Goed, het wordt dus zaterdag 4 augustus BBQ op vliegveld Lelystad. Programma, tijden en routebeschrijving volgen nog. Eerst maar eens kijken wie er zoal gaan komen? Dus bij deze: gaarne een posting hier of een pm aan mij om een plaatsje te reserveren, met daarbij graag ook of je een passagier mee denkt te nemen (ivm het aantal aan te schaffen karbonades). Komt allen! Hans
Goed nieuws van het BBQ front: Ik ben net even bij de havendienst van het vliegveld langs geweest. 1: Na 19:00 uur mogen we met de auto's het platform op. Wellicht daarvoor ook al, maar dan zijn ze nog niet gesloten. Even uitkijken voor vliegtuigen dus. Hangt dan een beetje van de opkomst af of we alles bij mij voor de deur kwijt kunnen of dat we het grote platform er ook nog bij moeten betrekken. Na 19:00 uur kunnen we in ieder geval allemaal aan de goede kant van het hek parkeren. 2: Op de vraag of we wat op de startbaan konden racen was het antwoord: Misschien, maar dan willen we er wel bij zijn, compleet met autootje en zwaailicht. Dit vooral om op het terras dat daar ook zit niet de indruk te wekken dat op het moment dat de heren havendienst hun hielen gelicht hebben, een stelletje ongeregeld tevoorschijn komt om allerlei illegale dingen te doen. Zit wat in natuurlijk.... Vooraf officieel organiseren gaat niet lukken, veel te veel geregel, tot aan moedermaatschappij Schiphol aan toe. Heb wel te horen gekregen wie er die dag dienst hebben, dat dat prima kerels zijn, en dat ik gewoon eerder die dag nog maar even moest vragen of een van hen na werktijd nog even een kwartiertje zou kunnen blijven hangen om ons te begeleiden (bij wie mag hij instappen??? ). Heb verder het kaartje van de persoon van vandaag gehad met op de achterkant al deze boodschap aan de collega's die dan dienst hebben. Kortom: we hebben geen a priori nee gekregen op het gebruik van de startbaan! Dus.... komt allen!
Hans, je weet niet half hoe graag ik zou willen komen naar dit grandioze spektakel, maar ben dan niet in het land
Hans, ik ben ook niet in het land, zit nog in Namibie, waarschijnlijk ook aan de bbq, dat dan weer wel. Ergens stond dat er ter ere van Deil-master in november een herkansing komt?! kan er dan hopelijk wel bij zijn.
Zit nog in Namibie.... bastard! Weet je wel hoe ik dat land mis! Stem ook voor een November herkansing; dan ben ik er bij! Onno
Ik vrees dat je gelijk hebt Henk. We zitten momenteel (pm meegerekend) op meer afberichten dan mensen die wel kunnen komen, en dat is toch niet helemaal de bedoeling. Zeker omdat ik niet denk dat we het racen op de startbaan tot een jaarlijks evenement kunnen verheffen (daar het überhaupt gaat lukken), dus hoe meer zielen (en auto's) we daar de eerste keer bij kunnen hebben, hoe beter. Daarom: Uitstel. We zullen even in de agenda kijken naar een alternatieve datum. Zal wel ergens eind september worden denk ik. Excuses voor diegenen die al vol enthousiasme ja hebben geroepen. Kennelijk zijn we met z'n allen toch wat meer op zomervakantie dan ik gedacht had... Hans
Dat is goed nieuws Hans. Aangezien ik toch een aantal "vaste" chatters af zie melden die er zeker erg graag bij zouden zijn, inclusief moi. Ik mail je vanavond de FCN kalender en het wordt ongetwijfeld een groot feest.
Gelukkig, ik dacht al wat te gaan missen! Top, dat je de moeite neemt het evenement te verzetten Hans. BBQ in September is op zich al een ervaring. Kan zeker/hopelijk ook binnen in hanger?