Wat een mooi evenement had moeten zijn ..... viel helaas letterlijk in het water ... Ingeschreven met 40 auto's, kwam er maar de helft door de slechte weersverwachting. Onze tracktime van 20 minuten op een nog perfect droog circuit -zonder enig ander merk erbij- kunnen rijden. En daarna barstte de regen los .... met als gevolg dat er een aantal serieuze ongelukken plaatsvond met waaghalzen met "supercars" ... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Ongelooflijk dat ze met bakken water op het circuit toch voor de hoofdtribune vol wilden showen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Bij mooi weer was dit een geweldig mooi evenement geweest ... volgend jaar gaan we er dus zeker weer heen.
Afgelopen maart ook al een Porsche 992 Turbo S op het rechte stuk gecrashed onder natte omstandigheden. Leuk hoor om tijdens zo'n evenement een bak schade te rijden. Als het verzekeringswerk blijkt te zijn zullen de premies dit jaar wel weer omhoog knallen. Leuk voor de mensen die wel normaal rijden.
Wat een noodweer. Het zou normaal gesproken denk ik geen verzekeringswerk moeten zijn tenzij ze denken ermee weg te komen door een andere crashlokatie buiten het circuit op te geven. Er zijn echter wel heel veel beelden van gemaakt. Achteraf blij dat ik er door andere plannen niet bij kon zijn. Ik had ook zeker niet met zo veel regen op de baan willen rijden. Daar zijn de banden die onder mijn auto’s zitten ook helemaal niet geschikt voor.
volgens mij is het zelfs niet verzekerd... Ik doe nooit mee met deze petjes events.. Organisatie is uitsluitend uit op zoveel mogelijk inkomsten.
Waarom denk je dat events worden georganiseerd ? Da's niet zo vreemd toch ? Denk aan de Toppers, de Mille Miglia .... gaat idd allemaal om geld ... Wij kiezen om naar een bepaald evenement te gaan omdat het dan voor ons zelf ook iets te bieden heeft. Nix mis mee ...