Mooie foto van die grijze Enzo met die rode 430. Overigens vind ik de 430 nog steeds mooier... (niet slaan!)
dat moet nog maar ik weet niet hoe dat moet en kunnen jullie een beetje uitleg geven wat ik hiet kan vertellen bij voorbeeld
Je kan misschien beginnen met iets over jezelf te vertellen? Hobby's, leeftijd, eventuele Ferrari's...?
nou ik heet eigelijk daniel en ik kom uit almelo en ik ben 27 jaar ik ben gek op ferrari en andere sportautos mijn hobbys zijn autos sparen schaalmodellen 1:18 daar heb ik er nu 74 van en een helemooie kast met ferraris zon 22 ferrari rood ik heb laast in een ferrari mee gereden hier in almelo een ferrari 360modena spyder f1 uitvoering black ik ga al jaren naar de autorai vanaf 1989 om de twee jaar kijk op www.danielpostma.web-log.nl daar kun je meer weten over mij!!!!!
Dames en heren UITSTEKEND nieuws Van 3-6 maart is er in Antwerpen het jaarlijkse Antwerp Classics salon. Een van de grootste, zoniet de grootste (oldtimer) beurs in België. Dit jaar is het thema Ferrari, en aangezien die mannen er naar het schijnt altijd goed hun werk van maken (ik ben zelf nog nooit geweest), zit ik nu al met een enorm verlangen
nou ik ben voor paarjaar geleden in de macc geweest in maastricht en daar stonden er ook heelveel ferraris bij mekaar ik geloof ongeveer 50 st
Bedoel je deze foto's? http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=135354765&postcount=1806 Die rode is volgens mij toch een Challenge Stradale! Dus welke wagen vind je nu het mooist? De CS of de 430??
Verrek... ik lag even te slapen. Vind de 430 de mooiste F die er te koop is. De 360 een goede tweede... Hoop echt binnen 1,5 jaar een 360 te kunnen kopen, ben alle zeilen aan het bijzetten. Desnoods scheiden en huis verkopen.
Dat was indertijd georganiseerd door de Ferrari Club Nederland, die toen erg veel moeite hebben gedaan een paar erg mooie Nederlandse auto's bij elkaar te krijgen. Op zulke momenten sta je ervan te kijken hoeveel van die echt oude Ferrari's er zijn in Nederland, die zie je zelfs op gewone clubdagen dus nooit.
Behalve als je vrouw meer verdient en/of meer kapitaal heeft! Of een vrouw zoekt die (een van-) beide heeft...
dan heb ik toch ff geluk gehad maar het was ook erg mooi om naar tekijken en ik heb laast in september mee gereden in een ferrari 360 modena spyder f1 black uitvoering van hulshorst in almelo www.hulshorst.nl of www.tforb.nl
dit klopt die was van P. van Merkestyn is voor 738.000 euro verkocht ik wou er fotos maken was telaat was net een dag weg maar de ferrari 575 superamerica stond er wel op de foto geweest in enschede wat een gavebak en de porsche carrera gt ook stond er ook en ook laast hier in almelo
Kan ik iemand blij maken met exclusieve kaarten ( By invitation only)voor de introductie van de nieuwe Cayman S in A'dam (A-point)? Vlgs bijgeleverde schrijven een exclusieve happening met een DJ, hapjes etc. en alleen toegankelijk met membership card. Datum 26 november a.s. vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur.
kan ik hier ook fotos laten zien van de ferrari 575 superamerica en andere fotos en ook mij zelf er op of dat beter niet doen