ik wel en toen was het niet bepaald droog. Ook een enorme file gehad op de binnenwegen (sluiprouterijders ivm afsluiten A2 bus brand) maar was een erg leuke rit. Leuke foto met een Lamborghini maar mag hem niet plaatsen…. Beide geel. Ciao Oscar
Eens. De velgen maken het imho helemaal af. Zag laatst gouden velgen onder een blu pozzi 488 en dat zag er ook fantastisch uit. Ik had ze zelf onder mijn (Rosso Corsa) Scud en dat stond ook [emoji91] Sent from my iPhone using FerrariChat
Ga zo de 500TR naar Alex brengen , gaat naar cavallino in Maranello volgende week...samen met wat andere karretjes..
Het is een kleinschalig evenement alleen voor genodigde, en wij plaatsen een paar auto's als teaser voor de veiling en andere sales.
Ja, triplo kleurtje kostte wel weer 20K € :-( En deze wielen ook plus 10K € .... dus 100K € aan extra's ...
Prachtkleur en ook een goede keus qua velgen, dat maakt of breekt een auto voor mij. Heb je ook een foto van de binnenkant ?
Cavallino Modena Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login