Hey beste leden, Zijn er mensen die een 430 Scuderia in bezit hebben? Ben erg benieuwd naar jullie pareltjes!
In bezit gehad, leuke auto maar het leven is te kort om maar van 1 auto te blijven genieten. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is een prachtig model maar het is wel een auto-mobiel en met 1100km is die niet erg “mobiel” geweest, toch? Ik zou met zo’n “garage queen” zenuwachtig zijn als ik er mee ga rijden en al helemaal niet ver van de werkplaats af. Kans is groot dat er een “probleempje” ontstaat en dat hij weer gauw de garage in moet. jammer (of eigenlijk zonde) dat de speciale versies van ons merk zo weinig te zien zijn. Zelf ben ik een groot fan van “open” rijden en dus van de 16M. Ooit de kans gehad een rijdend (lees: gezonde km stand) exemplaar te kopen. Niet gedaan, zag niet in waar de +€100k voor nodig was en die ik zou “verliezen” bij gebruik. Kan niet wachten tot we weer de weg op kunnen. Duurt nu wel erg lang. Niet voor die scud met 1.100km die zal wel binnen blijven. Ongeacht het weer. “Zonde om mee te gaan rijden….”
Zonde is in mijn opinie alleen alles wat je niet hebt gedaan, maar wel had kunnen doen, gas op de plank, straks met alle milieuzones mag je nergens meer rijden en kelderen de prijzen misschien sowieso, dan maar beter genoten hebben van het rijden toch?
Scuderia is wel de absolute top van het pininfarina/ferrari tijdperk voor mij... kwa looks zou ik de coupe willen, maar gezien ik net als Fred van open rijden ben...