De achterruit van mijn 348 TB moet vervangen worden. Iemand ervaring hiermee? Aangezien er geen tussenkomst is van de verzekering ben ik op zoek naar de betere prijs alternatieven. Iemand ervaring met vervanging in polycarbonaat? Alvast bedankt voor de info Albert
Misschien handig als je je eerst even kort voorstelt aan de gemeenschap hier … Waar je (ongeveer) woont, bouwjaar etc. Dat kan helpen. Gedacht aan UK Eurospares ?
Deze worden nergens ter wereld meer gemaakt, maar ikzelf plan een productie van een batch nieuwe achterruiten indien ik genoeg klanten heb die bereid zijn ervoor te betalen. Voor de Mondial reeks heb ik dit reeds gedaan 2 jaar geleden en het resultaat komt voor 100% overeen met het origineel met uitzondering van het Ferrari logo dat er niet op mag.
Bedankt voor de reactie. Heb absoluut interesse in een reproductie. Heb deze van de Mondial op je site gezien, gewoon perfect, ook wat betreft prijs setting. Ben zelf woonachtig in Hasselt, wat betreft afstand dus al geen probleem.
Het is inderdaad Europese productie. Uit de kosten geraak je pas na de verkoop van 10 ramen aangezien de mal op zich al minstens 6000 euro kost!