Zoals bekend werkt stichting Opkikker voor gezinnen waarvan één van de kinderen langdurig ziek is. Tijdens onze Super Opkikkerdagen maken wij het mogelijk om voor 50 gezinnen tegelijkertijd een onvergetelijke dag te organiseren. Dit houdt in dat wij voor ieder gezin een persoonlijk draaiboek samenstellen met activiteiten waarvan wij weten dat gezin een groot plezier te kunnen doen. Dit draaiboek wordt tijdens onze dagen gekoppeld aan een vrijwilliger die gedurende een dag met het gezin op pad gaat en ze volledig in de watten legt. Deze dagen worden georganiseerd op Center Parcs De Eemhof (Slingerweg 1, Zeewolde) en zien er als volgt uit: - 9.00 uur aankomst relaties en gezinnen - 10.00 uur – 12.00 uur activiteiten blok 1 - 12.30 uur gezamenlijke lunch - 13.30 uur – 15.30 uur activiteiten blok 2 - 16.00 uur optreden m.m.v. diverse artiesten - 17.00 uur gezamenlijk buffet - 18.00 uur uitzwaaien van gezinnen door vrijwilligers en relaties Zoals je kunt zien vinden de activiteiten tussen 10.00 uur en 15.30 uur plaats en zullen de ritten (van ongeveer 45 min.) plaats vinden. Na deze ritten is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan het optreden en buffet. Wij hopen op deze 'Super Opkikkerdag' een mooie groep auto's bij elkaar te krijgen voor een onvergetelijke dag! De datum is zaterdag 18 juli. Wij doen onze best om ongeveer 12 a 15 auto’s te regelen, maar meer mag natuurlijk ook. De lijst tot nu: Zaterdag 18 juli een Opkikker dag in Zeewolde 1- Spyker Cars, Spyker C8 2- Joop, Spyker C8 Spyder 3- Jeffrey, Ferrari 328 GTS 4- Ivonne, Ferrari 328 GTS 5- Onno of Harald, Ferrari 550 Maranello 6- Fred, Ferrari 328 GTS (nog definitief te bevestigen) 7- Henkie, Ferrari 360 Modena 8- Roel, Alfa Romeo Spider 3.0 V6 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- Heren en Dames, Ferrari rijders, wij zien jullie graag!! Jeffrey
Leuk initiatief. Ik heb helaas zelf niet het type auto om aan dit soort activiteiten mee te doen.. Is er al een route bekend? Kom zelf uit Zeewolde, dus dat is lekker dichtbij
Geen idee van een route. We krijgen eind juni een draaiboek. En hopelijk nog wat aanmeldingen naarmate we dichter bij 18 juli komen. Jeffrey
@heren... Ik zie pas 5/6 namen van ons forum staan bij dit initiatief, dat kan toch niet ? Het ziet er uit als een leuke dag en een gezellig moment om elkaar ook weer te zien. Kom op he ! Bedankt!
Henk, bedankt. De lijst tot nu: Opkikker dag in Zeewolde, Zaterdag 18 juli 1- Spyker Cars NV, Spyker C8 2- Joop, Spyker C8 Spyder 3- Jeffrey, Ferrari 328 GTS 4- Ivonne, Ferrari 328 GTS 5- Onno of Harald, Ferrari 550 Maranello 6- Fred, Ferrari 328 GTS 7- Henkie, Ferrari 360 Modena 8- Roel, Alfa Romeo Spider 3.0 V6 9- 10- 11- 12- 13- 14- 15- Heren en Dames, Ferrari rijders, wij zien jullie graag!! Jeffrey
Opkikker dag in Zeewolde, Zaterdag 18 juli 1- Spyker Cars NV, Spyker C8 2- Joop, Spyker C8 Spyder 3- Jeffrey, Ferrari 328 GTS 4- Ivonne, Ferrari 328 GTS 5- Onno of Harald, Ferrari 550 Maranello 6- Fred, Ferrari 328 GTS 7- Henkie, Ferrari 360 Modena 8- Roel, Alfa Romeo Spider 3.0 V6 9- Marc, Ferrari CS 10- 11- 12- 13- 14- 15-
Prachtig initiatief! Ik wil zeker nog wel eens aan zo'n rit voor 'n goed doel deelnemen. Maar op 18 juli kan ik er helaas niet bij zijn
Moet helaas werken die dag en vrijnemen zit er niet meer in Doe wel weer mee met de Maarten Memorial op 3 aug. Maarten
Rondje om het gemeentehuis zeker Dat bedoelde ik Jef, sta er al gewoon bij , hoef je me helemaal niet voor lastig te vallen als ik (eindelijk) eens wat doe
Het is nog even onder voorbehoud Jeffrey maar ik denk wel dat ik er bij kan zijn. Ik bevestig nog in de loop van deze week. René
Jeffrey, Ik moet helaas afhaken i.v.m. vakantieverplichtingen (http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=138694978&postcount=41325) Ik zal wel een beetje aan jullie proberen te denken..... Ciao, E.
René, Kan ik je bij deze officieel aanmelden bij Stichting Opkikker? Leuk als je er bij bent!! Jeffrey
Heel erg leuk!! Maakt de opkomst als volgt: Opkikker dag in Zeewolde, Zaterdag 18 juli 1- Spyker Cars NV, Spyker C8 2- Joop, Spyker C8 Spyder 3- Jeffrey, Ferrari 328 GTS 4- Ivonne, Ferrari 328 GTS 5- Onno of Harald, Ferrari 550 Maranello 6- Fred, Ferrari 328 GTS 7- Henkie, Ferrari 360 Modena 8- Roel, Alfa Romeo Spider 3.0 V6 9- Marc, Ferrari CS 10-René, Ferrari 360 Spider 11- 12- 13- 14- 15-
Jeffrey, Begrijp ik het goed dat je met meerdere kinderen een rondje doet? Hoe oud zijn ze eigenlijk gemiddeld? Zijn het kinderen met een korte levensverwachting of "altijd ziek"/ gehandicapt? Puur nieuwsgierigheid hoor. Ik kom gewoon als het niet plenst van de regen...
Hoi Marc, Aan het einde van de maand krijgen we (vrijwilligers) allemaal een draaiboek. Haal dit van www.opkikker.nl informatie over de Stichting http://www.opkikker.nl/view.cfm?page_id=6336 Doelstelling en filosofie: Stichting Opkikker heeft als doel gesteld: Het tijdens of tussen de behandeling door, verzorgen van een fijne dag voor gezinnen, waarvan een kind in de leeftijd van 0 tot en met 17 jaar, in verband met een chronisch fysieke aandoening, langdurig onder behandeling is in een met de stichting samenwerkende instelling, of die door de ernst of aard van deze aandoening, uitzicht heeft op een langdurige behandeling in deze instelling. Jeffey