Pannenkoekmeeting Beesd 13-6-2011 | FerrariChat

Pannenkoekmeeting Beesd 13-6-2011

Discussion in 'Holland/Belgium' started by MrDino308GT4, Dec 11, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. MrDino308GT4

MrDino308GT4 Formula Junior

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo allemaal,

Om de 308GTB/GTS meeting van Peter niet meer van andere afwijkende verhalen te voorzien heb ik deze thread geopend.

Zoals jullie hebben kunnen lezen organiseer ik nu al weer de 4e Traditionele Delta Pannenkoekmeeting bij "De Stapelbakker" in Beesd.

Misschien is het leuk hier met wat Ferrari's aan te haken, mijn Dino staat er dan namelijk ook. Dus als met name wat Dino's 208/308 GT4, 308-328 GTB/GTS,en Mondials deze dag kunnen bezoeken dan zou dat erg leuk zijn. Gezien deze 8 clinders zou ik ook aan Thema 832 rijders gezien hun 8 cil. F-motor binnen de LCN een oproep kunnen doen om dit eventuele " Delta - Ferrari" evenement te bezoeken.
    Zoals aangegeven : er is voldoende ruimte om de F's per type op te stellen.
    Uiteraard is iedere Ferrari van harte welkom, maar wij kunnen bijv deze meeting ook speciale aandacht geven door bijv. de 308/328 motoren te laten kennis maken met F-8 cilinder Lancia Thema 832 motoren !

Normaal gesproken is de dagindeling als volgt.
    De Delta's verzamelen vanaf 10.00 uur.
    Tussen 10.00 -12.30 wordt de mooiste Delta van de dag gekozen.
    Tussen 12.30 -15.00 wordt een rondje door de Culemborger en Tielerwaarden gereden
    Voor degene die lekkere trek heeft dan is tussen 15.00 -16.00 uur een gezamenlijke pannenkoek met prijsuitreiking.
    Uiteindelijk is iedereen weer op tijd thuis om zijn automobiel weer keurig gepoetst in de garage te plaatsen.

Mochten er meerdere Ferrari's komen dan stel ik ook een leuk prijsje beschikbaar voor bijv. de mooiste Ferrari van de dag of de Ferrari met de langste aanrijafstand.

Als er van hier belangstelling bestaat om naar Beesd te komen dan is hij van harte welkom.
    Hoe meer liefhebbers, hoe meer vreugde.

2. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    #2 MrDino308GT4, Dec 11, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Als er van de Forumleden belangstelling bestaat om naar Beesd te komen dan is zijn jullie van harte welkom. Hoe meer liefhebbers, hoe meer vreugde.
    Onderstaand reeds een foto van de Dino met heel toevallig daarnaast een Thema 832 die afgelopen jaar ook aanwezig was.

Dus wie op 2e Pinksterdag 13 juni 2011 tijd, zin en gelegenheid heeft is van harte welkom.

Niets moet op deze dag. Als je zin hebt om alleen te komen kijken dan kan dat natuurlijk ook. Heb je toch een 'geoorloofd uitje' deze dag.
    Dan wordt het voor de Ferrari's een zogenaamde " Meet en Greet " bijeenkomst bijv. tussen 11.00 en 15.00 uur.

Het is maar net of je het hele programma wilt volgen of gewoon toch even lekker ongedwongen wilt komen kijken.

Ik ben dan wel benieuwd wie er dan voornemens zijn te gaan komen.
    Eventuele aanmeldingen kan ik dan in een deelnemerslijst verwerken.

Ben wel benieuwd voor er animo voor deze dag is.

Groet Arian
    Image Unavailable, Please Login

3. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
  4. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik ben er bij :) Als Lancia fan lijkt het me erg gaaf zoveel Delta's bij elkaar te zien.

Groeten, Peter

5. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik heb Fchatter BeQuietAndDrive (Lancia Delta HF Integrale) ook wel ns over deze meetings gehoord, als ik me niet vergis.

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Tsja, hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen??

+ 1 Dino!!

7. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Peter,
    Leuk te horen dat jij voornemens bent te komen. Als anderen er ook zo over gaan denken dan kan het wel eens een leuke bijeenkomst worden met een extra dimensie (" Ferrari meets Lancia" ).

Voor mij om een indruk op te doen: ben je voornemens het gehele dagprogramma te volgen of ga je voor de ongedwongen optie zoals bijv. arriveren rond 11.00 uur in de geest van de "Meet en Greet" (vrijheid = blijheid) waarbij je alles min of meer ter plekke zelf kan bepalen.
    Er is ter plekke ook nog simpelweg de mogelijkheid te beslissen om rond 12.30 uur gewoon de (grotendeels drempelvrije) route met de Delta's mee te rijden of voor je zelf de keuze te maken ik blijf lekker op het terras in het zonnetje zitten (hopelijk is het dan ook een stalende zonovergoten dag) en ga lekker naar overige aanwezige Ferrari's kijken en zelf het vertrek van tijdstip te bepalen of toch nog rond 14.30 uur weer de terugkomst van de Delta's af te wachten.

