Ben er nog steeds niet uit. Dat Prugna is toch wel heel erg mooi. En aangezien het autootje helemaal kaal gaat dit voorjaar, kan ik zelf een nieuwe kleur kiezen.... Twee kandidaten zijn er over: Dezelfde donkerblauwe kleur als ik nu heb (maar dan Metallic) - noem het Blu Stuttgart, naar Onno's 550. Of Prugna. (Hoe gaat dat met de RDW eigenlijk? De kleur staat in het kenteken, toch?) Help! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik ga voor blauw Hans!! Die ander is ook gaaf, maar vind het blauw net iets mooier op de Dino. Michiel
Hans, De Poll likt me duidelijk. IMHO is prunga een mooie kleur op iets engels (TVR , Aston o.i.d) en bijvoorbeeld een GT als de 465. Blauw vind ik meer racy en dus meer passen bij jouw race kart. Jeffrey
Ik persoonlijk zou voor Prugna ( pruimenkleur) gaan, past mooi bij dat beige interieur en heeft iets sjieks, geeft een exlusieve (dure) uitstraling.
Hans, ik zit ook op de wip. Dat mijn blauw (overigens iets anders dan mijnbouwblauw ) een topkeuze is staat buiten kijf. Maar het is ook wat safe, en het is geen originele kleur. Ik vind het feit dat Prugna een originele '70er jaren Ferrari kleur is toch wel heel erg leuk. En het is heel mooi, en het is heeeeel zeldzaam. Blu Volkswagen is misschien net iets fraaier, maar ik heb Prugna dan ook nog nooit in het echt gezien. Allebei de kleuren gaan i.i.g. uitstekend bij je interieur. Keuzes, keuzes. Ik denk er nog eens over na voor ik stem. Onno
Prugna is een geweldige kleur als je het in het echt ziet. Op foto's ziet het er vaak bruin uit. Heeft iets weg van aubergine. 1 vote for prugna!! Wle met beige interieur. Zal eens zoeken in de archiefkast. Heb ooit nog eens een Giulia in die kleurcombi gehad.
Prugna is ook een kleur die 's avonds heel gedistingeerd is, bijna zwart en als de zon schijnt helemaal tot leven komt. + ik vind als je jou auto helemaal in een andere kleur zet, dat je meer het gevoel hebt van : wow, 't is net een nieuwe. Ga je van Blauw naar Blauw metallic heb je minder effect van je investering
haha, zit wat in Dirk. Nou ben ik nog lang niet uitgekeken op mijn blauw, maar het zou wel wat minder spannend zijn ja.... @Onno: ik geloof alleen dat de originele Prugna geen metallic kleur is. En ik ga absoluut 100% zeker voor een metallic lak. Dus dan zou het vrij-naar-1970's Ferrari zijn. Niet origineel, maar daar geef ik minder om dan een boel mensen hier (en dan zou ik terug moeten naar 14" wielen en contactpuntjes, om het maar niet te hebben over het eruit slopen van m'n leren bekleding)...
Ow Hans, als je dan toch bezig bent, op je voorbeeldfoto heeft de Dino zo'n ontzettende cute chromen spiegeltjes, doe die ook maar gelijk erbij. Staat enig !
Nou ja, we zijn niet op zoek naar Pebble Beach standaarden natuurlijk. OK, dus dat argument valt weg. Maar weet het nog niet zeker. Neig naar Kever Blauw. Onno
Helemaal mee eens Dirk! Hans; dat zou ik ook echt doen; mooie chromen spiegeltjes erop! Staat helemaal oppietoppie! Definitely prugna. Prachtige diepe en spannende kleur.
Hans, Ik heb voor Prugna gekozen. Je snapt wel waarom als je de foto ziet. En ik neem aan om een eerlijke poll te krijgen: een keer "voten" per chatter? Image Unavailable, Please Login
Als ik die 308 in het zonnetje zie, dan zeg ik prugna, maar dat blauwe staat ook heeeeeeel goed.... oftewel, ik weet het niet. Ik begrijp dat je het moeilijk vind.... 2-tone???? Prugna boven, blauw onder??? Of Prugna aan bestuurderskant en blauw aan passagierszijde?
Vind je auto erg mooi van kleurstelling zoals hij nu is Hans. Een echte icoon hier op de Ferrarichat. Geen idee hoe prugna gaat staan op de auto. Photoshoppers !!
@Haens ! Je laat je veel te veel afleiden door die gasten die alles mooi vinden als het maar geen rood of zwart is. Maar sluit je aan met de massa want al die mensen zullen het toch niet fout hebben....? Dus ZWART natuurlijk !!!!!!!! Image Unavailable, Please Login