welk merk om zetels te onderhouden | FerrariChat

welk merk om zetels te onderhouden

Discussion in 'Holland/Belgium' started by pierewiet, Jun 12, 2025.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pierewiet

pierewiet Rookie

Feb 10, 2025
    4
    Full Name:
    christoph theissen
    hallo ,mag ik me kort voorstellen ,
    Ik ben christoph , komende uit Brugge en sinds februari eigenaar van een 296 gts en wil graag eens weten hoe jullie de lederen zetels kuisen en onderhouden ?
    ik heb hier nog kenotek gebruikt op mijn lederen dashboard en zetels van porsche cayenne en enigste dat ik er mee kreeg was een blinkende oneffen schijn . ik wil niet hebben dat mijn zetels blinken .
    Graag jullie mening

2. MarcH

MarcH Formula Junior

Nov 5, 2010
    446
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Zelf gebruik ik de producten van Gliptone. Geeft een matte finish.

pierewiet likes this.
  3. Zenobie

Zenobie Karting

Feb 22, 2021
    249
    Belgium
    Full Name:
    CO
    Hallo Christoph,
    Welkom hier, Ik zelf heb een 328 die ik laat onderhouden (lak en interieur) bij Colman car care. Levert prima werk en is zoals we in B zeggen " pietje precies "
    De producten die hij gebruikt verkoopt hij ook kijk eens in de winkel. Bel hem gerust vrijblijvend met de groeten van Chris
    https://colmancarcare.be/winkel/

4. pierewiet

pierewiet Rookie

Feb 10, 2025
    4
    Full Name:
    christoph theissen
    had ondertussen colourlock uit nederland gehaald ,zeer tevreden ervan , maar kreeg ook product van Geist mee, blijkbaar evengoed

5. DutchFerrari

DutchFerrari Formula Junior

Apr 7, 2022
    761
    Bollenstreek - Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Ik zelf gebruik alleen maar producten van chemical guys voor onderhoud, voor herstel van leder is colorlock goed.

Share This Page