he super strakke wagen erg mooi. waar woon je ergens? kan je lekker mee als we gaan gummen. je moet de draad maar terug lezen dan kom je ook wat tegen van de tunnel rit was echt mega kikken!
Schitterende bak Fred ! Echt een beauty, die we hopelijk bij de Deil meeting in het echt kunnen bewonderen. Ik zie dat je dakspoiler in de kleur van de carrosserie is. Is dat standaard bij een 328 of is die nadien in het rood gespoten. Bij mijn 308 is die in het zwart. Tav de banden; ik heb onlangs nieuwe banden op mijn 308 gelegd. Bridgestone Potenza. Ben ik zeer enthousiast over. Als je op het forum naar 308/328 gaat, is er heel veel info te vinden over merk van banden, velg maten, voor en nadelen van verbreden van banden / velgen, etc, etc Welkom hier !
Hi Gairo, too bad dat ik vandaag niet heb kunnen rijden; ivm apk en beurt, heb ik hem even niet thuis staan...
Herzlichen Wilkommen Fred! Je hebt een zeer mooie auto. Erg leuk om te horen dat Bram achter je aanging. Ben je in de afgelopen jaren nog naar bepaalde evenementen geweest? Misschien hebben we je daar wel gefotografeerd Groeten, Vu
Welkom Fred. Mooie wagen! net nog een 328/308 GTS ? gezien ik was net klaar met werken en zie een straat veder iets rood voorbij rijden Het was al vrij donker dus kon niet persies zien of het een 328 of een 308 was dus snel me fiets gepakt en geprobeert erachter te gaan maar was hem al kwijt
Paulus ik woon onder de rook van R'dam naast de Heinenoordtunnel. Dus geen Geintjes s'nachts met door de tunnel bleeeeeren..... Franc308 bedankt voor de tip. Onder mijn BMW heb ik ook Potenza liggen en die bevallen ook. echter wist ik niet dat ze ook in de maat voor F328 zijn. Nu zitten er Perelli's onder met echte Balon wangen voor vering. Ik ga gauw kijken op de link
he das top ik woon aan de andere kant en Bram woont ook aan jou kant (gravendeel) de wereld is maar klein
De spoiler is inderdaad overgespoten en is orgineel alleen in zwart te bestellen. echter worden deze spoilers wel vaker door een dealer in kleur gespoten omdat een klant dat wenst, zoals ook met mijn is gebeurt voor ik hem kocht. Als je goed kijkt is er echter een onderdeel wat ook gespoten is wat eigenlijk niet hoort. Ik heb overwogen weer orgineel te maken maar doe dit uiteindelijk niet. Ik kan dan heel snel bij een foto zien of het mijn Ferrari is die erop staat. Dus zoek goed en je kan tussen foto's zo zien of je hem al eerder hebt gezien. Verder is het een goud eerlijke wagen welke volledig schade vrij is en nu net 45000 heeft gelopen. Vorig jaar compresie gemeten en met elektronische kijker in cil en versnelbak gekeken. alles dik in orde. Dit jaar Banden en riemen. Dat is het laatste wat ik wil doen voordat ik de top wil uittesten. Is daar in Deil gelegenheid voor?
sorry ik vergat te melden dat het onderdeel wat niet orgineel in kleur is de GRILL betreft. Deze is rood en zou zilvergrijs moeten zijn...
Dit jaar Banden en riemen. Dat is het laatste wat ik wil doen voordat ik de top wil uittesten. Is daar in Deil gelegenheid voor?[/QUOTE] wie is je dealer, er zijn veel mensen hier zwaar fan van Alex Forza zijn bedrijf is helemaal top,hij is goed eerlijk en zal je geen halve euro teveel laten uitgeven. www.forzaservice.eu
Thx for feedback. Nou, ik heb het vergrootglas er ff bijgepakt en verdenk het luchtrooster voor. Dat lijkt rood te zijn. Klopt ? Deil meeting wordt georganiseerd door Henkie. Die zal vandaag of morgen ook zeker reageren op de post die je in het Deil forum plaatste. Je zult zeker uitgenodigd worden voor dee meeting en dont worry; op die dag zul je zeker de kans krijgen je uitlaten schoon te blazen !
