    Harry-SZ and Ferryducati like this.
  5. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    478
    Ik sluit me bij Bert aan, nu is het wel klaar met de 3 predikanten.
     
    Harry-SZ likes this.
  6. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    842
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik snap werkelijk niet dat er nog lieden bestaan zijn die geen verbanden kunnen leggen.
    En of je het nu wel of niet wilt zien, die corona-shi...t is een politiek spel, die agenda was al punt voor punt voorspeld, het CTB, de vaccinatie-dwang, maar ook wat er nu gaande is.
    Hou je nu niet van de domme, want dat is gewoon gaande. Of dacht je dat de pomp-prijzen per ongeluk zijn ontstaan???? Echt??? Je zal vast nog niet te maken hebben gehad met vluchtelingen, maar we worden overspoeld, en guess what: wie denk je wie daar voor gaat opdraaien?

    Ik ben nog steeds met automotive bezig, maar ik ben uitermate voorzichtig geworden met mijn aankopen. Ik ben niet de enige: ik zocht een klein autootje voor mijn kind. Er WAS een run op kleine zuinige auto's, dus de prijzen gingen door het dak, maar dat is inmiddels achterhaald: de markt wordt ineens overspoeld door de '2e auto' (zogenaamd overbodig). Dit is maar een marktwerking in het klein, maar je kan op je tellen nagaan hoe deze sneeuwbal zich verder uit gaat rollen.
    Ik behoud wat ik nu heb, en ben daar (voorlopig) tevreden mee. Eerst maar eens kijken wat er de komende jaren gaat gebeuren ;)

    Je kan alles volledig negeren, en denken dat dit topic niets te maken heeft met automotive, maar er staat nog veel te gebeuren. Juist met de mobiliteit, of lezen jullie geen kranten? Er wordt momenteel zoveel 'doorgedrukt', dat het ook bijna niet meer is te volgen (en dat blijkt opzet te zijn). We zullen zien of de weg die onze overheid is ingeslagen, geen gevolgen heeft voor datgene wat tot een jaar of drie geleden nog wel mogelijk was. Onze hobby. Maar momenteel zetten meer mensen die hobby in de koelkast. Iedereen tast volledig in het duister met wat er staat te gebeuren.

    Maar je hoeft hier niet te lezen. Er zijn meer topics die écht niets met auto's te maken hebben. Ga daar dan ook klagen, en wees niet hypocriet door alleen dit topic aan te vallen, omdat het jou niet bevalt. En uiteraard heeft dit topic met Ferrari te maken. Koop ik er wel één, of koop ik er geen één :D
     
  7. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    478
    Snap nou eens dat op drie man na iedereen zo’n beetje dit gezeik zat is. Echt een plaat voor je hoofd om door te blijven draven .
     
  8. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2558 roger_l, Jul 1, 2022
    Last edited: Jul 1, 2022
    Gelukkig is 40% van de bevolking voor een persoonlijk emissiehandelssysteem, dat zal die Ferrari-rijders leren! Lijkt me meer dan voldoende draagvlak om het 'democratisch' te realiseren. En je kunt ook nog kiezen! Een vliegvakantie óf Ferrari-rijden, wat een ongekende luxe. En ga je dan toch de weg op, dan wordt iedere kilometer belast, wel zo eerlijk. Geldt ook voor een reisje naar Maranello uiteraard.

    https://www.ioresearch.nl/wp-content/uploads/2021/08/tno-2021-p10448.pdf
    Image Unavailable, Please Login
     
    rob.kruiswijk likes this.
  9. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,631
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    De CO2 zwendel, de grootste leugen van deze tijd. Met corona een goede tweede. Het draait allemaal om macht en controle.
     
  10. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,365
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  11. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Ferryducati likes this.
  12. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,365
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Het zijn dezelfde gekkies die de niet werkende corona maatregelen doordramden, en die zometeen iedereen gaan vertellen dat de vaccinatie certificaat verlopen en dat ze er niets aan kunnen doen dat je niet naar andere landen mag reizen. Maar geloof mij de gekkies komen met een oplossing voor elke crisis. Dus het komt goed, maak je geen zorgen het is tijdelijk, iedereen volgt zometeen de massavorming, welkom in het nieuwe normaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  13. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Ach natuurlijk, dat is de link met Corona. Maar ja dat zag ik natuurlijk niet want zoals onze voetbal supporter al schreef, ik behoor niet tot de kleine groep intellectuelen. En daarom zal ik ook wel niet begrijpen waarom een auto (met nadruk op Ferrari) forum gebruikt wordt om politieke standpunten meer dan nadrukkelijk aan de man worden gebracht..
     
