Bizar, geneeskunde en politiek. https://www.stichting-jas.nl/2025/03/onze-kinderen-waren-proefkonijnen-in.html?m=1
En nu niet zeuren bij de Wappies als je covid vaccinatie bijwerking hebt. https://dissident.one/onderzoek-met-9-miljoen-deelnemers-onthult-neurologische-schade-bij-tegen-covid-gevaccineerde-mensen
Op 8 miljard inwoners is 9 miljoen natuurlijk totaal niet representatief En de oversterfte is met name onder de ongevaccineerden, tot wel 600% https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2025/03/21/antwoorden-op-kamervragen-over-het-nivel-rapport-over-oversterfte Vraag 8 Hoe verklaart u de enorme verschillen in tabel 3.8, waaruit blijkt dat de sterfte onder cohorten die niet gevaccineerd waren 300% tot 600% hoger waren dan de cohorten die gevaccineerd waren, terwijl de oversterfte door corona op het hoogtepunt van de pandemie nooit zo hoog geweest is? Als mensen iedereen voor dom hebben uitgemaakt die niet meeging in hun angsten, dan moet je ook niet verwachten dat ze gaan toegeven dat ze zelf nóg dommer zijn dan die diegenen die ze al oliedom vonden. En ze hebben 80% van de bevolking die dat met hen eens zijn, inclusief de artsen die verantwoordelijk zijn, inclusief de politici die hen 'dwongen', inclusief de 'wetenschappers' die als de dood waren hun baan te verliezen, inclusief de ME'ers die anders op straat hadden gestaan. Je zult simpelweg niemand vinden die dat gaat toegeven. En de rekenmeesters van het CBS en het RIVM blijven net zo lang goochelen met getallen totdat iedereen murw is, doen ze tenslotte ook met stikstof en klimaat.
Weer een complot uitgekomen…. https://dissident.one/japanse-studie-vindt-spike-eiwit-in-hersenen-van-slachtoffers-van-beroerte
Volgens de Universiteit van Utrecht een fabeltje, maar wel met de kennis en betalingen door de overheid van toen uiteraard. Het vaccin dat je ingespoten krijgt is binnen een paar weken weg en heeft je afweersysteem geactiveerd. De kans dat je op de lange termijn bijwerkingen krijgt is uitermate klein. Bijwerkingen ondervind je vooral de dagen of weken na de vaccinatie, niet meer daarna. Het is bij andere vaccins nog nooit gebeurd dat er na bijvoorbeeld tien jaar nog een bijwerking werd ontdekt. Een vaccin werkt kort, traint je eigen immuunsysteem en is na die training weer vertrokken uit je lichaam. https://www.uu.nl/nieuws/9-feiten-en-fabels-over-coronavaccins En Marjolein van Egmond van het UMC had toen de meeste fabeltjes op een rij: Grappig hé, de feiten van toen zijn de fabeltjes van nu... en had je je een beetje ingelezen in de werking van de mRNA-vaccins bij katten dan had je het ook toen al kunnen weten, maar ja, dat deed bijna niemand. Proefkonijntjes waren de mensen, want bij katten ging het niet goed, de gevaccineerde katten stierven eerder dan de ongevaccineerden aldus charlatan en viroloog Ab Osterhaus in een openbare lezing (). De huidige oversterfte komt dan ook door klimaatverandering enzo. En niemand hoeft verantwoording af te leggen, zo'n baantje zou ik ook wel willen.
“Op 8 miljard inwoners is 9 miljoen natuurlijk totaal niet representatief “ 85 miljoen 1% van de wereld bevolking, helaas de alarm bellen gaan pas af wanneer 10% van de wereld bevolking bijwerkingen heeft. https://www.globalresearch.ca/breaking-85-million-person-risks-stroke-heart-attack-coronary-artery-disease-arrhythmia-covid-19-vaccination/5883840
wetenschap... https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/van-houwelingen-slaat-alarm-mrna-prikken-mogelijk-gevaarlijk
https://deanderekrant.nl/bewerkingscentrum-lareb-weigert-data-te-delen/ Tja het lareb. Waarvoor was dat ook al weer opgericht , ben het even vergeten…
Er was in okt/nov 2020 één absolute hotshot op dit vlak die zich uitsprak: Dolores Cahill. Ze is vervolgens gecanceled door 'de wetenschap' waarin zij een vooraanstaande rol had. Zij deed de uitspraak dat na 5-10 jaar de gevaccineerden bij bosjes zouden omvallen door turbo-kanker, hersenaandoeningen en hartaandoeningen. Als ik zo om me heen kijk zie ik veel daarvan opduiken. Kan me niet heugen dat mijn ouders dat hadden op de leeftijd die ik nu heb. Ja, er was wel eens iemand met kanker of met een hartinfarct, maar lang niet in zulke grote hoeveelheden zoals nu in mijn omgeving. Uiteraard bewijst dit niets, oversterfte wordt niet onderzocht dus kan het net zo goed aan de klimaatverandering liggen of de CO2-uitstoot in Oekraïne tenslotte. Je zult maar bij het Lareb werken en al die cijfers hebben voorbij zien komen en je klep moeten houden omdat je anders je hypotheek niet meer kunt betalen. In vroeger dagen sloegen ze al alarm bij 2 doden door een Iglo-visstick...
