Het is de BMS Scuderia Italia collectie, al hun raceauto's hebben ze nog! (op 1 na, de prodrive 550 GTS, die was aan hun geleend net als alle andere teams en zijn op 1 na allemaal in bezit van Dor) Dus van Formule autos, Ferraris en Porsche 911 GT1 Alleen het ontbreekt met aan......TIJD!!!! :-( Tom Zit me te bedenken, ben ook welkom bij Michelotto..............wellicht combineren! Hmm toch maar eens over denken.
Hey, wat een leuke SWB thread Vu!!! Samen met Peter zag ik er nog een paar in Engeland dit jaar ;-) Ciao! Marcel Image Unavailable, Please Login
Ja, die was er ook , wit met blauw interieur, net als z'n 288 GTO (en nog wat Ferrari's), knap apart! Ciao, Marcel Image Unavailable, Please Login
Die foto waar CB wegrijdt is lekker, Marcel! Wat een auto. Al is 'ie bijna helemaal nieuw... Een originele - eh - repliclassiche... Onno
Ja ja, ik leer het nog wel eens, en aan de lens ligt het niet hè ;-) Wat dacht je van deze dan, kun je ook zo uitvergroten en boven je bed hangen toch? Ciao! Marcello Image Unavailable, Please Login
De arend (waar is de ooievaar gebleven?) is hier langs geweest en ben zeer tevreden Heb heel wat te verwerken gehad afgelopen weekeind met Hans in Spain... Nogmaals dank Bob! Ps krijg net melding dat er (weer) een vogel onderweg is deze kant op......ga vast op de mat liggen
Hhahaha, ja, ik dacht later, dat zal het antwoord wel worden...en ja hoor....telepathie via het internet! Het bestaat!!
Heeft het (nog) wel zin hier te reageren? Indecent proposal? vrienden dienst? telepathie via internet? stating the obvious????? Ga eens wat nuttigs doen! Een F kopen ofzo? In wit, blauw of met/zonder streep...