Gewoon mee rijden hoor heb ik gedaan
Weg is bij ons niet opgedroogd helaas, tijd gebruikt om wat te klussen rondom huis. Moet ook gebeuren....
Afgelopen zaterdag eerst gesleuteld, en ff lekker stukkie gereden om te testen hoe die klinkt met zn nieuwe pijp erop... Nog niet helemaal klaar, want hij moet nog iets verder over de cat pijpen heengeschoven worden, merkt dat hij niet optimaal kan uitzetten met warm worden zoals die nu zit... vanavond wellicht ff doen
En zorg dat hij perfect in z'n rubbers hangt. We hebben voorbeelden dat toen dat niet geheel goed was de zaak echt afscheurde, nergens garantie op en een hoop extra kosten ... En op 3 maart even naar de Informatiemiddag in Amersfoort ?
Ik ben eindelijk nog eens buiten geraakt met de Mondial . Goed weer, droge wegen en wat zeldzame vrije tijd allemaal op hetzelfde moment... Ik kon de opportuniteit niet laten liggen . Midden maart staat hier ook meteen het eerste kleine evenementje gepland om aan deel te nemen. Kleine early morning coffee die hier in de regio tijdens het seizoen maandelijks georganiseerd wordt. Komt een beetje vanalles op af, vaak om en bij de 50 wagens ongeveer. Zal hier wat foto's posten als het zover is
Ik heb mijn F12 zaterdag opgehaald en ook in regen mee gereden hoor Video's van ik niet uploaden.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Haaltert/Denderhoutem vlakbij Ninove. Is een kleinschalige maandelijkse get together van Retro Car Club waar iedereen welkom is (ook niet leden). Eerste koffie is trouwens gratis. Zoals ik zei, meestal ongeveer een 50 auto's bij goed weer. Vaak ook redelijk wat Amerikaanse wagens.
https://www.retrocarclub.be/early-morning-coffee/ Hier vind je alle data en ook een link met foto's naar vorige edities.
Poe, gele F12 is gaaf zeg! Gisteren mijn 308 nog gestart trouwens. het was droog en er kwam iemand langs voor de 30jaarlijkse taxatie.
Volgende week gaan er weer en hoop F's warmdraaien en naar Amersfoort ! Het seizoen begint ! https://vok.email-provider.eu/web/hfk8upcg1u/pbibxukmkl/aluf4o2otd/awqddvapbp
Ben van plan (nog niet zeker of de F430 naar buiten gaat) langs te komen. Heb helaas al “ontdekt” dat 3 van de 5 (+ 2 dagenrit) aangekondigde evenementen botsen in onze agenda…. We zijn allebei precies jarig op 2 ervan en nog 1x zijn we niet eens in NL Blijft alleen herfsttint over die op zeker kan omdat ik verwacht dat de zomerrit op 23e ook wel eens kan gaan botsen tzt. Dus kan nu al (bijna) zeggen dat we het hele seizoen niet mee kunnen doen (op herfst rit na)