Mooie kleur! :cool:
De 348 en Roma hebben - los van het Ferrari tekentje - niets maar dan ook niets overeenkomstig qua beleving. Toch zijn beide leuk.
Gefeliciteerd Roel. Mooie spec en ziet er prachtig uit in de kleur. Je kunt nu young timer en nieuw rijden. Ik heb toen bewust van de 328 afscheid genomen. Heb de tijd niet om met beide (voldoende) te rijden. veel plezier ermee.
Na de eerste 1.500 km: hij is mooi, comfortabel en erg snel als je hem aanspoort. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Erg afhankelijk van de licht inval. De kleur heet Rubino Micalizzato. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Het is een atelier car met veel opties. Vind het smaakvol gedaan.
Prachtige auto/kleurstelling. Heb ook nog in dubio gestaan om mijn 2015/458 spider hierop in te ruilen.
De gereviseerde luchtmassameters zijn terug uit de VS: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Inderdaad, ik heb een klein puntje van kritiek op het design van de voorspatborden, die vind ik net iets te hoog boven het wiel uitkomen waardoor het geheel iets minder elegant oogt. Dat had toch zeker anders gekund, tja….smaak dingetje.
Fred, wees reel, bij Ferrari zijn ze al heel wat jaren de weg kwijt, maar ze kunnen het heus wel op de juiste manier met de voorspatborden, kijk maar naar de F12 de 812 12 cilindrisch en de 599, die hebben niet zo een dikke bult plaatwerk boven het voorwiel. Ook de California en portofino hebben dit niet en dat is echt jammer. Dat geldt ook voor dikke bult bij de achterzijde van de cabrio, das alles behalve fraai Wat Corvette als merk met mijn persoonlijk smaak in deze kwestie te maken heeft begrijp ik niet helemaal, moet ik om die reden mijn mond dan maar houden of zo?weet dat Ferrari heilig is voor jou, maar neemt niet weg dat het design technisch zo nu en dan beter kan. Niemand kan mij uitleggen wat het nut is van die hele hoge voorspatborden bij de Roma, de 812 en de overige modellen hierboven genoemd zijn wat dat betreft veel strakker vorm gegeven, gewoon een gemiste kans. Om jou nog even terwille te zijn: Corvette loopt zeker niet voorop als het gaat over mooi design of subtiele vormgeving de laatste jaren, de prestaties van de laatste modellen ( C8 Zo6, C8 ZR1 C8 Zora) t.o.v bestaande merken laten echter weinig meer aan de verbeelding over en kunnen ze in veel gevallen nog een puntje aanzuigen .Dan laat ik de prijzen nog even buiten beschouwing, maar waar vind je bij de Europese merken een V8 flatcrank met bijna 1.100 PK voor 200.000 Dollar?