348 Spoorverbreders | FerrariChat

348 Spoorverbreders

Discussion in 'Holland/Belgium' started by mattie1984, Aug 30, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. mattie1984

mattie1984 Karting

Aug 28, 2009
    88
    Heesch - NB
    Full Name:
    Mathijs van Heusden
    Beste mensen,

Zoals ik vertelde ben ik op zoek naar een 348 TB. Een eis is voor mij dat er spoorverbreders onder komen. Zoieso achter, vóór heb ik geen verstand van.

Dus mijn vraag, komt een spoorverbreder bij een 348 vaak voor bij de voorwielen?

Zouden de trotse eigenaars van een 348 met spoorverbreders hier eens wat foto's willen plaatsen? Graag ook de breedte vande verbreders erbij vermelden. Misschien dat ik dan op die manier iets makkelijker een keuze kan maken voor de breedte.

BVD!

2. mattie1984

mattie1984 Karting

Aug 28, 2009
    88
    Heesch - NB
    Full Name:
    Mathijs van Heusden
    Zouden de trotse eigenaars van een 348 met spoorverbreders hier eens wat foto's willen plaatsen?

A.U.B. ook de breedte van de verbreders erbij vermelden. Misschien dat ik dan op die manier iets makkelijker een keuze kan maken.

Alvast bedankt!

3. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Volgens mij had Henk´s 348 in ieder geval verbreders achter.

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Nutteloze topic, koop eerst een auto zou ik zeggen.

5. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
  6. mattie1984

mattie1984 Karting

Aug 28, 2009
    88
    Heesch - NB
    Full Name:
    Mathijs van Heusden
    #6 mattie1984, Sep 1, 2009
    Last edited: Sep 1, 2009
    Ehm... Nutteloos? Ik probeer hier gewoon op een gezellige manier wat informatie in te winnen, zodat ik straks alles mooi op een rijtje heb. Overigens wil ik de auto al mét spoorverbreders bestellen zodat ik niet nogmaals daarvoor terug moet.

Ik dacht zowieso dat er wel wat behulpzame mensen waren die wel wat foto's willen laten zien.

Dus nogmaals, waarom meteen oordelen als ik simpelweg een vraag stel? Óf je wilt me helpen, óf niet.. Beiden is OK.

7. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Matthijs,

Zag je de onderschriften onder de namen "Henkie" en "Ton Visser"? Dat betekent zoveel als dat zij veel deden voor deze community, niet te bijdehand graag.

gr.,

Gijs

8. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Helder :D

Share This Page