Essen: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ook mijn hoopje SWB uit Essen. Werkelijk een van de allermooiste die ik gezien heb in het echie. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er wordt wel erg veel onzin en vermoedens verwerkt in de verschillende post over 2687. Het begon almet het boek van Pouret die schreef dat hij kort na de aflevering gecrashed an gescrapped was; echter daarna waren er nog 5 eigenaren. De laatste eigenaar, ergens in 1968/9 overleed en zijn dochter die de auto erfde stalde de swb in de kelder van een hotel in Milaan. Daar is de auto gestolen. Het is onduidelijk wat er daarna mee is gebeurd maar een groot deel van de auto is terecht gekomen bij een bekende handelaar in Italie (die volgens mij ook wel eens in gestolen auto's handelde....), een deel van het chassis werd meegeleverd met een notariele verklaring over het nummer en met het kenteken. Op basis van die onderdelen is de auto opnieuw opgebouwd. Dus er is erg veel nieuw gemaakt maar had ik dan beter alles kunnen weggooien???? Er zijn legio SWB's/GTO's en ander Ferrari's met nieuwe body's of nog meer nieuw....... Overigens heb ik deze SWB nooit ingeschreven voor de TA en op Silverstone jaren geleden gewoon mee geraced.
Geweldig, u kunt zich een gelukkig mens noemen. Maarre... mijn apk is vorig jaar mei verlopen en ik heb inmiddels 2 bekeuringen van EUR 98,00 mogen ontvangen. Hoe doet u dat aangezien hij sinds 1998 niet meer gekeurd is ?
Zoals ik al eerder schreef... En daar blijf ik bij. Ik hoop u en uw SWB nog vaak voor de camera te krijgen
Hij staat niet meer in Nederland..... Hier nog een paar foto's tijdens de Monterey Historics 2006; 3 x pole 3 x gewonnen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
U bent niet vaak op het forum, maar als u er bent, doet het wel gelijk goed........ h(a)h(a)h(a) Zeer fraaie auto. Heb nog nooit in het echt gehoord..zo'n twaalf cilinder....
Schitterende machine. Als ik me niet vergis ook te zien (en te horen!) bij Racing Round the Cables een paar jaar geleden. Gr. Martin
Tijdens Rode Kruis Rally 2009 in Apeldoorn Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je was toch mee naar Doel, Marc - mijn GTC heeft een uitontwikkeling van dezelfde Colombo motor. @hhh - fantastische auto, heb er in Houten ook van genoten en hoop haar nog vaak te zien, misschien bij een volgende FCN klassieker meeting? Onno
Nog meer van Monterey Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Van #0846 hebben we geleerd dat wederopbouw geenszins afbreuk doet aan de identiteit van de auto, mits het chassisdeel met waarin de fabriek destijds het chassisnummer heeft aangebracht onverminderd deel uitmaakt van de structuur van die auto.