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,365
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Leuk dat je wat over jezelf schrijft, dat verduidelijkt een hoop. Zo komen we ook nog wat te weten over jou.

    Gelukkig kun je uit verschillende onderwerpen kiezen op het fchat forum. Maar inderdaad zo’n woord scanner die jij gebruikt is toch wel handig.

    Welke politieke standpunten worden hier eigenlijk aan de man gebracht? Misschien kun je dat feitelijk even onderbouwen, wel zo netjes als je dat beweerd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  15. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    478
    Bert, deze predikanten hebben er geen benul van dat ze dit ooit zo leuke forum compleet naar de kloten helpen. Ik heb er al een moderator op aangesproken, maar die doet er ook niks aan. Dus het wordt inderdaad een politiek platform zoals jij al schetste. Wat een stel idioten!!!
     
    djfrens likes this.
  16. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Dit zegt meer dan genoeg over jouw interesse in de rest van dit forum. Als je je een klein beetje zou verdiepen in de rest van Ferrari chat dan had je al meer dan genoeg over mij geweten. Ik deel mijn passie en interesses al jaren hier met foto's, verslagen en persoonlijke indrukken. De meeste mensen die hier aanwezig zijn kennen mij, niet via een Ferrari maar via mijn 1800E. Binnen zowel de FCN als de FOCN ben ik redelijk bekend.

    Kijk eens op de draad Italia a Zandvoort bijvoorbeeld
     
  17. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Niet naar de kloten helpen, dat is feitelijk al gedaan. Ik kan zo een lijst maken van mensen die jaren lang hierheen bijdrage hebben geleverd maar de laatste tijd zijn afgehaakt omdat het inmiddels een politiek forum geworden is.
    Ik zal geen namen noemen behalve Steven. Met zijn 4 Ferrari's en enthousiaste deelname aan spontane evenementen was hij een voorbeeld op dit forum. Hij schroomtde zelfs niet om 1 van zijn Ferrari's aan te bieden aan mensen als mij. Maar toen hij 1 verkeerd woord, en dom is niet eens een verkeerd woord, schreef werd hij aangemeld bij een operator.. en het ergste is dat zijn schorsing door enkele mensen hier geliked werd!!!
     
  18. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    478
    Bert, wat je ook probeert, het wil niet helpen. Ook niet bij een moderator. Deze lui zijn eigenlijk gewoon onze gezamelijke hobby om zeep aan het helpen. Steven is daar inderdaad gewoon slachtoffer van geworden.
     
  19. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Kan ik binnenkort een keer langs komen? Volgens mij zitten jullie in een nieuw pand. Ik werk in Veghel (@rob.kruiswijk)
     
  20. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    478
    PM even Bert, anders vervuilen we dit draadje…..
     
  21. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,365
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Je bent mij niet opgevallen, begrijp dat je daar heel erg teleurgesteld over bent. Dit zegt echter niets over mijn interesse in de rest van dit forum, dat is een aanname die jij maakt.

    Ik begrijp dat je heel erg enthousiast bent over italia Zandvoort. Ik ben daar ook een paar keer geweest met mijn Ferrari in de afgelopen 20 jaar.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  22. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Nee hoor Rob, ik ben absoluut niet teleurgesteld. (dat is jouw aanname) De mensen met de echte interesse kennen me wel.

    En als je iets beter (of misschien verder) gekeken had dan was IaZ een recente post. Ik heb hier op bijna alle draadjes meer dan genoeg gepost..
     
