Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3689 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Een Ferrari fout parkeren tijdens de Mille Miglia? Practisch onmogelijk.. :)
     
  2. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Sirmione is idd 1 v/d beste plekken om langs de weg MM te kijken omdat ze bijna altijd 2x langskomen daar.
    Om die reden ook vaak daar geweest.

    Ook 1 x een hotel gehad op dat schiereilandje (over de brug langs het kasteel dus, waar je normaal niet in mag).
    Dat lijkt leuk, maar dat is echt een drama. Ben je elke keer 20 minuten bezig om door de krappe winkelstraatjes het stadje in en uit te rijden tussen het winkelende publiek...
    Dat doen we dus niet nog eens.
     
  3. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Wij zaten ook in het oude centrum maar hadden gelukkig een parkeerplaats net buiten het historisch centrum waar onze huurauto mocht staan. Wel in goed gezelschap...



    Image Unavailable, Please Login
     
    Harry-SZ likes this.
  4. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Wie gaat er volgend weekend naar de Racing Days Hockenheim ?
     
  5. Deemeyere Wim

    Deemeyere Wim Formula Junior

    Sep 17, 2019
    441
    Belgium
    Full Name:
    Wim Demeyere
    Hallo,

    Onderstaande het programma.
    [​IMG]
     
  6. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Dank Wim !

    Het Passione Ferrari pakket voor de zaterdag is helaas reeds volledig uitverkocht.

    Ga jij er heen ? Ga je rijden op het circuit ?

    Ik deed dat de vorige keer: 18 rondes in de 458 full speed ... mooiste circuit belevenis ever voor mij ...

    Image Unavailable, Please Login
     
  7. Deemeyere Wim

    Deemeyere Wim Formula Junior

    Sep 17, 2019
    441
    Belgium
    Full Name:
    Wim Demeyere
    Dag Melvok,

    Normaal wel, zal pas maandag weten.
    Bedoeling is om zaterdag te gaan en zondag terug via de Nürburgring en circuit van Spa.
     
  8. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Voor degene die komend weekend zonder Ferrari naar de Hockenheim ring willen gaan, in de Duitse sectie bevestigen meerdere mensen dat toegangskaarten alleen voor de tribune zijn, je komt dus niet op het binnenterrein.
     
    Melvok likes this.
  9. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    toch is dat de reden dat deze 812 werd “afgevoerd”...
    Moet dus wel voor een brandweer kazerne hebben gestaan.

    We hebben het hier over de tribute van Ferrari die afgeleid is van de MM die we tegenwoordig kennen. Een afgeleide van de race.

    Maar wat minder bekend is dat de huidige MM weer een afleiding heeft in de USA.
    De grootste afzetmarkt van Ferrari staat te popelen om zo’n feest als de Italianen te hebben. Echter zal het minder “los” gaan.

    Ook het programma is wat eenzijdig. Wel met les in regularity proeven vooraf. Maar daarna is het rondjes rijden tot de 500 mile zijn afgelegd.

    https://1000miglia.it/wp-content/uploads/2022/07/warm-up-usa-2022-en.pdf
     
  10. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,200
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Je zou denken dat je in de VS iets beters qua route moeten kunnen verzinnen? Land zit vol met prachtige weken, die vaak wel vrij ver van elkaar afliggen. O.a. Highway 1 maar ook veel wegen in (de buurt) van de nationale parken kunnen fraai zijn!
     
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Precies. Dat vind ik ook. Er zijn daar wegen die prachtig zijn en kunnen ook afgelegen liggen voor lekker potje gummen.
    Blijkbaar kunnen (willen?) ze dat niet.
    Gat in de markt???
     
  12. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    In Japan hebben ze ook zo'n afgeleide.
    Vast leuk, maar niet the real thing.
     
  13. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    In America hebben ze toch al zo'n 30 jaar de California Mille? Deze is afgeleid van de originele Mille Miglia en gaat ook over 1000 mijl. Ook hier hier geldt dat de auto's welke mee mogen doen ook de originele Mille Miglia hebben moeten kunnen rijden. Alleen is het aantal deelnemers beperkt beperkt tot 65.
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

    O ja, die had ik nog niet meegekregen. Is dan waarschijnlijk (hoop ik) beter qua opzet.
    ik vind de bovenstaande maar een slap aftreksel (door de officiële organisatie 1000 mile georganiseerd)

    65 deelnemers?’ En dan ook nog volgens de MM maatstaf? Dat is een klein groepje.
     
  15. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Klopt tenzij:

    Image Unavailable, Please Login
     
  16. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik vind de design van velgen op de achterste 296 (Corsa rosso) mooier dan die ervoor staat.
    Maar de kleur van de voorste weer mooier

    ben toch wel benieuwd hoe de 296 voelt met rijden. Heb nog niet veel ervaring met hybride (en dus overgang/aanvulling ev met verbrandingsmotor)
     
  18. Deemeyere Wim

    Deemeyere Wim Formula Junior

    Sep 17, 2019
    441
    Belgium
    Full Name:
    Wim Demeyere
    Hallo,

    Moet eerlijk toegeven heel weinig kijkers.
    Betreffende de 296 toch al enkele aanwezig op nummerplaat en veel testritten aangeboden door Ferrari.
    Voor de liefhebbers binnen twee weken Schloss Dyck evenement, is dit jaar in Düsseldorf.

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Harry-SZ likes this.
  19. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    #92222 Harry-SZ, Jul 27, 2022
    Last edited: Jul 27, 2022
  20. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,063
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Dank voor plaatsen van die 296 foto's.

    Ik vind de auto er zo "in het echt" niet op alle foto's en vanuit alle hoeken erg fraai. Misschien moet ik nog even wennen aan het model. Vooralsnog vind ik de luchtopening naar de koplampen en de achterlichtpartij wat storend voor de wel geslaagde elegante lijnen van de auto. De clownsneus lakkeuze vind ik erg lelijk maar dat is gelukkig een optie. De F8 vind ik persoonlijk mooier maar misschien verandert mijn beeld nog wel als ik de 296 wat vaker heb gezien.
     
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

    +1 de “eenden bek” livery is afschuwelijk op deze auto. En ook sommige lucht openingen zijn teveel aanwezig. Wellicht in een donkere lakkleur vallen deze minder op.
    Een goede vriend heeft er een in bestelling staan dus dat ritje zit er wel aan te komen. Hij had laatst een van de eerste 488’s in california en ging gelijk op Laguna circuit aan de gang. Mazzel dat ik er toen ook was en de corkscrew in het echt beleefde.
    Afijn, wachten tot de 296 bij hem op de oprit staat en een ticket boeken.
     
  22. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Je kent wel de corona-regels in de VS neem ik aan? Zonder 3 prikken kom je daar het land niet in namelijk.
    Maar daar is een ander draadje voor.

    De 296 vind ik wel geweldig trouwens. De links met de 250LM vind ik mooi en vooral van opzij goed herkenbaar.
    Ongekend dat dit 1 van de minder dure Ferraris is, ondanks alle techniek en de power. Bijna alle supercars v/d afgelopen jaren moeten hun meerdere erkennen in de 296
     

Share This Page