Zijn er hier?
ik ben op zoek naar de systeem cd van de originele becker radio. elke keer als ik hem opstart dan zegt hij voice control not ready please insert system disk of zo wat.. vervelend en ik heb die cd niet..
Ik ga even voor je kijken of die in mijn mapje zit als ik weer in Nederland ben! Sent from my Pixel 3 using FerrariChat.com mobile app
Heb ik voor de F430, niet voor 599 maar schat zelfde radio. Doet verder niets maar maakt alle menu's in NL, voice commands heb ik nog nooit gebruikt. Ik kan hem alleen niet voor je kopieren door de copy bescherming. We kunnen op komende meeting eens kijken of hij wel werkt. 16 juni Uden, ontbijten bij Maurik? 16 juni Spa Italia? 23 juni Zomerrit van Mel?
ja voice commando's maken mij ook weinig uit maar die melding elke keer wel. Ik had het beter even gevraagd in zolder maar ja.. spa italia ben ik helaas op vakantie..
Hoezo helaas?! Met vakantie is altijd lekker, vooral met een steigerend paard Image Unavailable, Please Login Geniet ervan!
Helaas, het doosje zit netjes in het mapje maar helaas geen Cd. Ook nog even in de Cd speler gekeken maar ook daar niet. Misschien kan Alex van Forza helpen? Image Unavailable, Please Login Sent from my Pixel 3 using FerrariChat.com mobile app
dat is jammer.. achja..zo belangrijk is het niet ik zal ooit nog wel eens iemand tegenkomen met de disc.. toch bedankt!