Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 105 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Dit lijkt mij eerder een waarschuwing aan de grote leiders/lijders die hun ziel verkocht hebben aan Schwab. Het vervelende is namelijk dat steeds meer begint op te vallen dat vaccineren niet de holy grail is; Kuipers durft al geen verantwoordelijkheid meer te nemen voor het 4e prikje bij 60minners, nog altijd hetzelfde prikje als de voorgaande 3, maar opeens schijnen er toch wat 'probleempjes' met het immuunsysteem te zijn met al dat 'boosten' van je immuunsysteem. Het uitschakelen van de controlegroep, de ongevaccineerden, wordt het hogere doel dat mislukte door drang en dwang toe te passen. In de trials werd de controlegroep al uitgeschakeld door ze alsnog te vaccineren, dat is wetenschappelijk gezien een absolute no-go als je ook de lange-termijn-effecten wilt monitoren, want die schakel je nu uit als controlegroep. In onze Belgische divisie (80 man) zijn al 3 collega's in de afgelopen maanden 'plotseling' overleden en diverse collega's hebben hun vrouw ten grave gedragen, ook 'plotseling'. In de klas van mijn jongste al 2 kinderen met een 'plotselinge' hersentumor. Ik kan me niet heugen zo vaak 'plotseling' collega's in zo'n korte tijd te verliezen, en in mijn eigen jeugd is er nog nooit een kind opgedoken met een hersentumor. Ik mag het uiteraard niet linken aan de prikjes, laten we het linken aan het 'Adult Sudden Death Syndrome', want dat is wat de media wetenschappelijk als bewijs zegt te hebben. En de geprikten zijn op de zaak ook continu ziek, ik wacht nog op een wetenschappelijke verklaring, maar aangezien het bij de verpleging in de ziekenhuizen ook een probleem is zal de verklaring niet lang duren met zoveel doctoren in de buurt. Oversterfte sinds midden 2021? Allemaal kul natuurlijk.
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  2. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De enige die nu safe zijn zijn de ongevaccineerden. De waarheid is hard.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    roger_l, Dr. E and Ajax de 1e like this.
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Nog steeds niets geleerd.

    Ook het vernietigende VN-rapport over politie geweld tijdens corona demonstraties wordt op zij geschoven door het zelfde kabinet. Het is geen reactie waard.

    En nu mag na 1 juli de politie schieten.

    Image Unavailable, Please Login


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  4. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
     
    rob.kruiswijk likes this.
  5. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ferrari's delen, goed plan van dat WEF! Gaat dat delen geografisch of mag je zelf uitzoeken met wie je gaat delen? Ik deel graag andermans spullen.

     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  6. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    HOPPAAAAA, de volgende wet wordt er door gedrukt!!!
     
    rob.kruiswijk likes this.
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Hoeveel migranten zouden er in paleis Soestdijk opgevangen kunnen worden. Met 170 kamers en stapel bedden zouden er toch wel 700 kunnen wonen? De infrastructuur is er al inclusief keukens, marechaussee kazerne, beveiliging, bossen. Zwembad etc. Prima accommodatie.

    Inkoppertje dus.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  8. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  9. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Er zijn duizenden kanalen die de wereldwijde gebeurtenissen kritisch bekijken.
    Je ogen moeten toch een keer open gaan: je kan die duizenden kanalen en berichten niet telkens afdoen als ‘onzin-berichten’ of complot-berichten. Je zal toch een keer moeten toegeven dat je belazerd bent met het vaccineren, en dat er andere bedoelingen achter dit alles zit! Er gebeurt gewoon té veel in een té korte tijd!
    Heel simpel: de agenda was ook hier al voorspeld, en je moet wel stekeblind zijn om alles te blijven ontkennen!
    Ondertussen blijven ze de zorg ‘afknijpen’, de zorgverzekeringen draaien megawinsten (lees: lachen in hun knuistje), er is dus ruimte om in zorg te investeren. Het gebeurt gewoon niet! Stel jezelf gewoon de simpele vraag waarom er geen stuiver in de zorg wordt geïnvesteerd, terwijl dat geld er wel degelijk is…..en nog steeds zijn er die blijven slapen…..voor dit alles bestond D66 al bijna niet meer, een splinterpartij….hoe komt het toch dat ze nu plotseling zoveel macht hebben gekregen? Ene Kaag, al jaaaren een populair politicus onder de bevolking??? Een Rutte die geweldig werk verricht, en volledig transparant is? Slaap lekker!
     