Ik heb van Forza gehoord echter nog nooit geweest. Hij is tot nu toe bij Munsterhuis geweest en 1x voor APK in Kwintsheul/De lier Deze hadden laatst en Bugatti EB110 staan voor onderhoud (zijn er slechts 2 van in NL!)
Heren, Ik had vandaag de eer om de verjaardag van onze Otto bij te wonen. Mijn transport: een prachtig rode F 360 Modena in de kleuren rosso corsa / nero. Om me aan te passen aan de smaak van de bestuurder had ik mijn Ray Ban al bij me gestoken maar dat kon achterwege blijven. Laat het nu ook qua weer de mooiste dag van het jaar zijn totnutoe. Aldus alle ingredienten voor een topdag aanwezig. Eerst eens gespeeld met de becker. In verenigde vergadering hebben Henk en ik uitgevonden hoe de mevrouw van de vluchtleiding permanent haar mond houdt en de muziek toch gewoon doorspeelt. De eerste stop (na 26 Canons, 4 Olympus en 12 Nikon's) was bij een prachtige 156 SW, voorzien van steigerend paard naast de kleine kentekenplaat, van onze belgische vriend Alexander. Nadat hij ons door een bos had geleid met de meest prachtige garages met dito aanbouw gestopt voor een versnapering. De parkeerplaats had al snel iets weg van landgraaf tijdens pinkpop (tsjonge wat trekt zo'n 360 een volk). Net voor ons vertrek landde er ook nog een prachtige 430, de jonge bestuurder, kennelijk wat gehaast vertrokken gelet op het aantal knopen aan zijn shirt welke hij onbenut had gelaten, wist zich vergezeld van een jongedame met een mooi hartje, hetwelk, het vrije zicht, bijna zichtbaar was achter op de heuveltjes. Jammergenoeg bleek er te weinig tijd voor een korte kennismaking van Alexander met de 360 van Henk, de reis ging door, Otto wachtte! In de woonplaats van Otto werden we bij het eerste stoplicht begroet door een heuveltje van glasschreven, dat liet zich makkelijk ontwijken. Lastiger was de zo'n 10 cm verzonken put tussen de eerste en tweede rijstrook voor het laatste stoplicht. Een snelle reflex van Henk voorkwam zo'n 10 mille schade (hebben ze in België een equivalent van art. 6:174 Marnix?). Aangekomen op de plaats van bestemming bleek het al snel. F-chat ontmoetingsplaatsen zijn gelijkvormig. Ze zijn aan de rand van de bebouwde kom met vrij zicht op de landerijen, de huizen zijn vrijstaand. De schat aan auto's en ook een beetje de diversiteit verraste mij, op het gevaar dat ik er vergeet af, een opsomming: 328 GTS rood/zwart (Otto) 328 GTS (ABS) grijs/zwart 360 modena rood/zwart 360 modena rood/zwart (Henk) 360 modena grijs/grijs 512 TR rood/zwart (later verscheen dezelfde eigenaar in een 550 geel/zwart) Opel speedster BMW Z4 Jaguar E-type De Tomaso Pantera Merc 600 CL Merc SLK (Joren (Remans) Zonder uitzondering zeer gepassioneerde mensen, gek van auto's. Als typisch voorbeeld mag ons aller voorbeeld zijn. Wie herinnert zich niet de Jambers uitzending die wij al zo vaak memoreerden. Eén van de sterren van die aflevering was de eigenaar van een prachtige grijze 328 GTS. Een bonvivant die in die aflevering zijn totdantoe verborgen passie wereldkundig maakte voor de wereld. Hij vierde dat met een ronde over een mistig circuit, getooid met een wat krappe pot op het hoofd. Welnu, juist deze man heb ik vanmiddag ontmoet. Een enthousiasteling van het meest pure soort. Inmiddels heeft de 328 zo'n 3 rondes om de wereld achter zich en verkeert in blakende conditie. Schitterend. Ook de auto van Otto heb ik mogen bewonderen, en die kwalificatie past volledig. Als ik zou zeggen nieuwstaat dan doe ik de auto nog te weinig recht. Helemaal geweldig. Super exoot was natuurlijk de De Tomaso. Denk ervan wat je vindt maar ik vind het prachtig. Italiaans maar met een flinke bries amerikaanse rauwheid. Het toeval wilde