Er is dus de keuze gehele Dagprogramma volgen of " Meet en Greet " (tussen 11.00-15.00 uur).
    Zo krijg ik een indruk waar de meesten F-chatters voor willen gaan en kan ik hier als organisator met de planning van deze dag (en bespreken van zijterras van Stapelbakker)rekening mee houden.

Tot horens Arian

8. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Hans,
    Leuk dat je ook gaat komen. Hebben wij de eerste twee Dino's reeds bijeen. Wie volgt zou ik zeggen. Van welk bouwjaar is jouw Dino? De mijne is van 1975. Is de kleur van jouw Dino, als ik het goed heb gezien, donkerblauw?

Laat dan ook even weten : gehele dagprogramma of " Meet en Greet ".

Donkerblauw en rood dat zal wel fraai staan naast elkaar.

Groetjes enof tot horens, Arian

9. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Marnix,
    Wat voor type HF Integrale heb jij? Wat is het bouwjaar ? Een 8V, 16V of EVO en wat voor kleur? Ik vraag hier meteen naar gezien mijn interesse vanuit het Deltaregister waar ik beheerder van ben.
    Misschien leuk op deze dag eens kennis te maken? Je begrijpt dus dat ik je ook graag met je HF Integrale zie komen op deze dag.

Laat dan nog even weten : gehele dagprogramma of Meet en Greet.

Tot horens Arian

10. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    De mijne is een 1974 exemplaar, hoewel hij wel pas in 75 op kenteken is gezet. S/N 08844.. En inderdaad, donkerblauw. Nu wel weer bij de spuiter, maar donkerblauw blijft hij.

Ik denk dat ik lekker de meet&greet doe, dan kan ik nog alle kanten op.

Tot dan!!

11. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Hans,

Bedankt voor je reactie. Dan weet ik voldoende. Wie weet komen er wel meer Dino's op af.
    Ben benieuwd.

Groet Arian

12. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik heb helaas geen Lancia, laat staan een Delta Integrale, maar FChatter BeQuietAndDrive des te meer. Die zal binnenkort wel in deze thread neerstrijken.

13. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik doe de Meet&Greet en wil ook wel rijden als dat mag.

14. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Peter,

" Meet en Greet " + ook de route meerijden : geen probleem.
    Ik weet voldoende zo.

Groet Arian

15. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    Hi Arian,

Ik weet nu mijn programma nog niet voor die tijd, maar mocht ik dat weekend vrij zijn, lijkt het me leuk ook even te komen. Misschien met zilveren 308GT4 of rode 246DinoGT om Dino aantal op te shroevwn. Deze auto's moeten echter nog klaargemaakt worden. Anders wordt het 512BB, ook niet vervelend natuurlijk. ;)
    Het hangt dus wel af van mijn werkschema, dus weet pas paar weken ervoor zeker of ik kan. Zal dan sowieso Meet&Greet zijn.

WD

16. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    #16 MrDino308GT4, Dec 12, 2010
    Hallo Wouter,
    Naast een rode en donkerblauwe Dino zou een zilveren GT4 niet misstaan om in de trent van de "8 cilinder" mee te gaan. Anderzijds variatie is voor het oog natuurlijk ook heel mooi denk aan 246 of de BB.
    Tweede Pinksterdag is nog ver weg dus er kan inderdaad zich nog van alles voordoen.
    Maar mocht je tijd, zin en gelegenheid hebben, je bent van harte welkom, je weet ons dan te vinden en of dat eventueel met de 246 of BB is zie ik je natuurlijk heel graag verschijnen.

Overigens onderstaand een prototype van de 365 BB - de voorganger van de 512 BB - zoals deze in 1987 bij ons op de "vrijdagavond Kersenrally" in Beusichem aanwezig was.

Ook toen was er een zilveren 308 GT4 aanwezig met als kenteken GJ-41-PG. Echter die GT4 was altijd in top-toestand.

Mag ik je met een "onder voorbehoud met bijv. de GT4" dus op mijn deelnemerslijstje plaatsen?
    Als het tzt toch wat anders wordt : geen probleem.

Tot horens Arian

17. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    Hoi Arian,
    246 staat nu bij Forza, maar heb nog geen idee wanneer die klaar is. GT4 is niet altijd beschikbaar, dus grootste kans op 512 om eerlijk te zijn. Je mag me als "misschien" op de lijst zetten hoor.
    WD

18. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    #18 MrDino308GT4, Dec 12, 2010
    Oke, ik zet je erbij als "onder voorbehoud" = misschien.

Groet Arian

Onderstaand nog even de relatie Lancia met Ferrari.

19. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    #19 BeQuietAndDrive, Dec 13, 2010
    Last edited: Dec 13, 2010
  20. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo Robert,
    Zo zie je maar weer hoe het kan lopen. Ik ga er vanuit dat jij op 2e Pinksterdag er ook wel weer bij zal zijn en het gehele dagprogramma zal volgen. Dus enerzijds het Deltaprogramma en anderzijds de Meet&Greet met onze F-vrienden die van harte welkom zijn om op deze dag dan ook een leuk uitje hebben zodat wij met z'n allen van elkaars automobielen kunnen genieten. Dit concept werkte dit jaar ook op 2e Pinksterdag met de "Meet&Greet" met het Lancia Betaregister als later ook bij de Traditionele Delta Pannenkoekmeeting in sept. jl. met toen mede een onverwachte opkomst van een 15-tal Kappa Coupe's.
    Laat maar horen of ik je ook alvast met je HF op mijn nu nog 'informele' deelnemerslijstje kan noteren.
    Binnenkort zal ik een en ander ook weer kenbaar gaan maken op de LCN-site met een aankondiging. Ik loop door enthousiaste kennismakingsreacties via dit Forum momenteel nu al onverwacht wat voor op schema zoals je merkt ............
    Normaliter zou ik 4-9-2011 de Deltadag gepland hebben, echter ik begreep van het bestuur van de LCN bij de invulling van het jaarprogramma dat er dan ook een "Viva Italia Zandvoort" op het programma zal staan. En daar ga ik ook altijd graag heen dus heb ik de Pannenkoekmeeting vastgesteld op 2e Pinksterdag 13-6-2011. Zet dus beide data maar alvast in je agenda voor als je tijd hebt. Je weet : ik heb je er graag bij.

Groet Arian

21. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Denk het wel Arian, maar onder voorbehoud. Ik kom net die nacht daarvoor terug uit Le Mans, en het is even afhankelijk van hoe voorspoedig die thuisreis verloopt.

22. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hoi Robert,
    Dan weet ik voldoende. PS: meestal gaat 'terug' vlotter dan heen ha ha ha
    Groet Arian

23. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hallo allemaal,

Ik weet het. Het is nog maar net januari 2011 en er kan zelfs nog heeeel veel sneeuw vallen. Maar de tijd gaat soms veel sneller. Voor je het weet is het al 13 juni. Vandaar nu weer mijn aandacht hier op het forum voor deze 2e Pinksterdag.

De voorbereidingen zijn gedaan. De aankondiging is gereed en op de LCN-website geplaatst.
    Zie http://www.lancia-club.nl/jml/index.php?option=com_content&task=view&id=601&Itemid=721

Als jullie F-Chatters dus tijd, zin en gelegenheid hebben dan zijn jullie Van Harte Welkom om deze dag te bezoeken.
    Meld je dan per mail op [email protected]

Van het aantal aanmeldingen zal ik ook hier regelmatig een overzicht plaatsen.

Ik hoop in juni dan ook op jullie komst om deze "Ferrari-Lancia" Meet&Greet mede tot een succes te maken.

Met vriendelijke groet, Arian

24. MrDino308GT4

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    #24 MrDino308GT4, Jan 13, 2011
    Na een ' klein ' weekje onderstaand een indruk van de eerste aanmeldingen.

1 Arian van Beusekom Delta HPE 2.0 16V
    2 Michel van Aggelen Delta Berlina 1.8 ie 16V VVT
    3 Johannes van de Water EVO
    4 Peter Keeman HF Integrale 16V
    5 Fred Beentjes EVO2 “ Blu Lord “
    6 Jeroen Heythekker HF Integrale “ Martini ”
    7 Jef van Hooft EVO2 “ Blu Lord “
    8 Stephan Overbeek HF Integrale
    9 Stefijn Kerkhof EVO2 “Bianco Perlato”
    10 Stephan Anthonissen HF Integrale
    11 Henk Klaassen Delta HPE 1.6 ie 16V
    12 Fabia Xausa EVO
    Robert Saalmink (OVB) HF Integrale 16V
    Joost Bindels (OVB) HF Integrale 16V
    Leo Ringelberg (OVB) Delta 1.4 T-Jet
    Diederik de Groot (OVB) 1.6 HF Turbo 1e serie

1 Arian van Beusekom Dino 308 GT4
    2 Peter d B 308 GTB (Steel)
    3 Hans T Dino 308 GT4
    4 Daniel Coster Thema 832
    5 Toon en Rietje v Beusekom Lybra 1.8
    Wouter D (OVB) BB 512
    Pim de Jong (OVB) Hawk HF 3000

OVB = onder voorbehoud

25. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet
    Als jullie F-Chatters dus tijd, zin en gelegenheid hebben dan zijn jullie Van Harte Welkom om deze dag te bezoeken.
    Meld je dan per mail op [email protected]

Hi Arian,
    houden jullie Lancia's er wel rekening mee dat je euro 5,00 moet betalen om Beesd in te komen.
    De F's zijn uiteraard gratis

Share This Page