430 Scuderia | FerrariChat

430 Scuderia

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Azzurogrigio, Feb 3, 2025.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Azzurogrigio

Azzurogrigio Rookie

Nov 19, 2024
    11
    Holland
    Full Name:
    Jelle Boskamp
    Hey beste leden,
    Zijn er mensen die een 430 Scuderia in bezit hebben? Ben erg benieuwd naar jullie pareltjes!

2. Azzurogrigio

Azzurogrigio Rookie

Nov 19, 2024
    11
    Holland
    Full Name:
    Jelle Boskamp
  3. Azzurogrigio

Azzurogrigio Rookie

Nov 19, 2024
    11
    Holland
    Full Name:
    Jelle Boskamp
    Relatie van mij heeft er een staan met 1100 kms….

4. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,134
    The Netherlands
    Forza Service heeft er ook 1 te koop staan, geel

5. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,008
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het is een prachtig model maar het is wel een auto-mobiel en met 1100km is die niet erg “mobiel” geweest, toch?

Ik zou met zo’n “garage queen” zenuwachtig zijn als ik er mee ga rijden en al helemaal niet ver van de werkplaats af. Kans is groot dat er een “probleempje” ontstaat en dat hij weer gauw de garage in moet.

jammer (of eigenlijk zonde) dat de speciale versies van ons merk zo weinig te zien zijn.

Zelf ben ik een groot fan van “open” rijden en dus van de 16M. Ooit de kans gehad een rijdend (lees: gezonde km stand) exemplaar te kopen.
    Niet gedaan, zag niet in waar de +€100k voor nodig was en die ik zou “verliezen” bij gebruik.

Kan niet wachten tot we weer de weg op kunnen. Duurt nu wel erg lang. Niet voor die scud met 1.100km die zal wel binnen blijven. Ongeacht het weer.

“Zonde om mee te gaan rijden….”

6. milko1969

milko1969 Formula 3

Feb 21, 2012
    1,424
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Zonde is in mijn opinie alleen alles wat je niet hebt gedaan, maar wel had kunnen doen, gas op de plank, straks met alle milieuzones mag je nergens meer rijden en kelderen de prijzen misschien sowieso, dan maar beter genoten hebben van het rijden toch?

328gts1987 likes this.
  7. DutchFerrari

DutchFerrari Formula Junior

Apr 7, 2022
    668
    Bollenstreek - Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Scuderia is wel de absolute top van het pininfarina/ferrari tijdperk voor mij... kwa looks zou ik de coupe willen, maar gezien ik net als Fred van open rijden ben...

Share This Page