Spa Italia 2007 *picture thread* | FerrariChat

Spa Italia 2007 *picture thread*

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, Jun 3, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #1 Fumacher, Jun 3, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Marcel was vandaag wederom in actie op het circuit. Van veel mensen heb ik vernomen dat je 512 het wreedste geluid maakte van alle aanwezige auto's!:)

Ik wil je ook erg bedanken voor de fantastische ervaring die je me gegund hebt! Ik heb heel erg genoten en zit hier nu nog steeds met een grote glimlach :) THANK YOU!

Vu
    Image Unavailable, Please Login

2. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Morgen zal ik meer foto's plaatsen in deze thread.

Groeten,

Vu

3. 512cello

512cello Karting

Apr 25, 2006
    145
    bree, belgium
    Full Name:
    marcel
    Wederom prachtige foto's Vu,
    Ik vond onze eerste keer door de Eau Rouge het beste, toen konden we een beetje doorrijden en gingen er met ongeveer 190 doorheen. Daarna was het steeds te druk helaas, fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad en het circuit eens 'live' hebt meegemaakt. Ps, toevallig heeft mijn vriendin onze eerste keer door de Eau Rouge op video vastgelegd als je het stukje film ook wilt hoor ik het wel.
    Marcel

4. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Prachtige piccies weer. Vooral die laatste van de F40.

5. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Mooi,hoor, Vu!
    Telkens weer speel je het klaar om op en top professionele foto's af te leveren! Niks uit de paddock?:D
    Ik vond SpaItalia een tikje minder goed georganiseerd, dit jaar. Het leek me allemaal nogal chaotisch. Boven bij de F1-boxen was er een oceaan van ruimte! En toch wringen ze die "Lanciaatjes" en de F's op een niet zo grote parking!
    Enfin, het circuit ligt er prachtig bij: wij Belgen kunnen maar wàt fier zijn van wel te investeren in autosport en circuit, en hebben alsnog geen last van geluidsnormen, (cfr.Assen!):D:D

6. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    #9 355_Challenge, Jun 4, 2007
    Het circuit ligt er geweldig bij, behalve bij Pouhon. Alé toch voor de fotografen.
    Ik was een rondje circuit aan het lopen en bij Pouhon 1 grote modderpoel.

Ik heb het ook met Dino2010 eens dat het minder was en dat de Ferrari days mooier zijn. Toch was het een leuke dag.

Het viel gisteren niet mee goede plaatsen te vinden voor foto's. De marshall posten waren bijna allemaal afgesloten en door de bewolkte lucht was het moeilijk mooie kleuren op de auto's te krijgen.

7. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    @ Marcel: de eerste run over het circuit was idd de beste. Weinig verkeer en veel snelheid. Van alle bochten op het circuit vond ik Eau Rouge en ene bocht naar rechts (waarbij je naar beneden duikt) de leukste.
    Jarenlang speel ik al computerspellen en heb dan ook "vaak":D over het circuit gereden.Het was tevens de allereerste keer dat ik op EEN circuit mee reed met iemand.

Wat ik ook zo mooi vond, waren de lange bochten op het circuit. Je ging daar met hoge snelheid op af, verminderde wat vaart en bij het uitkomen ging je weer vol op het gas. Ik kon mn hoofd niet van de hoofdsteun houden :D

Nogmaals erg bedankt voor deze ervaring!:):):)

@ Marnix en Dino2010: dank voor de complimenten :)

Dino2010: paddockfoto's komen binnen nu en 10 minuten online :) Je 328 stond daar weer te glanzen met veel trots! Prachtig om je bolide te zien!

8. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #12 308ROB, Jun 4, 2007
  9. filiberke

filiberke Karting

Feb 14, 2007
    130
    belgium
    Full Name:
    filip
    Prachtige foto's Vu, veel fotografen kunnen een poepie ruiken aan jouw kunnen!
    Ik kijk iedere keer naar jouw foto's uit.

