Ik heb nog ergens op zolder bij mn ouders zon ding staan. Jeugdzonde van toen ik nog in 1:18 verzamelde maar die is bepaald niet "MIB". Maar op zich moet de 1:18 288 GTO van Bburago eenvoudig te vinden zijn. Zo leert een snelle check op marktplaats dat er daar eentje te koop staat voor maar liefst 10 euro. Gisteren geplaatst, dus wees er snel bij!
Ja, of een F40 bestellen ´back in the day´ en dan lijdzaam moeten toezien hoe Ferrari er maar liefst 1.321 de markt op schopt. En je buurman met zn Porsche 968 ClubSport maar lachen......
Ga naar MP. Vul in bij zoeken: Ferrari GTO Dan de zesde van boven, Bburago schaal 1:18 / Hilversum / 10,00 euro..... gisteren er op gezet. Duidelijk ? ;- )
Ik dacht idd net hetzelfde!!! Damn, die zilvere Enzo ziet er geweldig uit!! Weet iemand toevallig de vraagprijs?? Even mn bankrekening checken!!!
Ferrari Enzo - Our ref. Enz02 Silver with grey & black two-tone interior Year: 2003 Mileage: 1000km One owner Accident free New condition Price: 660.000 net without taxes.
Hier zijn enkele fotos Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tja, beetje pauperbuurt zoals je leest. Maar zodra de Veyron binnen is, verhuizen we naar een betere buurt. Kan de Deusenberg ook weer gewoon buitenstaan. De 410 Superamerica blijft natuurlijk gewoon binnen!
Als ik in jouw schoenen zou staan kwam er voor mijn oprit uberhaupt geen Veyron maar een klassieke Bugatti (een leuke Atalante?), de Duesenberg werd ingeruild voor model SJ (eentje dus met supercharger, altijd leuk om eens te vergelijken met de MB 540K) en de Superamerica mocht inderdaad binnenstaan (tussen de Spyder California SWB en de 250 GT Europa in)...
nee, maar volgens mij is dit dezelfde enzo als die bij kroymans in de showroom stond. Ze hebben hetzelfde interieur.
Een Atalante? Het geld groeit me niet op de rug hoor. Waarom denk je trouwens dat mijn Duesy geen supercharger heeft? Ken je de buurt? Ik zie trouwens al een klassiek gevalletje ´baas boven baas´. Jouw spyder SWB en 250 GT Europa moet ik node ontberen. Mijn 410 Superamerica ziet zich slechts geflankeerd door een 330 America en een 500 Superfast. Maar ja, er moet wat te dromen overblijven, niet?
ik ben ferrari enzo en ik ben nieuw hier ik zit ook op autogespot onder de naam enzo ik heb ook een site www.danielpostma.web-log.nl hallo allemaal
Hallo Daniel, welkom op FerrariChat. Kun je misschien je profiel iets uitgebreider invullen? We vinden het prettig om een beetje te weten met wie we "praten" Ciao, Roel
Kijk Patrick, DAT was dus wat ik op de vorige pagina bedoelde Was dat niet duidelijk dan? De Argento Enzo van Belgoexperts zou volgens mij inderdaad dezelfde kunnen zijn als die die bij Kroymans gestaan heeft.