  23. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    842
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Over een bord voor je kop gesproken zeg! Leg de schuld niet bij ‘ons’, maar bij de werkelijke veroorzakers!
    Dat lijkt er maar niet in te gaan. Bovendien blijven jullie hier maar meelezen (en zijn overigens niet de enigen!). Over dwangneurosen gesproken….
    WIJ hebben niet om deze hele situatie gevraagd, noch is er van enige redelijkheid sprake bij de werkelijke veroorzakers.
    Ga daar janken, dan kunnen we weer verder met de hobby. Of blijf op de gevestigde orde stemmen, dan weet je dat het hier nooit meer ‘gezellig’ gaat worden. En dat mijne heren, is de werkelijke strekking van dit topic: zorgen dat men de overheid niet blindelings gaat volgen, want de leugens nemen hand over hand toe. ‘Wij’ zoeken dat uit, ‘jullie’ duidelijk niet.

    Het zal jullie vast ook zijn ontgaan, dat de artsen op het Binnenhof ook door de sterke arm der wet zijn tegengehouden?
    Kneus Kuipers was niet voornemens om ‘zijn’ beroepsgroep onder ogen te komen…..waarschijnlijk schaamt hij zijn ogen uit zijn kop.
    Na de dreig-anti-vaxxers, nu ook dreig-boeren en dreig-artsen……binnen de beroepsgroep wordt nu zenuwachtig gedaan over de uitspraken van Kuipers, dat hij NIET verantwoordelijk wil zijn voor eventuele vaccinatieschade bij de 60-min groep. Laat dat even tot U doordringen. Hij heeft dat écht gezegd. Dit betekent dat artsen die de patiënten hadden verzekerd dat de vaccins veilig zouden zijn (wat inmiddels bekend is dat dat niet zo is), hun artseneed hebben geschonden. Dit betekent bij claims, en uiteraard een neutraal gerechtshof, dat er grote schadevergoedingen en ontzetting van BIG-registratie tot gevolg kan hebben.
    Daar ging de demonstratie van de artsen niet over. Ze willen minder werkdruk (waar ik mijn mening over heb), en als klap op de vuurpijl, komt er nog een bericht overheen, dat er nog vele miljoenen verder bezuinigd moet worden op de zorg…..

    Dit begon allemaal met een ‘pandemie’, waar van het begin af aan gesjoemeld werd met de cijfers. De werkelijke cijfers zullen nooit meer boven water komen, dus blijft de goedgelovigheid van velen over. Op die manier blijven heel wat louche autohandelaren overeind. En zo ook onze (r)overheid.
    Wat nu rest is eerlijkheid van alle overheden over de juiste werking van de vaccins (of de werkelijke bedoeling van dat gore spul), en een gedegen onderzoek naar de toegenomen oversterfte. De overheid probeert dat nog af te schuiven op de gevolgen van corona, maar komt nog steeds niet met gedegen onderzoeken die daar ook maar iets zinnigs over zeggen.

    Enfin, de vakanties komen er weer aan, dus laat je lekker vol spuiten, en geniet van je welverdiende rust. Ik bedank.

    (372471….je weet wat ik hier meet ;) )
     
    rob.kruiswijk likes this.
  24. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,365
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2575 rob.kruiswijk, Jul 1, 2022
    Last edited: Jul 1, 2022
    Het taalgebruik van Steven was buiten proporties in het corona draadje er was een patroon te zien. Dat zegt meer over Steven dan over de moderator. Het is goed dat er ingegrepen is. Nu lees ik dat er bepaalde mensen het daar niet eens mee zijn dat is teleurstellend.

    Ferryducati neemt ook nog contact op met de moderator inzake Steven zijn schorsing echter zonder succes. Echter daarna vindt hij het nog steeds heel normaal om bepaalde mensen idioten te noemen.

    Nu zijn er ook nog mensen die claimen dat het een politiek forum is geworden:

    Een daarvan claimt dat er veel mensen afgehaakt zijn op dit forum en een lijst heeft van de afgehaakten maar weigert de politieke standpunten te benoemen die volgens hem gemaakt zijn.

    De andere neemt weer contact op met de moderator en claimt vervolgens dat Steven het slachtoffer geworden is omdat de moderator verkeert ingrijpt in zijn beleving.

    Tot nu toe loze verzinsels met eenzelfde patroon van mensen die een bepaald draadje proberen te verzieken en blijven volgen. Dat zegt meer over de volgers dan over het draadje.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.

Share This Page