    rob.kruiswijk likes this.
  10. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Jij bent per ongeluk nog steeds bezig met Covid-vaccins. De meeste wappies richten zich inmiddels op het stikstofprobleem en de mestoverschotten die er niet zouden zijn.
    Schijnt een zeer groot plan achter te zitten van Willem Alexander. De elite zit alweer te gniffelen hoor!
    Dus let even op dat je dat niet allemaal mist.
     
    djfrens likes this.
  11. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2611 roger_l, Jul 8, 2022
    Last edited: Jul 8, 2022
    Huh? Het RIVM (let op, dat is de 'wetenschap') schrijft in haar laatste rapport dat de basisvaccinatie zorgt voor een negatieve bescherming... m.a.w. je wordt bevattelijker voor infectie en de gevolgen zijn ernstiger... ongelofelijk dat het RIVM zo'n nepnieuws en complotten aan het verspreiden is. Het 'vaccin' was er toch om je te beschermen? Het gaf toch een bescherming van 95%?

    De Jonge is de afgelopen 2 jaar 5x geprikt en heeft nu desondanks een categorie-A-ziekte, gelukkig is hij wél goed beschermd. Follow the science...

     
    Dr. E, Ajax de 1e and rob.kruiswijk like this.
  12. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ben jij er nu uiteindelijk ook van overtuigd dat de covid-19 vaccinatie rondes voor jou gezondheid overbodig waren en dat je anderen daarmee niet beschermt?

    Of hebben we nog een belangrijk feit gemist?

    Ondertussen….
    https://artsencollectief.nl/vaccinatieplicht-tegen-covid-19/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  13. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2613 roger_l, Jul 8, 2022
    Last edited: Jul 8, 2022
    Harry overtuig je niet, hij switcht snel van onderwerp, nu ziet hij weer een stikstofprobleem... kleine tip Harry, combineer het en je verhaal wordt pas écht geloofwaardig, follow the science. Vlakbij een boer wonen is pas gevaarlijk!

     
    Ajax de 1e likes this.
  14. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
  15. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    477
    Stelletje achterlijke lui die een auto forum om zeep helpen.
     
    djfrens likes this.
  16. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,113
    The Netherlands
    Fred, sluit deze draad AUB, het levert alleen maar ergernis op bij velen....
    Moet dit echt blijven bestaan voor 3 personen die hier heilig in geloven? Waarvan van 2 personen helemaal niet duidelijk is wat ze uberhaupt rijden...
    Zoals Ferry al zei...het F-Chat forum wordt vervuild en om zeep geholpen. Ik en ik denk velen meer , komen hier niet meer voor de gezellige babbel.
    Denk daar maar eens aan..
     
    bertdeboer340 and Ferryducati like this.
  17. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    In zes dagen tijd, is dit draadje 6504 keer aangeklikt (ik was het niet), er wordt dus driftig meegelezen.
    Een belangrijke reden om dit draadje open te houden. Het heeft wel degelijk invloed op de toekomst van onze hobby.
    Wie niet wil lezen, doet dat niet, maar kennelijk blijven de tegenstanders dwangmatig reageren, en lezen dus ook vrolijk mee. (Nou ja....vrolijk.....)
    De autohobby wordt nergens om zeep geholpen op dit forum. Dat doen de maatschappelijke gebeurtenissen wel, maar daar hoor ik jullie niet over.
    Wat er aan gaat komen, daar maken jullie je kennelijk geen enkel moment druk om.
    Volgens mij, als je dit draadje volledig negeert, heb je nog een fijn en gezellig leven voor de boeg......dan bestaat het draadje gewoonweg niet, en heeft het geen bestaansrecht.....iets met marktwerking.

