There are many pics of 348 Spiders in the 348 Registry. But the pics are very small and low resolution. Some better pics in other threads are without s/n. So lets try to list as many 348 Spiders as possible with pics and s/n in this thread. i start with mine: Euro 1994, rosso corsa, nero, s/n 97377, owned by me since 2001: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nice pictures, car looks great. Mine 1994, Rosso Corsa, two tone beige interior, carbon fiber SS seats with Modular 18" 360 wheels. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nice pics - but s/n please!!! do you have a better pic from the back? seems you changed the grill to 355 style.
mine, 1994 # 98582 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
1995, rosso corsa, tan, s/n 99231, owned since 5/2007 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here is mine in Tuscany: 97778 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
S/N yes I realize I did not put it down but you see I don't know it of heart and my garage is waaaaaaay over there and I am waaaaaaaaay over here in my comfy bed I added the Le Mans grill to my Dolce this summer, I have to tell you it changes the look of the car for the better (my opinion) way more aggressive and even appears wider than she already is Pics as requested Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
my car (97377) and a friends Spider (97704) - rosso corsa/nero as mine. Image Unavailable, Please Login
left 99775 and right 97377 both euro rosso corsa/nero 97377 is my car 99775 was a rental car - now with more than 150.000km and still going strong and looking good Image Unavailable, Please Login
My 93 Spider, cn 98746 on it's first real outing after it's recent rebuild detailed here http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=291235 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Roberto your ride looks awsome with 355 Rear. Here is my little girl 1995 348 Spider SN 99699 Born May 1994 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
RIP... I miss her dearly. Insurance did total it. This is one of my favorite pics of her. Image Unavailable, Please Login