Beste mensen, na twee weken weer in NL. Mooie trip gehad, jammer dat ik nog 5 dagen moest werken tussendoor. Ik dacht dat jullie een paar foto's wel zouden kunnen waarderen. Zuid Duitsland Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toscane met mijn vriend David. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een paar dagen met de vrienden van Ferrari Laif. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Florence en Siena Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Urbino, Loreto en ergens in Le Marche. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En op de weg naar Bratislava - Villacher Alpen in Oostenrijk. De Donau in Bratislava - 5 meter hoger dan normaal. Erg indrukwekkend - de rivier is hoger dan straatniveau maar wordt door barrieres tegengehouden. Toch de F's maar even wat hoger geparkeerd.... De boeggolf op de schepen veroorzaakt door de stroming van de rivier was indrukwekkend! De 550 dus opgehaald na 3 maanden in Bratislava, en dat ging nog bijna fout met al die overstromingen. Bij Passau konden we niet verder en moesten we helemaal binnendoor. Maar gisteren een heerlijke rit gehad met weinig verkeer. Ook eindelijk de 458 eens echt kunnen testen. Niet helemaal gemaxxed maar 331 op de teller was een erg leuk resultaat. Topsnelheid is niet belangrijk maar toch wel even leuk om te doen. Wat een heerlijke trip, en wat een heerlijke auto. Ik heb de band met de 458 weer erg aangehaald en op bochtige weggetjes kun je de auto ook echt gebruiken. Geweldig om die V8 maximaal door te halen! Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Cool man!! Zulke trips zijn fantastisch vind ik. En die foto met die gele Daytona en F40. Ueber! Dat hoge water is spannend idd. Ik hoop dat het hie niet zo hoog wordt, aangezien ik tussen heuvelrug en de rijn woon.
Super trip met ook wel iets van regen (kan ook niet anders) maar ook schone auto's....Iedere dag gewassen? Zo'n F40 is best een lastige schat ik zo... Wat zijn de overnachtingen geweest weer Relais Chateaux? (oftewel top of the line?)
Eerlijkheid gebied te zeggen dat dat gemiddelde over 'slechts' 26 km was (zie foto). Maar over de ca 700km vanaf Neurenberg was het 148 gemiddeld (inclusief NL, Baustellen, en netjes de limiet rijden als er een was) dat zie je ook niet vaak. Mooie rit met weinig verkeer. Onno
LAIF = Life. Maar als je dat laat voorafgaan door het ons bekende merk wordt dat op dit board gecensureerd. Zie hier het bewijs: *********** Het waren mensen die ik ken van het andere forum, ferrari l i f e.com Onno
Jazeker Joost. Overal in Italie is mooi. Maar de Marche maakten wel weer een enorme indruk op me. Ik was voor het eerst in 17 jaar weer op de plek waar ik 16 zomers in mijn jeugd heb doorgebracht, en dat voelde weer extra speciaal. Als thuis. De Marche worden de focus van mijn zoektocht, dat is duidelijk. Onno
Ik zal over 4 weken ook mijn ogen de kost voor je geven als ik daar voor minimaal 3 weken ben. Verlanglijstje?
Mooi foto's Onno! Enneh, we worden toch geen buren hè? Niet te veel nl-ers geïnteresseerd maken, het is hier nu zo heerlijk rustig zonder de toeristen...... Naast de Verdicchio is een ander voordeel dat de MM altijd door ons dorp komt. ciao Oscar ps best leuk zo'n 458, maar ik vind die oudjes toch echt veel leuker....
Ik zou dat niet zo erg vinden, maar jij kennelijk wel? Prima Oscar, dit is toch geen competitie? We hebben allemaal onze smaak. Ik denk dat mijn autohistorie wel laat zien dat ik de klassiekers op waarde weet te schatten. Maar de 458 is een waanzinnige auto en mensen die dat ontkennen hebben de auto nooit echt leren kennen. Onno