Interessant dat dit draadje nog steeds voortsuddert. Het covid-tijdperk voelt inmiddels al wel als heel lang geleden. Die beste mevrouw Cahill ken ik echter nog wel uit die tijd. Die kwam toen niet vooral in het nieuws in 2021 en 2022 omdat ze voorspelde dat gevaccineerden na 5 of 10 jaar bij bosjes zouden omvallen, maar omdat ze claimde dat iedereen die ook maar 1 shotje zou hebben genomen al binnen 3 tot 5 jaar eraan dood zou gaan. "anyone who has had the mRNA injection will die within 3 to 5 years even if they only had 1 injection" Zie bijvoorbeeld hier, maar ze heeft het vaker in soortgelijke bewoordingen geuit: Tweet— Twitter API (@user) date Dan kun je nu toch bijna vierenhalf jaar na het begin van de eerste grootschalige vaccinatieronde wel zeggen dat ze volstrekt fout zat en dat het terecht was dat ze vanwege dat soort uit de duim gezogen alarmistische onzin als niet geloofwaardig werd weggezet en door de wetenschap werd gecanceld?
Ook toch maar voor de zekerheid weer even op refresh gedrukt in een tabelletje over de sterftecijfers in Nederland. Gelukkig zijn de recente sterftecijfers niet in lijn met dat zo’n 80% van de bevolking boven de 15 jaar oud binnen 5 jaar na de grootschalige vaccinatierondes in 2021 aan het overlijden is. In tegendeel zelfs; het percentage mensen in de leeftijdscategorie tot 65 jaar dat in 2024 is overleden is het laagste ooit. Het sterftepercentage in de andere leeftijdscategorieën in 2024 is ook niet hoog. Image Unavailable, Please Login
Fijn om te lezen dat ze bij jou in de omgeving niet in grote getale omkiepen Chris, dat was immers mijn stelling, en ook fijn om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in het CBS die de cijfers zelfs speciaal iedere keer moet aanpassen (zie voetnoot) onder het mom 'vergrijzing'.
Er is niet snel iets te moeilijk voor me hoor Interessant dat je Jan Bonte erbij haalt. Die past goed bij Cahill. Els van Veen zou er ook nog goed bij passen. Erg eigenwijze mensen die in de Coronatijd zich zijn gaan verzetten tegen de ‘mainstream’ die covid natuurlijk erg aan het overdrijven was, daar helaas door hun eigenwijsheid ver in zijn doorgeschoten en onzin zijn gaan uitkramen, zichzelf als groot slachtoffer zijn gaan zien omdat ze niet serieus werden genomen, en een zware vorm van PTSS hebben ontwikkeld waar in ieder geval Bonte en Van Veen niet goed uit lijken te komen. Het zijn ook de leiders/voorgangers van mensen die met hetzelfde kampen maar meer geboren zijn als volger dan als leider. Volledig identiek aan hoe mensen opkijken tegen de mannen in een jurk die vooraan in hun kerk of moskee staan en soortgelijke subjectieve onzin uitkramen. Identiek is ook dat volgers niet zoeken naar objectieve onderbouwing van waar ze wel of niet in gaan geloven, maar dat ze vertrouwen op wat de voorgangers zeggen, aangevuld met anekdotisch ‘bewijs’ uit de eigen omgeving zoals in dit geval wat zieken of overledenen in de directe omgeving. Iets was natuurlijk geen echt bewijs is maar statistisch normale toevalligheden. Er zijn ook mensen die een loterij winnen. Dat bewijst ook niet dat zij altijd de loterij winnen of dat iedereen de loterij wint. Als je het hebt over grote aantallen doden die door de covidvaccinaties zouden vallen (volgens Cahill die je kennelijk hoog hebt zitten zouden er voor midden volgend jaar in Nederland alleen al meer dan 12 miljoen mensen dood moeten neervallen) dan zou ik kijken naar het aantal mensen dat daadwerkelijk overlijdt in Nederland. Zoals je ziet, is dat niet hoog in de afgelopen jaren. Je zou ook als voorloper van de overlijdensstatistieken nog kunnen kijken naar de bezetting van de IC’s in Nederland. Maar ook die hebben het juist heel erg rustig gehad in 2023 en 2024.
