Ferrari foto van de dag! | Page 131 | FerrariChat

Ferrari foto van de dag!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by MvT, Oct 13, 2015.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. saviola9

saviola9 Karting

Jun 8, 2015
    105
    Full Name:
    Scott
    Ontzettend verdrietig om te lezen :(. Fred heeft me wegwijs gemaakt in de wereld van de F430's en me zelfs voor een ritje in Vlammetje meegenomen. Een bijzonder aardige en trotse (op z'n Vlammetje) man.

omd78 likes this.
  2. MrDino308GT4

MrDino308GT4 Formula Junior

Sep 2, 2009
    789
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Jeetje, ik schrok toen ik het 1e bericht hierover las. In verleden diverse leuke bijeenkomsten met Fred & Wilma gehad.

Ik wens Wilma en familie dan ook heel veel sterkte met het rouwverwerkingsproces.

3. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,295
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Wat?? Fred niet meer onder ons? Wat is er gebeurd?
    Ik wens Wilma alle sterkte.

4. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,155
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Fred is in relatief heel korte tijd nadat het de kwaadaardige kop opstak overleden aan een vervelende ziekte

5. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    R.I.P. Fred, gouden vent met een enorm goed hart.

6. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    R.I.P. Fred. En gecondoleerd Wilma en familie. Mijn eerste gedachte aan Fred gaat over zijn speech bij Kroymans bij het ophalen van vlammetje waar wij allemaal bij mochten zijn. Gouden kerel

7. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,600
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    5 mei 2012. En nog geen 2 weken later reden we met 8 Ferrari’s en een Dino volgas door Italië. Erg indrukwekkend en emotioneel om de speech van Fred nu terug te zien. Veel sterkte toegewenst aan Wilma. RIP Fred Raket.

dirktor, RudyW, evdzwet and 4 others like this.
  8. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,155
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Heel mooie beelden van het ophalen van Vlammetje!!! Dank voor het plaatsen ervan

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,977
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Sinds de eerste Ferrari Italië trip in 2007 heb ik er diverse meegemaakt waarbij Fred meestal ook aanwezig was en er altijd voor zorgde dat wij op de mooiste en meest unieke locaties terecht kwamen. De laatste die ik heb meegemaakt was 2017 waarbij hij er op slimme wijze voor zorgde dat wij de viering van 70 jaar Ferrari konden meemaken. Foto van de Italietrip 2009:

Attached Files:

10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,775
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Italy trip 2007; de eerste door destijds Gijs georganiseerde trip naar bella Italia met o.a. een bezoek aan Lamborghini. Fred 3e van links. Helaas zijn ons al 2 mensen ontvallen op deze foto ...
    Image Unavailable, Please Login

11. Beach58

Beach58 Karting

Aug 2, 2007
    64
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Fred raket zoals hij zelfzei.Niet normaal veel te jong.Mooie tijden met Fred en Wilma gehad.Voor Wilma heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.gr J&O

pterps likes this.

Share This Page