Sam van Dalen - Italie aan de polder Alle boekjes sleutels en codes zaten erbij sluitende onderhoudshistorie. Onderhouden door franco en heffelrich. Koppeling is laatst vervangen ook wel prettig
Gefeliciteerd Dirk. Mooie auto. Veel plezier ermee. Ben een paar keer bij Sam van Dalen geweest. Lijkt mij aan leuk bedrijf.
Gefeliciteerd! Droom die in vervulling gaat. Nu begint het zware leven om te kiezen tussen gas op het water of op de weg Of ga je in het vervolg vol gas op de weg naar de haven en dan vol gas het water op? Mooi da je dit spontaan hebt gedaan, mooi exemplaar en veel die motor kap openen (en onderhouden door regelmatig te soppen).
Wat is dit goed gefilmd/gemonteerd en van juiste muziek voorzien: (niet ons merk maar wel een van de mooiste supercars ooit)
gefeliciteerd! Erg leuke auto, ik heb 8 jaar in een 3200 gereden. Mooie auto en volgens mij zijn de 3200/4200 momenteel erg ondergewaardeerd. Ciao Oscar
Ja die Kidston doet dat fantastisch. Lambo is mss niet het merk hier, maar de Miura is 1 v/d gaafste auto's ooit gebouwd en de vader van bijna alle superauto's. Elke F-rijder mag Lamborghini hiervoor bedanken Toen Lamborghini met de Miura kwam, kwam Ferrari (vlak daarna) met de Daytona. Ook heel erg gaaf ding, maar liep qua concept al 10 jaar achter op de Miura. Ferrari moest toen dus echt aan de slag.
Gefeliciteerd met deze prachtige Maserati, een auto met passie gekocht die de verwachting blijkbaar heeft overtroffen! Leuk persoon ook die Sam van Dalen, heb hem onlangs prive thuis mogen ontmoeten in NH voor een andere Italiaanse passie, die man heeft niet alleen mooie verhalen te vertellen maar is zelf ook een mooi verhaal..
Ben op pad gestuurd om lokaal een nieuw opgezette scene (van bestaande collectie) te gaan bekijken. Dit om wellicht in het nieuwe seizoen met een stelletje ongeregeld van hier te gaan bezoeken. Het is de nieuwe lokatie van Carel Wust (voorheen in Dordrecht) die nu in Oud Beijerland is neergezet. Hebben het grondig aangepakt en is netjes geworden. Wel een beetje donker met al dat zwart (wanden, vloer enz) en daardoor niet echt een geschikt voor (mooie) foto's. Vandaag was het een soort inloop dag doordat de KNAC een middag (met mogelijkheid van keuren/taxeren) in de agenda had gezet. Normaal is deze lokatie alleen op afspraak te bezoeken. Afijn, splinter nieuw en voorzien van "man-cave woonkamer" met bar en natuurlijk het schoons in de hal. Er zijn exemplaren te koop (niet alles) en is wel een ritje waard denk ik. Ik bestede er met gemak 2 uurtjes + bandjes trappen op de parkeerplaats (die lekker ruim is) om de auto's van de KNAC-leden te bekijken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login De opvallenste: Citroen SM die ook al eens in de auto week gespot werd. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/citroen-sm-1971-in-het-wild/?referrer=https://www.google.com/ Echt mint in conditie en ook nog hier en daar verbeterd (sterkere V-snaren) en polie's waardoor deze exoot ook nog eens betrouwbaar is. Note: het Maserati blok (V6 en in 1971 binnen een jaar ontworpen en ontwikkeld aangezien de V8 van Maserati niet paste en wel moest leveren!) is ver naar achteren geplaatst om de hydraulische vering (groene bollen) ervoor te kunnen plaatsten... Ook de eerste (productie)auto met hydraulisch/mechanische verstelbare koplampen. Dit in 1971!!! Afijn, getaxeerd op +€75k Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
SM's zijn cool idd. Er rijdt bij mij in de buurt iemand bijna dagelijks in een (gouden) SM. Geweldig.
Jammer. Maar goed de 308 gr4 en grB zijn de moeders van alle super Ferrari’s (288-La Ferrari). De gr4 is ca 1.6-1.8 m €..-.. Ciao Oscar
Weet iemand of er in 1988 een Historic Grand Prix gehouden is op het circuit van Zolder? Zo ja, op welke datum(s)? Groeten, Peter