“Interessant dat dit draadje nog steeds voortsuddert. Het covid-tijdperk voelt inmiddels al wel als heel lang geleden.” Gelukkig maar, maar waarom adviseert de overheid dan nog steeds voor bepaalde doelgroepen om een najaarsprik te gaan halen terwijl iedereen het er over eens is dat die 2021-2024 corona vaccinaties niet de bescherming gaven die beloofd was. Dus jij ziet de vaccinaties van dit tijdperk (anno 2025) ook nog steeds niet als een experiment? Laten we vooral niet beginnen over bijvoorbeeld de geloofwaardigheid van het toenmalige regime, Rutte en Co, (de Jonge en Kuijpers) wetenschap en MSM, maffe experts, etc. Er zijn nog naar weinig mensen die in de 2020-2024 verkondigde bescherming geloven. Iedereen weet dat de beloofde bescherming van het vaccin totaal niet werkte. Helaas zijn er enkelingen die dat nog steeds niet willen toegeven. Dat zijn de diehard ontkenners.
Ik ga de discussie niet meer met je aan hoor, komen we nooit uit. Jouw geloof ligt bij Hugo de Jonge, een omhooggevallen onderwijzer die jou verteld heeft 'doe het voor de ander' en die eerst mondkapjes als niet-werkende onzin verkocht om maanden later ze te verplichten, behalve dan die écht (een beetje) werken. Jouw geloof was dat als je gevaccineerd werd je het virus niet meer kon verspreiden en geen covid meer kon krijgen. Prima, dat waren immers de grondvesten voor alle corona-regels en die heb je braaf opgevolgd, inclusief je plakplaatje (QR) na het opvolgen van alle adviezen. Ik was van de tegenpartij zeg maar. Ik las inderdaad eind 2020 de rapporten van Jan Bonte, een neuroloog. geen onderwijzer, maar die onzin uitkraamt volgens jou. Ieder zijn ding zeg maar, ieder zijn eigen waarheid.
Wel zo veilig… en…. Die lange termijn bijwerkingen hoe zat dat ook al weer met bijvoorbeeld het immuunsysteem? De meeste mRNA gevaccineerden willen er niets van weten en hadden die (lange termijn) bijwerkingen conclusie al getrokken voordat ze het eerste prikje lieten zetten. Donor bloed zonder mRNA-technologie… schaars dus daar valt meer op te verdienen. https://dissident.one/utah-staat-keuze-voor-ongevaccineerd-bloed-toe-een-waarschuwingssignaal-voor-de-farmaceutische-lobby
Er is weer een nieuwe doelgroep gevonden waarvoor een speciaal corona vaccin ontwikkeld wordt. Speciaal voor de corona vaccinatie gelovigen die in 2025 uit de winterslaap ontwaken en twijfelen ( wel of niet mRNA vaccineren) komt er het volgende gratis vaccin op de markt: De fabrikant (HIPRA) heeft aangegeven dat de beoordeling van het vaccin door de EMA niet voor mei 2025 wordt verwacht. We begrijpen dat dit lastig kan zijn voor mensen die wel graag gevaccineerd willen worden, maar geen mRNA-vaccin mogen of willen krijgen. https://www.rivm.nl/corona/coronaprik
Inderdaad interessant ondanks dat de op wetenschap gebaseerde mondiaal genomen corona pandemie maatregelen bijna allemaal op onzin gebaseerd waren en het gross niets te maken had met gezondheid preventie blijkt… Na toch bijna vierenhalf jaar dat de WHO nog steeds een pandemie verdrag wil doordrukken… en de waanzin voortsuddert. https://dissident.one/who-bereikt-principeakkoord-het-pandemieverdrag-wordt-dinsdag-ondertekend
Onzin natuurlijk dat ik volger was van Hugo de Jonge & Co. Ik ben van mening dat de overheid van vrijwel alles wat ze tot een crisis opblazen een puinhoop maakt en dat is met Covid niet anders geweest. Overheden (en media) zoeken graag naar iets wat ze tot een groot probleem of crisis kunnen opblazen. Voor media is dat goed voor de kijk- en leescijfers en politici leiden graag de aandacht af van de moeilijk oplosbare problemen (zoals bijvoorbeeld economie, criminaliteit en immigratie) door 'daadkrachtig' een crisis te lijf te gaan met maatregelen die het probleem helaas vaak eerder verergeren dan verbeteren of nieuwe echte problemen creëren. Dat is met bijvoorbeeld 'stikstof', 'klimaat' of 'Oekraïne/Rusland' als m.i. opgeblazen crises niet anders. We zouden op al die onderwerpen veel meer bereiken met veel minder nevenschade als de overheden zich er niet op de huidige wijze mee zouden bemoeien. Zoals Ronald Reagan een keer mooi heeft gezegd: "de negen meest angstaanjagende woorden in de engelse taal zijn: I'm from the Government, and I'm here to help". Ik ben dan ook alles behalve voorstander geweest van vrijwel alle maatregelen tegen Covid die destijds zijn genomen en ook zeker niet iemand die geloofde dat de vaccinaties zaligmakend waren. Toen de vaccinaties kwamen had ik al lang covid gehad en nergens last van gehad. Ook niet van de keren erna trouwens. De hiervoor beschreven mening heb ik trouwens vanaf het begin van het Covidtijdperk hier regelmatig vastgelegd. Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik van mening was dat velen het gevaar van Covid zwaar aan het overdrijven waren en veel van de maatregelen erger waren dan de kwaal. Niet alleen de covidvrezers die in de klankkast van de overheid zaten waren goed in overdrijven. Dat geldt m.i. ook voor het groepje dat in een zelfversterkende eigen gecreëerde klankkast niet aan covid maar juist aan de overheid en de vaccins duivelse proporties gingen hangen. Grappig is dat als mensen in zo'n klankkast zitten, ze denken dat je of hun mening moet hebben of de 180 graden tegenovergestelde mening van de klankkast aan het andere uiterste van het meningenspectrum moet hebben en daarmee wel een 'tegenstander' moet zijn. Zoals zo vaak ligt denk ik echter de waarheid en juiste oplossing in het midden en in ieder geval buiten de klankkasten die het zicht op de niet-gekleurde feiten ontnemen. Als mensen maar hadden kunnen focussen op data ipv graag roeptoeters wilden volgen die maar wat uitkraamden dan zou men snel hebben ingezien dat Covid niet echt het grote gevaar was wat eraan werd toegedicht en dat we Covid met beperkte maatregelen ook goed hadden kunnen doorkomen. Hetzelfde geldt voor de vaccins. Ook daar geeft een simpele blik op data aan dat de subjectieve beweringen die hier zijn geuit over bijvoorbeeld uitdunning van de bevolking niet op feiten gestoeld zijn.
“Als mensen maar hadden kunnen focussen op data ipv graag roeptoeters…….. “ Hoe was die corona crisis ook al weer begonnen, was dat niet een nationale toespraak van paus. Rutte ben het even vergeten. De CBS data gaf aan dat er 1 jaar geen griep was, “bijna” iedereen vindt dit vreemd dat er alleen corona werd gerapporteerd. Inmiddels is bekent hoe bijvoorbeeld de overheid en Lareb om gingen met het registreren van vaccinatie bijwerkingen, op de dag na vaccinatie en de eerste twee weken na vaccinatie worden nog steeds bijwerkingen geregistreerd als ongevaccineerde. Hoe logisch is dat? En als je bijvoorbeeld door zwaar letsel van een ongeval overlijd in een ziekenhuis en daar corona oploopt ben je overleden aan corona. +1 in de statistiek dus. Je kunt je blind blijven focussen op de data en concluderen dat we bijvoorbeeld - 1 jaar geen griep hebben gehad, of dat we - in één of andere crisis beland zijn, of dat - er niets aan de hand is. De vraag blijft waarvoor dienen die overheids statistieken? één ding is duidelijk, in ieder geval niet om aan te tonen dat de overheid faalt met haar beleid. Het zelfde overheids gedrag zien we bijvoorbeeld bij stikstof en andere zaken ondersteund door de wetenschap, experts, MSN, etc. Ondertussen…. Het zorg systeem klapt aan alle kanten uit zijn voegen, mooi verdien model, niets aan de hand, waar zijn statistieken?
Mooi dat we het eindelijk eens zijn Ik check op dit hoogtepunt dan ook maar weer even uit bij dit draadje. Mooi dat we het eindelijk eens zijn Ik check op dit hoogtepunt dan ook maar weer even uit bij dit draadje.
Weer een nieuwe afleiding, de Coronahoax komt nu ineens uit een Chinees lab... dus China is nu schuldig, komt dat even mooi uit. Of toch nog eens de 18 punten bestuderen? https://dissident.one/in-een-doorzichtige-poging-de-spanning-met-china-verder-op-te-voeren-beweert-het-witte-huis-dat-de-coronahoax-uit-een-chinees-lab-kwam "Het Witte Huis ondersteunt deze laboratoriumtheorie nu met een nieuwe website. De pagina, die lijkt op een poster voor een Hollywoodfilm, toont de titel Lab Leak in hoofdletters. Tussen de twee woorden staat de vastberaden kijkende Amerikaanse president Donald Trump. Onder de titel staat handgeschreven: 'De ware oorsprong van Covid-19.' "
Die prikjes zijn toch altijd veilig…? https://stichtingvaccinvrij.nl/stichting-corona-schade-kom-naar-de-vaccinatieschade-lotgenotendagen/