dat ik twee weken geleden een oude autovisie (nr 17/1991) van een goede vriend kreeg toegestopt met de suggestie het artikel over zo’n pantera eens te lezen. De aimabele, uiterst bescheiden, eigenaar had het zeker voor het onzekere genomen en van een lamborghini eigenaar een setje rubber overgenomen. Ik denk dat het mijn eerste kennismaking was met rubber van 34,5 cm breedte! Denk niet dat de auto makkelijk omslaat. Na de champagne volgde een rit. Het kan geen toeval zijn dat wij mijn droomauto volgden, een prachtige 512 TR, beviel de blik op het achterste van die auto in hoge mate, het driekwart achterzijaanzicht is een feest voor de ogen. De tocht leidde naar het belgische dorp der kunsten (niet toevalligerwijs is Monza juist daar neergestreken). Daar mochten we kennismaken met Otto's andere passie, die waar hij zijn beroep van mocht maken. Ik heb die interesse van mij nog niet ontwikkeld en herkende het stuk wat hij speelde niet. Maar de emotie wist hij moeiteloos over te brengen. Ik heb er een liefdesverhaal van gemaakt. Een passievol betoog, ontaardend in woede overgaand in zachte onmacht, bijna smekend. Na een interessante cursus viool bouwen, ging het weer terug naar de taart. De eigenaar van de TR verscheen daar na enige tijde met zijn gele 550 voorzien van Fuchs uitlaten, een hele verschijning. De drechttunnel en de tunnel onder de noord vormden de afsluiting van een magnifieke dag. Henk en Otto, bedankt!
1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zond je al een e-mail. Bedoel je Franco (Pastorelli)? Mooi bedrijf, 70% Maserati, 30% Ferrari. Je moet echt ook eens bij Alex van Forza gaan kijken. Je zal dan begrijpen dat velen van ons heel enthousiast over hem zijn.
Het was erg gezellig, net zoals Gijs vertelde. Dat die kerel uit Jambers er liep, hahaha prachtig ! Otto woont prachtig en zoals jullie zien kunnen daar op 1 september (Fchat Le Pays Plat meeting) heeeeeeel wat Ferrari's op het gazon staan Dat huis waar Otto het miniconcert gaf was ook heel vervelend mooi.... wow. Zie je die garage's onder de grond ?! 3 grote deuren.... dat is het hoor!
Die twee garages op niveau van het maaiveld maar achter gemetselde plantenbakken, da's pas intrigerend!
@328gts1987, Fred, u staat genoteerd voor de 1e meeting op 28 april. Voor eventuele bijzondere details mail mij t.z.t. op [email protected]
2. (Het ging even fout, het uur was net om toen ik fotosessie 2 iets groter wou maken....) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henk en Gijs ! Super welbedankt voor jullie bezoek van zo ver boven de Moerdijk! Het was een dag om nooit vergeten, heerlijke herinneringen voor altijd, wat hebben we ons geamuseerd, zeg! Dank voor de cadeautjes, uiterst lief was dat! Ik ben ook heel blij dat jullie het miniconcertje wisten te waarderen, Gijs, jouw liefdesverhaal klopt helemaal met de " Meditation de Thais" van Massenet!(wat ik dus speelde!) Een paar van de aanwezige F-vrienden naar Deil halen zal zeker lukken, die kerels doen ook niks liever dan gelijkgestemde, gepassioneerde F-rijders te ontmoeten en mooie ritten af te leggen! Prachtige foto's! Nog wat details er bij! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo zeg, Otto ,Henk en Gijs en andere onbekende gasten, Jullie hebben effe een leuke dag gehad zeg, aldaar in het Vlaamsche Land. En wat een veelzijdigheid aan mobiele eenheden op dat prachtig kortgeschoren gras waren daar aanwezig. !!!! Perfect, Guys. Thanx for sharing !!!!
Gijs, Bij wie ben jij in de leer geweest om zo'n heel verhaal te tikken zeg! Allemachtig! Jullie zondag is in ieder geval geen verspilde moeite geweest. Heerlijk weer om er op uit te trekken. Gr. Martin