Nee hoor, geen verrassing. Ik vind alleen die neus van zijn auto's zo heerlijk agressief. Al moet ik zeggen dat de 458 er niet zo mooi uitziet als z'n voorganger. Eerste keer dat ik kennis maakte met deze livery was tijdens de FRD op de Nurburgring in 2006.
Ja, daar had ik het in mijn vakantie nog over. Moest even uitleggen wat een Hill climb inhoud maar ben ook wel benieuwd naar het verhaal van je Marc en (niet ) gemaakte foto's uiteraard Nog bekers naar huis gesleept?
Het was vreselijk Fred. Niet in de laatste plaats door het verschrikkelijke weer. We ( Oscar met de NGT en ondergetekende ) kwamen zaterdagavond aan. We moesten op een bergpad de auto's uitladen...en konden ze in het gras parkeren. Je hebt foto's gezien...Nog geen uurtje nadat de auto's waren uitgeladen, begon het te regenen. De aanhanger en auto's moesten ook in een weiland ( letterlijk ) geparkeerd worden. We werden uitgenodigd om in een VIP tent wat te komen drinken....daar ontmoette we de organisator.....dronken....wist ook niet wanneer we de volgende dag moesten rijden.....maar we moesten echt blijven want er zou een buikspreker komen.....kwam niet opdagen!!! Dus toen zijn we maar snel vertrokken naar ons hotel in Osnabruck. De volgende kwamen we terug en was alles verandert in een modderpoel. Om een lang verhaal kort te maken...we hebben 1 keer een demo gegeven de berg op....heel voorzichtig want het was een glijbaan. Daarna zijn we vroegtijdig naar huis gegaan. ALthans, dat was de bedoeling....aanhangers en auto's zaten muurvast in de modder en zijn door een plaatselijk boer uit de modder getrokken. Ik heb 1 paar schoenen weggegooid. De NGT en 458 zaten onder de modder ( we moesten een heel stuk het bergpad oprijden om een plek te vinden om in te laden. Anders zaten we andere deelnemers in de weg.....wat een drama... Dus vraag er maar niet meer na...ook niet aan Oscar....
Het is nu officieel!! Ik mag meedoen! Maar liefst 35 auto´s straks in 1 streep naar die krappe bochts naar rechts... Image Unavailable, Please Login
Proficiat! Startnummer 389... Hmm, daar valt weinig van te vinden. Durft Rory niet nu jij meedoet, of heb je zijn auto ingepikt? Gr. Martin
Gefeliciteerd! Gewoon de jongens de eerste bocht hun gang laten gaan, je rijdt ze toch zo voorbij De Challenge is weer bijgekomen van de schrik in Rotterdam?
De voorspelling is dat het droog zal zijn, maar als het regent vind ik het ook goed. Challenge is al bijna klaar!
Super Marc. Daar zal de adrelanine lekker worden aangemaakt in grote hoeveelheden. Ik zie 3 cat indelingen: Pirelli, Shell en F430. Zit daar nog veschil tussen voor jou?
Ik denk dat ik je vraag begrijp.... De Pirelli klasse heeft een startnummer beginnend met een 1. De gentlemens/wannabees in een 458 beginnen met een 3 en de F430 met een 5. De Pirelli klassen is voor degene met veel race ervaring in de hogere raceklassen. Veel ervaring en zijn dan ook knap sneller. Op Spa was de pole van de Pirelli een 2:28 hoog en de pole van de Shell een 1:32: hoog...
Is er dan 1 overall klassement met daarin de uitslagen of doen ze bij de cup ook nog een tussenklassement tussen de nummers met een 1, 3 en 5?
Gaaf Marc!!! Het gaat nu voor het eggie!!! Succes, jochie!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login