2012 Viva Italia Assen | FerrariChat

2012 Viva Italia Assen

Discussion in 'Holland/Belgium' started by RedMondialTCab, May 25, 2012.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Viva Italia wordt dit jaar op 27 mei gehouden op het TT circuit van Assen.
    Wie gaan er allemaal heen?

2. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Ik sla dit jaar over. Veel plezier voor wie wel gaan!

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik had heel graag gegaan, maar het thuisfront werkt niet echt mee. En eigenlijk hebben ze een beetje gelijk. Ik hou je op de hoogte.

Hoor wel dat WimB en Pieter zowieso gaan.

4. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ik ga er ook naar toe. En jijzelf Cor?

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Spa Classic is voor mij The Place To Be...

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hangt er vanaf of m'n pakketje van Superformance met daarin een nieuwe thermostaat morgen in de bus ligt. Langzaam rijden met een thermostaat die tussen de 60 en de 120 graden heen en weer schommelt kan het motortje nooit echt leuk vinden... Ook leuk in de file rond Milaan trouwens, zonder vluchtstrook.

7. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    458 is er.

Onno

8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Spa en Meux! Kortom België is the place to be!

9. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Tja, loopt die Henk ons tijdens de Italy-trip op te stoken, pak ik dus een vlucht eerder terug om zeker te zijn erbij te zijn...
    Hoe dan ook, doe wat verstandig is echter zijn wij van plan om te komen. Wilma heen ik terug is de deal :D:D:D

10. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    "No-Deal" Wilma. Jij heen en terug om uiteindelijk de verloren km uit het verleden goed te maken.:)

11. MrDino308GT4

MrDino308GT4 Formula Junior

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Hoi Hans, denk je dat de oude thermostaat niet goed open gaat? Al getest met een pannentje heet water en de koude kraan? Je zou er eventueel ook een ring tussen kunnen leggen zodat de thermostaat altijd "minimaal" open blijft staan. Dan kan het watercircuit ook bij slechte werking van opengaan van de thermostaat in ieder geval geval doorstromen / circuleren zonder dat het echt te heet wordt. Bij die ring knip je dan er een stukje tussen uit. Zo lijkt het een U-vorm zodat deze netjes om het asje geschoven kan worden. Het echte te heet worden moet dan ook over zijn.

Groet Arian

12. MrDino308GT4

MrDino308GT4 Formula Junior

Sep 2, 2009
    796
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Ik ga dit jaar niet naar Assen. Ik heb overigens maandag de 28e voor de LCN een " Meet & Greet " georganiseerd tussen 11.00 en 14.00 uur op het Stapelbakkersbakkers Pebble Green in Beesd (Afslag 14 snelweg A2) tussen het Lancia Deltaregister en het Lancia FFF (Fulvia-Flavia-Flaminia) register. Ja Wim, dus weer in jouw achtertuin Ha Ha Ha.

Overigens zal de jaarlijkse 5e Traditionele Lancia Delta Pannenkoekmeeting op zondag 9-9-2012 plaatsvinden. Vorig jaar bleek de combinatie met wat F erbij in de vorm van een
    " Otto Cilindri meeting " bijzonder geslaagd. Mocht men een ritje zoeken of een doel voor een rit willen hebben: op aanstaande pinkstermaandag de 28e of op 9-9 op het " Green " is altijd wel een leuk plekje te vinden waar men diverse typen naast elkaar kan parkeren voor maken van foto's en dergelijke. Hier nog weer even de link van vorig jaar : http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=306966&page=8

Vanwege de Deilmeeting op 15-9 heb ik vooralsnog hier op het forum aan de Pannenkoekmeeting in de vorm van " Enzo Ferrari meets Vincenzo Lancia " geen ruchtbaarheid gegeven, maar goed, als de zon schijnt, en wie tijd, zin en gelegenheid heeft die is uiteraard van harte welkom (zowel op de 28e als op 9-9).
    Wie eventueel toch sowieso zin heeft te komen om bijv. na te praten over de opgedane indrukken van de afgelopen weken : geen probleem. Laat het in dat geval weten zodat ik er rekening mee kan houden. Aan het parkeren op het " Green " zijn geen kosten verbonden en wat ter plekke geconsumeerd wordt in dat geval svp meteen afrekenen - dan heb ik ook geen financieel probleem achteraf.

Groet Arian

13. aero

aero Formula Junior

May 8, 2011
    336
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Ga er wel heen met de 208, vorig jaar 3e in het concours, eens kijken of het dit jaar nog beter wordt, auto staat er in ieder geval nog netter bij.

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ga dit jaar niet heen, vrouwlief moet werken en met 2 kids die kant op is geen succes, jullie zijn op de terugweg overigens welkom voor een drankje in de achtertuin.

Veel plezier!

15. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Wordt er nog ergens afgesproken om samen op te sto(r)men.....? ;)

16. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Goed idee, houden we in gedachten en laten wel wat weten.

Ook een goed idee.

Wilma zwaar verkouden maar wil toch graag gaan. Als we niet te vroeg afspreken haken we aan. Anders komen we na vliegen...

17. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet
    Fred, als je op het circuit wil moet je er tussen 10 en 11 zijn ivm met de instructies.
    pieter, cor en ik gaan niet het circuit op.
    pieter suggereerde rond 10.00/10.15 bij tiel afspreken en dan met elkaar oprijden naar assen. pieter wilde er niet te lang blijven.
    vwb wilma haar verkoudheid staat het zweethok al schoon en klaar.
    we horen het wel of die tijd en plek ok is.

18. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Is goed Wim.
    Net Henk nog gesproken : Hij gaat morgen niet mee; Hij kan de meiden niet alleen thuis laten.

Wij staan rond 10-en klaar bij vd Valk Tiel !!!

19. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Tiel is een "beetje" om voor ons om naar Assen te gaan. Kunnen we ergens aanhaken?

Houten van de Valk? Het is iets meer voor Cor maar korter voor Wim en bovendien gezelliger, toch? Zeg rond 10:30?

Erik, waar haak jij aan? Hilversum?

Paul (voormalig DBS, nu 911) heeft ook zin om mee te gaan.

20. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Het is 15 km om voor mij. Als jij voor de catering zorgt is, ben ik over te halen !! :):)

21. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ik ga het circuit op, dus moet dan uiterlijk 11:00 uur in Assen zijn voor de inschrijving en rijdersbriefing. Ga via de Flevopolder en stuif bij Zwolle de A28 op. Zal zo rond een uur of 10, kwart over 10 zijn, dus ik zie jullie wel in Assen......

@Onno, hoe en hoe laat rij jij waar?

22. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ja Onno, waar hoe laat?

Deal! Karen ging ook mee begreep ik, partner-ruil? ;)

23. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet
    net gehoord dat pieter hol niet mee gaat. die heeft het iets te zwaar gehad de afgelopen tijd. stonden buiten de winkel.
    houten maakt voor mij niet uit uiteraard.
    cor bel mij ff als je uit tiel vertrekt dan sta ik bij het pompstation bij beesd te wachten.

24. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik ken er nog twee, en die komen wel (ondanks verkoudheid)...
    Het is juist een stukje ontspanning maar ook geen (verplichte) taak, jammer dus :(

J m 2 c.

25. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    Was effe een tropenweek! Moet effe bijtanken morgen........maar ja, zaken gaan voor het meisje toch! Els en ik beloven beterschap. Gaan jullie zien!

Share This Page