Beste mensen, Zoals ik vertelde ben ik op zoek naar een 348 TB. Een eis is voor mij dat er spoorverbreders onder komen. Zoieso achter, vóór heb ik geen verstand van. Dus mijn vraag, komt een spoorverbreder bij een 348 vaak voor bij de voorwielen? Zouden de trotse eigenaars van een 348 met spoorverbreders hier eens wat foto's willen plaatsen? Graag ook de breedte vande verbreders erbij vermelden. Misschien dat ik dan op die manier iets makkelijker een keuze kan maken voor de breedte. BVD!
Zouden de trotse eigenaars van een 348 met spoorverbreders hier eens wat foto's willen plaatsen? A.U.B. ook de breedte van de verbreders erbij vermelden. Misschien dat ik dan op die manier iets makkelijker een keuze kan maken. Alvast bedankt!
Ehm... Nutteloos? Ik probeer hier gewoon op een gezellige manier wat informatie in te winnen, zodat ik straks alles mooi op een rijtje heb. Overigens wil ik de auto al mét spoorverbreders bestellen zodat ik niet nogmaals daarvoor terug moet. Ik dacht zowieso dat er wel wat behulpzame mensen waren die wel wat foto's willen laten zien. Dus nogmaals, waarom meteen oordelen als ik simpelweg een vraag stel? Óf je wilt me helpen, óf niet.. Beiden is OK.
Matthijs, Zag je de onderschriften onder de namen "Henkie" en "Ton Visser"? Dat betekent zoveel als dat zij veel deden voor deze community, niet te bijdehand graag. gr., Gijs