Ik kijk wel vaker van die “oude” momenten. We hebben veel lol gehad en is een inspiratiebron Image Unavailable, Please Login
Woensdag heerlijk met de 250 op pad geweest , vindt zo’n karretje heerlijk… Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
.... En voor iedereen die loopt te 'zeiken' dat de Puro geen echte Ferrari is.... rijd er eens in eentje! Dit is de mijne; vers op kenteken. Image Unavailable, Please Login
Mooie kleurstelling Maximus! had hem al op threads en instagram gezien. De enige nieuwe auto nu te koop die mij hebberig maakt! (buiten hypercars als een Jesko Attack bijvoorbeeld) zou er dolgraag x in 1 willen sturen.
De Puro is een vreemde auto om in te rijden. De auto doet namelijk heel erg veel, maar maakt dat niet kenbaar; en juist dat is het bijzondere. Want aan de ene kant is het een super, super comfortabele cruiser die prima met Bentley of met een S klasse mee kan. En dan zo opeens is het een echte 812; zij het dan met een beetje geknepen motor en dito geluid. Maar het bijzondere is dat die overgang zo vlekkeloos en natuurlijk gaat. Het onderstel is echt waanzinnig goed. Dit is de eerste Ferrari die ECHT een daily is. Dat maakt hem wellicht een stuk minder begerenswaardig, maar journalisten rijden niet dagelijks in supercars. De echte wereld is wel gevuld met files, boodschappen doen, regen, drempel, etc, etc.
10 mei 2025 : is het weer tijd voor de 3e Dutch Dino 308 GT4 Day. Hopelijk gaan wij er weer zo'n 6 a 8 bijeen krijgen ........ Mochten er nog GT4 Liefhebbers zijn die ik niet ken en je wilt deze 3e DDD meemaken : laat het mij dan weten. Hoor het graag. Arian Image Unavailable, Please Login
Gisteren op 3/08 een proefrit gemaakt. Van de winter 'origineel' stuurwiel gemonteerd en diverse koelslangen vervangen. Geen lekkage meer gelukkig! Stuur is wel wennen aangezien het iets groter is maar staat wel 10x mooier vind ik. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hele gave kleur, waarom je keuze verdedigen? Kan jou het schelen of anderen het wel of niet een echte Ferrari vinden, rijdt hij niet beter of slechter van. Het is jouw auto en als hij aan jouw verwachtingen voldoet is het toch prima!
Het is meer om een ander beeld over de Puro te schetsen. En wellicht ook een beetje dat ik mij zo kan ergeren over allerlei journalisten en 'puristen' die iets over een auto zeggen wat dan weer puur gebaseerd is op een uurtje sturen in het zonnetje op een verlaten langweggetje in Italië of zo. Voor rest zal het mij aan mijn derriere roesten wat de goegemeente van mijn persoonlijke keuzes vind. Mij beste zakelijke successen komen allemaal voort uit mijn eigen eigenwijze mening; de slechtsten door juist te veel naar anderen te luisteren.
Ik denk dat deze de foto van de dag moet worden. Ik zag deze schicht voor het eerst op mijn favoriete terras in Numansdorp, niet lang daarna spraken we hem voor het eerst aan. Image Unavailable, Please Login
Zal hem enorm missen Hier enkele typische en mooie foto's samen met 'Vlammetje". Hij wist als geen ander de mooie plekjes met zijn Ferrari te vinden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kan me niet indenken hoe zwaar dit voor Wilma moet zijn… Ik (en mijn vrouw) willen haar ook heel veel sterkte wensen.