Voordat het uitlekt....... Ik ga morgen een handtekening zetten onder een contract voor de 458 Challenge. De GTO is verkocht.... De auto ga ik inzetten op allerlei evenementen. Ga geen races rijden. Heb ook geen racelicentie..maar daar wordt aan gewerkt. Op Zandvoort en Fiorano ga ik wat curssusen doen. Heb mijn hele leven nog maar drie rondjes in een racewagen gereden en zal dus wat ervaring moeten opdoen.. Doel is dus om veel lol te hebben met het scheuren in deze ongehoord snelle racewagen. Heb er maar een apart draadje van gemaakt, want ik heb wat adviezen en ideeen nodig voor de uitmonstering van de auto. De basis is wit. Er zijn inmiddels wat voorstellen gedaan. Je kan de standaard bestickering doen van Ferrari. Niet gek, maar ik vind het toch wat lafjes. Bij deze wat eerste schetsen. Zegt u het maar... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sow, daar gaat mijn artikel over hardcore-auto's, alhoewel..... Ik begrijp dat je de rondjes met GT5 niet meetelt, maar welke evenementen denk je dan aan ? Is de GTO weer in Nederlandse handen gekomen ?
Ik zou er in ieder geval een wat meer hardcore interieur in doen ipv dat bruine leer... ( denk ik???)
Gaaf Marc!! Ik persoonlijk zou het simpel houden, zoals de laatste, al vind ik de eerste ook wel mooi.
GTO blijft in Nederland. Evenementen: FOD, FCN rijvaardigheid, Papenburg, Classic Wheels, Modena trackdays, Spa Italia, Bergrennen Osnabruck, Vijverberg, vliegveld twente.....bijvoorbeeld.
gaaf man al was die GTO ook geen misselijk apparaat Ben benieuwd kom iig naar de modena trackdays Bestickering iig iets met de italiaanse vlag maarja daar heb ik een zwak voor.
Dan vind ik de Red Horse nog wel het stoerste Zwart dak en kogelgaten over de gehele auto lijkt me ook wel wat. Of anders aan de zijkant een tekening van The Stig zonder hoofd en dan precies waar jij zit eindigt zijn nek. hihi.. Aan de andere kant kun je natuurlijk iets van een mooie vrouw plakken
Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, je heb natuurlijk wel je eigen GTO 'gebouwd'. Ik vond het al lang duren eigenlijk gezien die al gearriveerd was in Nederland Wel tof dat je cursussen gaat doen + een racelicentie halen, zo'n machine verdient het om bereden te worden waarvoor die gebouwd is.
Wat een deal Marc!!! Goed blijven oefenen in de kelder.Joop en ik kennen wel wat mensen die je voorzichtig op het circuit kunnen helpen. Begin maar met de wintercursus met een Beemer E30 of E36. Pieter
Gefeliciteerd met je geslaagde verkoop/ruil naar 459 Challenge. Die paar rondjes in spanje moeten wel indruk hebben gemaakt, meer dan die paar op SPA in de GTO... Persoonlijk vind ik het eerste ontwerp mooi maar je gaat reclame rijden voor Shell en Pirelli en waarvoor? Kan toch ook voor AutoGespot of zoiets??? Redhorse is wel gaaf maar kan (serieus) gezeur opleveren, schat ik. Kijken wat voor meer ideeen uit dit draadje naar voren komen als ontwerp of is dat niet de bedoeling? Ps Hoe ga jij aan twee kanten (zie naam) tegelijk zitten? In het midden?
Atelier bezoek zit eer niet in Bob...helaas...te weinig opties Heb al wat contacten, maar ik hou me aanbevolen!
We hebben het er een aantal weken al uitgebreid over gehad, maar de handtekening voor de GTO is dus gezet. Weg met dat ding! ;-) Misschien is zo'n technische folie wel leuk. Dat je de hele auto door de carosserie heen ziet als het ware.
Helemaal goed Marc! Prima manier om je naam te vereeuwigen, foto's van de auto zullen aan vele generaties getoond worden. Red horse...erg grappig. Tot ze bij Red Bull moeilijk doen. Beter van te voren even regelen. Of is het een wrap? gr., Gijs
Ik zou hem in dat F1 rood van een aantal jaren terug en een matgrijs dak doen. Misschien nog een beetje carbon accenten en klaar... Ik weet nog wel een GTO te staan die je als voorbeeld kan nemen. Maar de optie van Henk lijkt me ook geweldig... en die kun je gewoon eroverheen wrappen
Mooi Marc! Ons plan voor dit moment: - Modena Trackdays - Vliegveld Twenthe - Classic Wings & Wheels - Osnabruck Heuvelklim (Oscar komt ook!) - Papenburg (wellicht nog Italia Assen) We gaan je zien!
Woah, de GTO was niet extreem genoeg feli Marc! Ik vond de allereerste paintjob wel fraai. Bij ons in het forum zitten ook aardig wat skilled painters, dus als je nog eens wat inspriratie wilt opdoen, www.digitalracing.nl. Een van onze crew (Bram) was bij de oprichters van Simbin (de simulatie games) als grafisch man, die heeft ook ooit de Zwaans Viper ontworpen: http://www.gt-eins.de/Berichte2004/fiagt/04_Zwaans_present_021.jpg (o.a. in het toenmalig FIA GT gereden) Hier wat voorbeelden, bedacht voor diverse mensen uit ons forum: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1003 (post 2 en 3) en als je door deze thread heen wandelt, kom je nog meer tegen: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=832