30 maart 2012, FCN trackday op TT circuit Assen.
De Ferrari 330 GT van oud Fchatter Joop J. tijdens FCN circuitdag op Assen Image Unavailable, Please Login
Nou, beter een foto van de dag dan geen foto van de dag vind ik. Dus wat mij betreft is dit helemaal prima.
Denk dat je een nieuw topic moet aanmaken Mel, Foto van vandaag, dan had ik onderstaande foto afgelopen dinsdag voor je geplaatst..... Image Unavailable, Please Login
Foto van de(ze) dag ! FOCNL Ferrari CoffeeChat bij The Gallery vandaag, paar deelnemers ... Image Unavailable, Please Login
Denk van wel, heb 'm gekocht met deze configuratie.heb nog een set OEM vijf spaaks liggen, in de kleur goud. Durf het nog niet aan om deze erop te zetten, weet niet of het dan een patserbak gaat lijken .
458 Speciale vind ik de mooiste Ferrari van de laatste decennia maar zou de velgen wel in iets als gunmetal/antraciet laten spuiten. Iets zoals dit: Image Unavailable, Please Login
Ik heb de mijne verkocht... Ik kan geen lol meer beleven met een moderne Ferrari...ja je kan hard, het rijdt fantastisch ..maar de afgunst binnen Nederland is niet meer leuk. Dit heb je met een klassieke auto (nog) niet... Image Unavailable, Please Login
Afgunst herken ik totaal niet. Enkel en alleen positieve reacties, zelfs de z.g. Thumbs Up zijn niet te tellen bij een ritje. Daar moest ik wel aan wennen en soms is het ook ongemakkelijk. Met een 911 rij je toch wat meer incognito rond in het straatbeeld. Moet eerlijk bekennen dat ik destijds de 911 wat meer pakte buiten de plezierritjes om.
Rest mij de vraag; wat zou het dan voor een klassieker moeten worden, ben erg nieuwsgierig wat er op jouw lijstje staat.
Afgunst bestaat natuurlijk echt wel op grote schaal in Nederland maar moet zeggen dat ik daar zelf nagenoeg niets van merk als het om mijn auto's gaat. Ik zie vooral veel positieve reacties terwijl ik in auto's rijd die een deel van Nederland waarschijnlijk 'nog meer fout' zal vinden dan een Ferrari 458 Speciale. Misschien helpt het dat het me niets interesseert wat sommigen voor negatieve gedachten over mijn auto's hebben en ik zou er dan ook geen aandacht aan geven.
2011 testritje met een 458 Challenge op de openbare weg (industrieterrein) met een aantal Fchatters, het tempo ging al snel omhoog met als gevolg dat er een compleet putdeksel uit de straat werd gezogen nadat de Challenge er volgas overheen was gereden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login