Ik zeg niet dat deze auto zonder enige discussies is, geloof ook niet dat Tour Auto HH zou weigeren met deze auto, zij zouden HH zelfs mee laten rijden met een auto met daarop geschreven replica. De auto van Ado bestaat uit de niet originele delen die over waren van de auto uit de VS zover mij bekend. Kijk het is natuurlijk geen SWB als 2179GT want dat is een van de meest originele race SWB die er bestaat. Maar je mag ook niet zeggen dat het een replica is en zeker als je anderen wel als echte SWB ziet met een eender verleden. Laten we blij en trots zijn op de mensen die hun centjes stoppen in van die projecten zodat wij ze kunnen zien racen op het circuit. Tonnie
Sorry Tonnie, maar ik ga me niet mengen in deze discussie ('2687')! Laten we het er op houden dat de waarheid in het midden ligt..... 2179GT is nu in de USA Tom
Hoe is het Harry? weer een beetje orde op zaken? Ik zag een knalblauwe fiat in Houten staan, is dat de jouwe?
@Peter : Koel thanks. Gaat wel weer hoor! Die Fiat heb ik dit jaar verkocht aan een Zwitserse Moretti/Vignale-verzamelaar. Heb nu alleen nog mijn 118D en mijn Alfa SZ. Even rustig aan. Hier wat SWB's. Ik heb nog meer leuke foto's van SWB's, maar ik heb nog steeds geen scanner helaas. Al die recente foto's zijn leuk, maar die heeft iedereen hier al. Maar blijf ze wel posten a.u.b. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi aanvulling Harry! Van mij zullen er geen foto's meer komen. Ik ben door mijn beeldmateriaal heen. Michaël is denk ik degene die nog meer fantastische foto's heeft samen met jou Dank voor de foto's!
Als je mij bedoeld... internationaal stel ik me voor als Michael omdat Michiel zo lastig uit te spreken is voor een Brit of Duitser, maar Michaël is het zeker niet. Habe dieses Jahr versucht ein Deutsches Autozeitschrift auf die Markt zu bringen, aber habe niemals meine Name geändert Zal nog eens in de negatieven duiken, want digitaal ben ik er wel doorheen. Fotografeer pas sinds 2004 op chip ipv film.
Ik bedoelde inderdaad jou Het probleem met de uitspraak van een naam ken ik....gek he? Hoe lang ben je eigenlijk al actief op dit fotografisch gebied? Ik loop sinds 2002-2003 pas met de camera in de hand. Fotografeerde toen van alles, met name de Golf II GTI's vond ik toen erg mooi Langzamerhand kreeg ik veel minder interesse voor dat soort wagens en interesseerde ik me in de moderne Ferrari's. Nu ligt de interesse ook bij de klassieke Fs, maar voor evenementen waar die aanwezig zijn, moet ik toch richting Duitsland. Nog niet aan toe gekomen. Gr. Vu
1987 maakte ik mijn eerste autofoto's op vakantie in Zwitserland, 1989 RAI en mijn eerste Ferrari meeting (Soesterberg, 2 F40's aanwezig, kwijlen). 1992 ging het pas echt serieus van start met de hobby op klassiekergebied met FF40. In 1999-2001 leverde ik artikeltjes over evenementen aan FORZA en soms een plaatje aan Cavallino. Sinds 2004 werk ik freelance voor La Strada en de Maseraticlub, sinds 2006 lever ik aan Maseraticorse. Sinds 1999 krijg ik dus min of meer betaald voor het knippen van autootjes. Klassieke Ferrari's vind je ook op Le Mans Classic (sowieso een aanrader), bij de Mille Miglia (maar die had je zelf al ontdekt) en vooral in Engeland. Goodwood Revival staat hoog op mijn verlanglijstje, maar tis er nog nie van gekomen.
Dat shot van de pitlane in Spa is fantastisch, behalve de SWB staan er nog drie heel bijzondere auto's op die plaat: een Maserati Birdcage tipo 63, een Maserati 250Si en een Ferrari 330GTO.
Thanks! Foto heb ik toen ook naar Bart Rosman gemaild ooit. (Hij heeft ook een SZ namelijk.) Ik had een betere scan toen, volgens mij. Maar waar??? Die tipo63 birdcage reed toen voor het eerst sinds tijden weer. Dat ding knetterde echt als een gek! Geweldig geluid!! Ontsteking en carbs waren niet goed afgesteld nog. Stond rond die tijd ook in de C&Sc. Die GTO was volgens mij de auto van Kroymans hoor.
Prachtige wagen, persoonlijk de mooiste LM (historie, modificaties etc) Ben uitgenodigd om de groene GTO te komen bekijken in Brescia (eigenlijk de hele racecollectie).......das ook wel een mooie bijzondere GTO. Maar tijd om even naar Italie te rijden is er niet............momenteel Image Unavailable, Please Login
Dat zou dan 4757GT zijn en dan dus een 250GTO. Is dat niet de 2e van Sir Anthony B, gereden door Alain de Cadenet op Goodwood dit jaar? Ben even het serie# kwijt. Onno Image Unavailable, Please Login
Mooi! Veel plezier. Eerste filmpje is ook erg leuk. Commentaar Daytona: "drives like a bus... A very fast bus." Goeie journalistiek.