Filip

10. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dankje :)

maar ik weet zeker dat 355_challenge nog betere plaatjes heeft;) Ben erg benieuwd naar je foto's Michael! Ik zag je nog rondom het circuit toen ik op het circuit was. Je hebt een flinke eind gelopen!

11. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Franc....volgens mij ben je de enige die ik niet ontmoet heb van de fchatters. Zag je mooie bolide daar wel staan, maar heb er niet echt een mooie plaat van gemaakt IMO (zie die bierblikjes op de achtergrond)

Hoe was het? Was je nog lang gebleven?

12. 355_Challenge

355_Challenge Formula Junior

Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    Ik zal later deze dag (of week) ook wat beelden posten.

Ja ik heb geen stappenteller;) maar ik denk dat ik +/- 15km gelopen heb.
    Eerst de ene kant van de baan en dan via de andere kant terug.

De Lambo SV-R foto met andere auto's in de achtergrond vind ik 1 van je beste foto's die je tot nu toe in dit topic gepost hebt.

13. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    308ROB!
    't Was fijn je te treffen op Spa, ook je mooie 308 van dichterbij te bekijken, was weer leerrijk! Gave foto's, hoor! Ik heb rpmtifosi en alx355gt helemaal niet gezien gisteren! Kerels, waar zaten jullie?
    Die ene foto waar ik weer aan't poetsen was... verschrikkelijk: een kanjer van een vogelkak! Gelukkig was het chemisch proces van de gevleugelde anti-CO2-bewakers nog niet volledig hard, waardoor, na afspoelen met 10.000 liter water, en nog een paar laagjes polish, de ultieme glans weer snel naar de oppervlakte kwam! Soms zou je denken dat die schijterds het echt op je auto gemunt hebben! :D

14. 308ROB

308ROB Formula Junior
    Silver Subscribed

Aug 14, 2004
    884
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

:D:D Dino ze zoeken speciaal Ferrari's waar veel poetswerk aan verricht is want op alle andere wagens zat helemaal niets. :)

15. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Knappe foto’s alweer iedereen!

Geslaagd dagje toch alweer :D
    Fijn om een heleboel bekenden weer eens terug te zien.
    De dag al goed ingezet door samen met enkele Alfa’s, een Maserati en een Ferrari van vrienden vanuit Limburg richting Spa te rijden.
    Altijd leuk om in de paddock te kunnen parkeren :D
    Al was idd vrijwel iedereen het er over eens... SpaItalia was minder intressant dan voorgaande edities. De organisatie liet idd wat te wensen over, dat merkte je al bij het binnenrijden.
    Het beperkte aantal Ferrari’s was natuurlijk jammer maar ook te verwachten wanneer de F-clubs op dezelfde dag bijeenkomsten organiseren.

Voornamelijk in het Ferrari paddockje natuurlijk :D
    Maar we hebben ook het nieuwe pitcomplex aan een grondige inspectie onderworpen. Best indrukwekkend. Een geweldig zicht ook vanop het dak! En dan vooral het panorama op La Source is echt grandioos! Wat een ruimte!
    Natuurlijk ook jouw glanzende 328 gezien.
    Even later hebben we jou ook in de verte zien staan in de Maserati paddock, je was toen net in gesprek. We dachten je even later nog wel te ontmoeten maar toen was je al weg. Ben je ook nog via Limburg gepasseerd?

16. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Nee, geen Limburg! Je kan niet àlles hebben! SpaItalia, binnenkort viering in Maranello, direct aansluitend Modena Motorsport Trackdays op de Nurburgring, de Limburgshe heuvelrit (kan ik tot mijn grote schaamte niet meedoen, dedju!), dan 1 juli met de VL.F-vrienden naar Knokke, dan nog es Oldtimer-GP eveneens op de Ring, en dan de langverwachte "F-Chat Supermeeting du Pays Plat!" 't Wordt druk deze zomer!

17. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Strakke foto's Michael. Volgende keer ga ik ook eens rondom het circuit lopen. Op je foto's zie ik dat je leuke fotostekjes hebt gevonden...(Y)

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu

Share This Page