Hey Ferraristi, Is er al wat meer bekend over de locatie, waar dit fantastisch evenement gaat plaats vinden..?? Groetjes, Danny
Er staat nog helemaal niks over dit evenement op de site van FCN. Misschien dat een van de leden van FCN dit kunnen vertellen, tis toch al binnenkort...
Ja, heel binnenkort.... Wat ik er al van gehoord/gelezen heb, zal het een heel mooi evenement gaan worden.. Ik ben heel benieuwd.. We wachten af... ;-)
Ik ben vanmorgen even gaan kijken; wederom een zeer fraaie opkomst met enkele unieke exemplaren. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
deel 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Roger, Dank voor de toffe foto's ! Ik zit hier een beetje in een dip, want je wil het niet geloven, maar het regent hier En alle forum-die-hards zitten natuurlijk op de charity-rit van Walter, dus weinig te doen hiero. Daarom dubbel leuk jou mooie bijdrage ... Ik zie trouwens enkele bekende auto's Fleurt mijn dag weer op.
kikke plaatjes zeg, weer helemaal te gek. het is echt niet te geloven wat er aan speciaal F spul in NL rond rijdt en dit is no maar zo'n klein beetje! op je eerste serie foto,s en dan de vijfde foto wat is dat voor wagen (misschien een domme vraag maar ik heb ech geen idee, wel een super vette sportwagen)
Klassiekers is niet mijn specialiteit. GTO misschien ? Onderstaand plaatje is volgens de overlevering een GTO en hij lijkt er verdacht veel op.... Image Unavailable, Please Login
Als een 64 GTO replica is, dan vind ik hem niet zo geslaagd. Lijkt dan meer op zo'n Nembo, vind ik. Gaaf die auto's trouwens en bedankt voor het plaatsen v/d foto's! Het resizen moet je trouwens nog even anders proberen vind ik. Ze zijn nu niet echt mooi meer. Gebruik je irfanview toevallig? Daar kun je wat dingen instellen waardoor ze mooier worden.
Nou oke. Irfanview downloaden, is Freeware tool om foto's te bekijken en te bewerken. http://www.irfanview.com/ Installeren en dan opstarten : -Dan File --> batch conversion/rename kiezen -Daar kun je de foto's uitkiezen die je wilt verkleinen. Met pijltjes naar links verplaatsen. -Output directory kiezen. Neem een andere map dan de huidige! Irfanview werkt veilig, maar als je echt net alles fout doet, ben je de originele foto's kwijt en dat wil je niet. (ik maak altijd voor het verkleinen een submap aan met de naam 1024 of 800 oid.) -Ik kies altijd batch conversion/rename results -Output format kies ik JPG/JPEG format -Options knop indrukken. Ik heb quality op 95% staan. De 1e 3 vinkjes staan uit, dan 4 aan. De andere 2 vinkjes zijn voor GIF's. Maar met die vinkjes kun je wat spelen. ga weer terug naar het vorige scherm -Set Advanced options knop indrukken : Resize aanvinken en een formaat kiezen. Voor Ferrarichat kies ik meestal 800x600. Preserve aspect ratio aanvinken, Use resample function aanvinken, don't enlarge smaller files aanvinken. Rechts kun je nog voor sharpen of brighten etc kiezen. Dan op Ok drukken en dan ben je klaar om te starten. Lijkt veel werk, maar het stelt echt niets voor en hij bewaart alle instellingen, dus de volgende keer is het 30 seconden werk om foto's te verkleinen en te renamen. Ik heb zelf wel een iets oudere versie zie ik nu, maar de basis zal wel gelijk zijn gebleven.
p.s. de foto's van Fumacher zijn mooier dan die van mij na resizen, maar die van mij zijn weer mooier dan zoals jij ze nu upload. Misschien kan Fumacher nog wat tips en trucs plaatsen hier? Die is ook naar deze meeting geweest als het goed is. Hier een voorbeeldje van de kwaliteit van mijn foto's na het resizen op de bovengenoemde manier. Edit : misschien moet je 640x480 kiezen? Fchat maakt hem toch behoorlijk onscherp zie ik nu. Dit is de foto die ik heb ge-upload namelijk : http://www.gummen.org/tmp/voorbeeld001.jpg Image Unavailable, Please Login
Yes!! Plaats ze nu nog maar een keer. of doe in elk geval die 2 van die rode 250 SWB eens? Dat zijn volgens mij supermooie foto's namelijk. Zat er zelfs ijs op de ramen of alleen water?
Dat was ook mijn eerste ingeving - een Drogo rebody door Tom Meade. Hieronder zijn Nembo Spyder #1777 - neus lijkt er precies op, niet? Ernaast is de 1964 250GTO van Sir Anthony Bamford, die neus is toch heel anders. Toffe foto's, Roger! Ik had toch die 330 GT 2+2 van Marcel moeten kopen, had ik ook mee kunnen doen! Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Roger, Ook ik vind je dauwfoto's erg tof!!!! Daar had ik ook meer mee moeten doen zeg. Te mooi! Het was leuk om je weer te zien in het bijzijn van je dochtertje. Ze is echt heel lief met haar grote ogen Er waren veel mensen van het forum hier. Ik heb o.a. Joop, Peter (Bigodino) Marcel, Henk (njoymedia) gezien. Er waren ook zeer veel fotografen aanwezig bij deze meeting. Logisch...... want wat was de opkomst groot! Topstukken waren de 250 California, Daytona Spider, GTO van Kroymans en die Nembo(?) Laatstgenoemde werd een GTO-replica genoemd, maar nu ik de foto's van Onno zie heb ik mijn bedenkingen. Mijn foto's volgen nog. Grtzzz Vu