    Wat ik heb gemist bij jullie is geen enkel respect voor mensen die zich niet dwangmatig wilden laten vaccineren (jullie spraken zelfs schande over de 'wappies', tot en met verwensingen aan toe!), het ontkennen van vaccinatieschade, het goedkeuren van ongewapende burgers neerknuppelen of beschieten, maar vooral weinig weerstand tegen zinloze lockdowns, die enorme maatschappelijke schade hebben veroorzaakt. Dat zou volgens jullie dan ook geen enkele invloed hebben op de hobby?!?!? Neeeee, het is dit topic!!!! Natuurlijk! Dat wij dat niet zouden zien....

    Als dit topic nog maar 2 keer per week wordt aangeklikt, dan had ik jullie groot gelijk gegeven. Dan had ik me stilletjes terug getrokken. Maar nu niet ;) (we hebben gewoon teveel volgers....)
     
    Bas likes this.
  18. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    477
    Dan hoor je ook echt tot de drie idioten die dit forum aan het verpesten zijn, gefeliciteerd!
     
  19. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2619 rob.kruiswijk, Jul 8, 2022
    Last edited: Jul 8, 2022
    En weer worden hier forum leden uitgemaakt voor idioten en achterlijke lui! Dit gedrag schijn gewoon te kunnen op dit forum.

    Ondertussen wacht ik geduldig op iets concreets van de klagers die hier claimen dat dit draadje hun hobby of fchat-forum verpest waardoor (forum) leden zelfs afhaken..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Bas likes this.
  20. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    477
    Dan kun je wachten tot je een ons weegt, deze hele discussie heeft direct niets te maken met auto’s. Zork een ander forum om te verzieken! En als je dat niet wilt begrijpen bdn je echt een idioot.
     
  21. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,361
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Tijdens de covid-19 pandemie waren er bijvoorbeeld beperkingen m.b.t. Het aantal participanten ( 80 ) voor bijvoorbeeld een FOCNL rit.

    Mel had de grootste moeite om een verzamel locatie te vinden. Uiteindelijk werd er streng gecontroleerd door handhavers op het industrie terrein bij Lexmond waar we met de club verzamelde. Het is een voorbeeld.

    Ja dat waren de opgestelde corona maatregelen waar we netjes aan voldeden om na een lange tijd met een beperkte groep weer te gaan rijden met de club.

    De fchat meelezers in dit draadje zijn nu ook geïnformeerd over de andere kant van de corona maatregelen. en kunnen een afweging voor bijvoorbeeld een volgende prik, het dragen van mondkapjes en het samen komen bij FOC club evenementen beter maken.

    Dit corona draadje heeft wel degelijk te maken met onze hobby.

    Voor de Co2 en stikstof maatregelen bestaan veel wetenschappelijke twijfels, je kunt het gewoon negeren en over je heen laten komen, dat is een keuze. We kunnen er ook een apart draadje voor maken. Ook hier weer een link naar onze hobby.

    Nu zijn er klagers die na ruim 2 jaar de keuze van andere forum leden niet zo leuk vinden om feitelijke informatie te delen in het corona draadje. Er worden zelfs verzinsels en drogredenen verzonnen om het draadje weg te krijgen, en sommige klagers tonen ook nu weer ongepast gedrag in het corona draadje.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Mijn buurman zit altijd in zijn neus, en iedere keer als ik weer naar hem kijk, verdomd, zit hij weer in zijn neus! Het is afschuwelijk die buurman, hij verpest echt mijn leven. Ik kan natuurlijk ook naar de buurvrouw kijken, maar ja, dan hoef ik me niet te ergeren, dus ik blijf mijn focus houden op de buurman. Oh nee he, net nu ik dit schrijf voel ik weer de drang om naar de buurman te kijken, en wat denk je? Hij zit weer in zijn neus!
     
    Bas, rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  23. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
  24. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    477

    Zout toch gewoon op van dit forum met jullie idiote vergelijkingen! Het is ronduit gewoon zielig dat jullie hier je politieke voorkeuren bij een groep autoliefhebbers in de strot proberen te duwen.
    Werkelijk ongelooflijk dat Fred hier niks aan doet!
     
  25. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik waarschuw notabene vandaag nog voor complottheorieën van het RIVM, wat heeft het RIVM in hemelsnaam te maken met politiek, dat is juist de wetenschap? Follow the science!
     
    rob.kruiswijk likes this.

Share This Page