Wat is de voorkeur? (blijft natuurlijk owners privilege) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zojuist nam het belang van deze Poll toe. Paulus bestelde reeds zo'n sticker aan de andere kant van de wereld maar zei me net zich te conformeren aan ons oordeel.
Zijn jullie nou vrieden! ik een stikker kopen omdat ik het te gek vindt, stemmen jullie dat er geen op moet?
hier zeg ik zonder maar dat komt door de foto de foto van de CS zonder streep is een veel mooier foto daardoor komt deze beter uit eigelijk zo je persies de zelfde foto moeten hebben 1 met streep en in zonder streep
eigelijk zo je persies de zelfde foto moeten hebben 1 met streep en in zonder streep[/QUOTE] Terps dit vraagt om een foto shopje
Zeg....eeehhh. Dat was nu juist de lol van deze poll. Met de foto van Peter is er maar 1 keuze mogelijk. :-> Even serieus, we kunnen ons heus wel een voorstelling maken met en zonder. Desnoods googlen jullie even.
Sorry vrinden, ik heb met streep gestemd... Een CS is niet af zonder streep. Toen ik de eerste (pers)foto's zag na de introductie, dacht ik wat doen ze nou... maar toen ik de auto in levenden lijve zag, toen dacht ik, ze zijn zo gek nog niet, die Italianen... Paulus, plakken jongen!
natuurlijk geen streep. Ten eerste ziet de auto er zonder streep beter uit (race-strepen zijn voor Golfjes van begin jaren negentig en Civicjes van iets latere datum), ten tweede is het maar weer overbodig gewicht. Bestel die streep maar af Paulus. Een Challenge Stradale ziet er naakt nu eenmaal het beste uit.
Nou, het lijken me zelfs èchte vrienden. Echte vrienden vertellen de waarheid, ook als die niet zo goed uitkomt