Nog omheen gelopen toen ik de F430 er bracht voor onderhoud blijft de overtreffende trap die meer hardcore versies! toen k de F430 weer ophaalde stond ie alleen niet meer in de receptie...
Hallo allen, na enkele jaren Ferrariloos ben ik weer aan het rondkijken naar een 308QV GTS. Heb er reeds 3 gehad en telkens verkocht wegens verschillende redenen. Ondertussen zijn de prijzen duidelijk gestegen... . Ik heb er een op het oog die oorspronkelijk uit Nederland komt, hierbij de details: VIN: 55485 oud kenteken: LY-16-XN uitgevoerd uit NL op 2 maart 2013 heeft onderhoud gehad bij Kroymans op 5/10/2010. Factuur was toen gericht aan Van Vliet Luxewagens - Nieuwerkerk A/D Ijsel Wagen is rood met zwart interieur. Elke bijkomende info is welkom want wagen staat in het buitenland (buiten BENELUX) en wil enkel gaan kijken als het een no stories exemplaar is. Beste groeten, Frank
Misschien vind je dit leuk om te zien: https://www.ferrari-register.nl/ferrari/home/stradali-nuovi/208-308/308-gts-quattrovalvole/zffla13b000055485 Van Vliet was een beetje berucht in NL. Deden best veel exoten. Bestaat nog steeds: https://www.vanvliet.com/en .
van Vliet doet alleen nog maar trucks en special vehicles, geen sportauto’s meer zoals vroeger. Komt voornamelijk door wisseling van eigenaar met andere interesses.
Bedankt voor de fotos, gelukkig heeft de wagen nu de originele wielen (geen 16" echter) en heeft ook Red Book laten opmaken. Staat ook niet 308 QV register: New Page 3
Several nice cars at Interclassics Maastricht this weekend Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
i think ima get a ban quick for saying this, but from those pix id personally want that lovely Purosangue de rest vind ik alleen leuk ivm waardestijgingen maar zou ik echt never nooit in rijden, te oud voor mij
Een 250 SWB lijkt me juist geweldig om in te rijden. Veel gaver wordt het niet. En die grijze is echt geweldig. Was voorheen van Michel Oprey (toen nog in resale red) en is helemaal gerestaureerd. Was precies op tijd klaar voor Concorso Villa d'Este 2024.
In de jaren 80 ging ik als crew met een team naar de Historiscne races en was Michel Oprey in z’n rode SWB vaak van de partij. Good old times. Vond ik toen al zo’n mooie auto. Ons team had een Lister Jaguar, nog zo’n pracht van een auto.
Als je de kans krijgt echt proberen, ik heb een het geluk gehad om zowel een 250 GT als SWB te rijden en de beleving is gruwelijk intens en je voelt je volledig een met de techniek en in controll! Had ik ook enigzins met mijn 308 GT4, 365GT4 en Mondial 3.2
Vond hem (GV-21 TL) geloof ik in zijn bezit veel gaver en rauwer om te zien met de dikke Borrani Competitie banden erop, nu zijn de wielen enigzins ielig om te zien, jammer……ziel is uit de auto gehaald.
Prachtig artikel in de Autovisie indertijd. Koperen hamer in kofferbak om de spinners vast te slaan. Hij heeft goed op die auto gepast.
O, maar mocht ik de kans krijgen zou ik die sws pakken hoor (mits de auto goed verzekerd is), dat staat er los van, maar ik zie mezelf zoiets niet rijden als het 1 vd autos in de collectie is. (wat het natuurlijk vaak is met dit soort autos)
SWB is een heerlijke auto om mee te rijden, hier foto van mijn broer zijn swb waar mijn neef mee op het circuit ging, wat wel leuk was , wij gebruikte de auto vaak om ff mee te toeren of naar de stad te gaan ... dat waar de dagen. Image Unavailable, Please Login